Αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο το νέο βενζινοκίνητο MINI Cooper

To νέο βενζινοκίνητο ΜΙΝΙ Cooper διαθέτει καμπίνα εστιασμένη στην τεχνολογία και έρχεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο το νέο βενζινοκίνητο MINI Cooper

To νέο βενζινοκίνητο ΜΙΝΙ Cooper διαθέτει καμπίνα εστιασμένη στην τεχνολογία και έρχεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αν αυτό το αυτοκίνητο σας… θυμίζει κάτι, δεν κάνετε λάθος, διότι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου MINI Cooper παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, με ρετρό σχεδίαση και εσωτερικό με επίκεντρο την τεχνολογία του νέου τρίθυρου hatchback. Τώρα όμως, ήρθε η ώρα του βενζινοκίνητου μοντέλου 5ης γενιάς να λάμψει.

Το βενζινοκίνητο MINI Cooper δε χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με το MINI Cooper EV, αλλά οι διαστάσεις είναι ίδιες και το στυλ είναι σχεδόν πανομοιότυπο. Μπροστά υπάρχει η νέα οκταγωνική γρίλια και τα εμβληματικά κυκλικά φωτιστικά σώματα, ενώ το πίσω μέρος διαθέτει μια σειρά από εξατομικευμένα πίσω φώτα που συνδέονται με μια μαύρη λωρίδα που φέρει την αναγραφή «Cooper».

Ένα άλλο κλασικό σχεδιαστικό γνώρισμα του MINI είναι οι μικροί πρόβολοι και το κοντό καπό, αλλά μπορεί επίσης να παρατηρήσετε ότι δεν υπάρχει χρώμιο στο νέο Cooper, συμβάλλοντας στην καθαρή εμφάνιση. Επίσης, δεν υπάρχει εισαγωγή αέρα στο καπό των μοντέλων Cooper S.

Υπάρχουν μερικά χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τα βενζινοκίνητα μοντέλα από τα ηλεκτρικά (εκτός από τη μάσκα που δεν είναι καλυμμένη). Το βενζινοκίνητο Cooper έχει μια γραμμή καπό που μοιάζει περισσότερο με αυτή του σημερινού αυτοκινήτου, και μεγαλύτερη χρήση μαύρης πλαστικής επένδυσης κατά μήκος των πλευρών και του πίσω μέρους.

Το εσωτερικό, από την άλλη πλευρά, είναι πανομοιότυπο με αυτό του EV, με επίκεντρο μια εξαιρετικά λεπτή κυκλική οθόνη αφής OLED 9,4”, η οποία χρησιμεύει τόσο ως πίνακας οργάνων όσο και ως οθόνη infotainment. Το MINI διαθέτει μια σειρά από φυσικούς διακόπτες κάτω από την οθόνη αφής, όπου θα βρείτε τον επιλογέα κίνησης, το πλήκτρο εκκίνησης του κινητήρα και το ρυθμιστικό έντασης ήχου.

Ο χώρος αποσκευών του MINI Cooper είναι 210 λίτρα και είναι εφάμιλλος με αυτόν του σημερινού τρίθυρου hatchback, ενώ επεκτείνεται σε 725 λίτρα όταν αναδιπλώνονται τα διαιρούμενα κατά 60:40 πίσω καθίσματα. Αν χρειάζεστε κάτι πιο πρακτικό, μια πεντάθυρη έκδοση του βενζινοκίνητου MINI Cooper αναμένεται αργότερα φέτος.

Tο MINI Cooper διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Υπάρχουν τουλάχιστον δύο κινητήρες βενζίνης για να διαλέξετε. Το εισαγωγικού επιπέδου Cooper C χρησιμοποιεί ένα 3κύλινδρο σύνολο 1,5 λίτρων που αποδίδει 156 ίππους και 230 Nm ροπής, με επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ. και μέση κατανάλωση 5,9 – 6,5 λτ./100 χλμ.

Παράλληλα, το Cooper S τροφοδοτείται από έναν 2λιτρο 4κύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 204 ίππους και 300 Nm ροπής, με την επιπλέον ισχύ να μειώνει το χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα, και μέση κατανάλωση 6,1 – 6,7 λτ./100 χλμ.

Οι αναβαθμισμένες εκδόσεις John Cooper Works του νέου βενζινοκίνητου MINI Cooper είναι επίσης στα σκαριά και αναμένεται να παρουσιαστούν πριν από το τέλος του έτους, αλλά οι τεχνικές λεπτομέρειες παραμένουν προς το παρόν μυστικές.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!