O νέος ρόλος της SEAT στον Όμιλο VW

Όσον αφορά την παραγωγή αυτοκίνητων, η Cupra αποτελεί το μέλλον της SEAT, η οποία ενδέχεται να επικεντρωθεί σε άλλους τομείς, σύμφωνα με τον ιθύνοντα του Ομίλου Volkswagen, Thomas Schafer.

O νέος ρόλος της SEAT στον Όμιλο VW

Όσον αφορά την παραγωγή αυτοκίνητων, η Cupra αποτελεί το μέλλον της SEAT, η οποία ενδέχεται να επικεντρωθεί σε άλλους τομείς, σύμφωνα με τον ιθύνοντα του Ομίλου Volkswagen, Thomas Schafer.

Ο ρόλος μιας από τις παλαιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ισπανίας, της SEAT, πρόκειται να αλλάξει δραστικά, καθώς η αδελφή εταιρεία Cupra αναπτύσσεται ολοένα και περισσότερο. Ο Thomas Schafer, επικεφαλής του πυρήνα του Ομίλου Volkswagen, που περιλαμβάνει τη SEAT, την Cupra, τη Skoda και τη VW, δήλωσε: «Το μέλλον της SEAT είναι η Cupra, αυτό το αποφασίσαμε εδώ και πολύ καιρό. Έχουμε μερικά καλά προϊόντα SEAT στους δρόμους: Ibiza, Leon και ούτω καθεξής. Οπότε προχωράει μέχρι να σταματήσουν σταδιακά».

Ο Schafer επιβεβαίωσε ότι δεν υπάρχουν σχέδια για νέες επενδύσεις σε μοντέλα της SEAT πέραν της υπάρχουσας γκάμας έξι αυτοκινήτων: «Το να επενδύσουμε σε αυτοκίνητα σε αυτόν το χώρο δεν έχει νόημα». Ωστόσο, ο Schafer υποσχέθηκε ότι θα υπάρξουν περισσότερα μοντέλα Cupra ισπανικής κατασκευής: «Η Cupra είναι ο καλύτερος τρόπος. Επενδύουμε δυναμικά στην Cupra. Έχουμε μια γκάμα που θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια τώρα. Οι δυνατότητες κέρδους με την Cupra είναι πολύ υψηλότερες από ό,τι με τη SEAT».

Ο Schafer υπογράμμισε επίσης την επένδυση του ομίλου Volkswagen στο εργοστάσιο Martorell κοντά στη Βαρκελώνη και ένα νέο εργοστάσιο μπαταριών κοντά στη Βαλένθια ως δέσμευση στην ισπανική παραγωγή. Όσον αφορά τη SEAT, ο Schafer υποσχέθηκε ότι το όνομα δεν θα καταργηθεί: «Η εταιρεία θα εξακολουθήσει να παραμένει ως SEAT στην Ισπανία και πιθανώς θα βρούμε έναν διαφορετικό ρόλο για αυτήν. Οπότε, δεν την κλείνουμε ή κάτι τέτοιο».

Αναφέρεται ότι ο όμιλος Volkswagen εξετάζει το ενδεχόμενο να εξελίξει τη SEAT σε έναν «πάροχο αστικής κινητικότητας» με επίκεντρο οχήματα όπως το SEAT MO 125, ένα πλήρως ηλεκτρικό σκούτερ με αυτονομία 140 χλμ. Περαιτέρω οχήματα, συμπεριλαμβανομένων microcar όπως το Ami της Citroen, είναι επίσης μια πιθανότητα. Η SEAT ιδρύθηκε το 1950 ως κοινοπραξία μεταξύ της ισπανικής κυβέρνησης, ισπανικών τραπεζών και της Fiat. Παρήγαγε το πρώτο της αυτοκίνητο, το SEAT 1400, το 1953. Πουλήθηκε στον Όμιλο Volkswagen το 1986.

Από την πλευρά της, η Cupra αποκάλυψε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου το πρωτότυπο DarkRebel, που αποτελεί πρόγευση ενός μοντέλου κορωνίδας, που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τεχνολογία από άλλες μάρκες του Oμίλου Volkswagen, όπως οι Porsche και Audi. Όσον αφορά την είσοδο της Cupra στην αγορά των ΗΠΑ, ο Schafer χαρακτήρισε την κίνηση ως ένα «ακριβό πείραμα», καθώς θα πρέπει να γίνουν επενδύσεις όσον αφορά το δίκτυο και τις υπηρεσίες μετά την πώληση. Πέραν αυτού, θα πρέπει να βρεθεί και ένα κατάλληλο μοντέλο για την αμερικανική αγορά, όπως ένα μεγάλο SUV.

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της SEAT στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!