Ανανέωση για την BMW Σειρά 4 με ανώτερο εξοπλισμό

H ΒΜW Σειρά 4 σε εκδόσεις coupe και cabrio ανανεώθηκε, με περιορισμένη γκάμα κινητήρων και περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό.

Ανανέωση για την BMW Σειρά 4 με ανώτερο εξοπλισμό

H ΒΜW Σειρά 4 σε εκδόσεις coupe και cabrio ανανεώθηκε, με περιορισμένη γκάμα κινητήρων και περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό.

Οι coupe και cabrio εκδόσεις της BMW Σειράς 4 έχουν υποστεί μια εκ βάθρων ανανέωση, εισάγοντας μια σειρά από αλλαγές στο δημοφιλές τετραθέσιο μοντέλο, που θα φτάσουν στους πελάτες την άνοιξη του τρέχοντος έτους, με δύο διαθέσιμες επιλογές κινητήρων βενζίνης, αμφότερες με ήπια υβριδική τεχνολογία.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, η BMW τοποθέτησε ένα νέο σετ προβολέων LED στο εμπρός μέρος της Σειράς 4, που αλλάζει δραματικά την υπογραφή φωτισμού σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Διαθέσιμοι τόσο σε στάνταρ LED όσο και σε Matrix LED, κάθονται παράλληλα με κάποιες αλλαγές στο φινίρισμα του εμπρός προφυλακτήρα, με αυτές τις αμφιλεγόμενες γρίλιες να περιβάλλονται πλέον από ματ χρώμιο. Τα μοντέλα της έκδοσης M Sport Pro διαθέτουν τους δικούς τους προβολείς με μαύρα εσωτερικά τμήματα που δίνουν μια πιο επιθετική εμφάνιση.

Ο πίσω προφυλακτήρας της BMW Σειράς 4 διαθέτει τώρα ένα μαύρο κάτω τμήμα και μερικά ελαφρώς μεγαλύτερες απολήξεις εξάτμισης στη βασική 420i, ενώ οι πελάτες μπορούν τώρα να επιλέξουν και τα πίσω φωτιστικά σώματα λέιζερ που παρουσιάστηκαν στην M4 CSL. Η κορυφαία έκδοση M440i έχει μερικές δικές της βελτιώσεις στο στυλ, όπως ένα στάνταρ μαύρο φινίρισμα σε όλα τα εξωτερικά σχεδιαστικά στοιχεία, καθώς και νέες οριζόντιες μπάρες μέσα στις γρίλιες νεφρών και μαύρο τελείωμα εξάτμισης.

Σε όλη τη γκάμα, η BMW προσφέρει δύο νέα σχέδια τροχών 19 ιντσών και δύο επιπλέον χρώματα. Η οροφή της ανοιχτής έκδοσης εξακολουθεί να είναι υφασμάτινη, αλλά αναφέρεται ότι προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ασφάλειας και φινέτσας μιας αναδιπλούμενης σκληρής οροφής χάρη στα άκαμπτα εσωτερικά τμήματα. Αυτή μπορεί να ανυψωθεί και να κατέβει σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα σε 18 δευτερόλεπτα.

Στο εσωτερικό, η BMW διαμόρφωσε εκ νέου -αλλά διακριτικά- το ταμπλό, καθώς πρόκειται για τη δεύτερη ενημέρωση μετά την παρουσίαση της μεγαλεπήβολης διπλής κυρτής οθόνης το 2022. Η αλλαγή επηρεάζει τους αεραγωγούς, οι οποίοι περιβάλλονται πλέον από διακοσμητικά στοιχεία είτε από στάνταρ αλουμίνιο, είτε από ξύλο, και για την M440i προαιρετικά από ανθρακονήματα. Μαζί με το αναδιαμορφωμένο ταμπλό υπάρχει ένα νέο τιμόνι, με επίπεδο κάτω μέρος και στάνταρ paddle αλλαγής ταχυτήτων για το αυτόματο κιβώτιο.

Το πιο πρόσφατο λειτουργικό σύστημα OS 8.5 της BMW έχει επίσης ενσωματωθεί στην οθόνη infotainment, προσφέροντας ακόμα περισσότερες επιλογές προσαρμογής. Όπως και πριν, τα χειριστήρια του κλιματισμού είναι ενσωματωμένα απευθείας στην οθόνη, αλλά βρίσκονται σε μια στατική μπάρα στη βάση της, για εύκολη πρόσβαση.

Μαζί με τις αλλαγές στη σχεδίαση της Σειράς 4, η BMW έχει επίσης περιορίσει τη γκάμα των κινητήρων προσφέροντας μόνο δύο επιλογές βενζινοκινητήρων με ήπια υβριδική υποβοήθηση που συνδυάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Η βασική 420i αποδίδει 184 ίππους και 300 Nm ροπής από τον 4κύλινδρο 2λιτρο turbo κινητήρα που μεταδίδει κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς.

Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 7,5 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα Το πρόσθετο βάρος του cabrio μειώνει τις τιμές αυτές στα 8,2 δλ. και στα 235 χλμ./ώρα, αντίστοιχα. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η M440i, η οποία διαθέτει έναν 6κύλινδρο εν σειρά 3λιτρο βενζινοκινητήρα με απόδοση 374 ίππων και ροπή 500 Nm. Σε αυτή την περίπτωση, η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς και η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 4,5 δλ., ή 4,9 δλ. για την Cabrio.

Και στις δύο περιπτώσεις, τοποθετείται το ήπια υβριδικό σύστημα της BMW, το οποίο χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V και μια μικρή μπαταρία για την τροφοδοσία ενός μικρού ηλεκτροκινητήρα που κάνει τη δουλειά του ως κινητήρας εκκίνησης και γεννήτρια. Αυτός, από μόνος του, είναι σε θέση να παράγει 11 ίππους, και μπορεί να προσθέσει προσωρινά ροπή στο σύστημα μετάδοσης κίνησης στη λειτουργία «Boost» κατά τη διάρκεια σκληρής επιτάχυνσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!