Εντοπίστηκε σε δοκιμές το ανανεωμένο Peugeot 208

Η Peugeot θα ανανεώσει το supermini της 208 στα μέσα της ζωής του, και το λανσάρισμα αναμένεται πραγματοποιηθεί το 2024.

Εντοπίστηκε σε δοκιμές το ανανεωμένο Peugeot 208

Η Peugeot θα ανανεώσει το supermini της 208 στα μέσα της ζωής του, και το λανσάρισμα αναμένεται πραγματοποιηθεί το 2024.

Η Peugeot δεν είναι άγνωστη στην ανανέωση του 208, ειδικά στην αμιγώς ηλεκτρική μορφή του e-208. Αλλά σε αυτές τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες φαίνεται ένα πιο ολοκληρωμένο facelift. Παρά το καμουφλάζ, μπορούμε ήδη να διακρίνουμε μερικές σχεδιαστικές αλλαγές για το αναθεωρημένο 208.

Το σημερινό 208 λανσαρίστηκε το 2019, οπότε αυτή η ανανέωση θα έρθει πάνω στην ώρα για να το βοηθήσει να παραμείνει επίκαιρο στον τομέα των supermini. Το Opel Corsa μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα CMP του ομίλου Stellantis με το 208 (ή e-CMP στην περίπτωση των ηλεκτρικών εκδόσεων) και ανανεώθηκε φέτος, ενώ ο στενός αντίπαλός του, το Renault Clio, έχει επίσης μόλις ανανεωθεί.

Η Peugeot έχει αναφέρει στο παρελθόν ότι η επόμενη γενιά του 208 θα είναι αποκλειστικά ηλεκτροκίνητη, οπότε αυτή είναι η τελευταία φορά που θα δούμε κινητήρα εσωτερικής καύσης στο supermini της γαλλικής εταιρείας.

Το εμπρός μέρος αυτού του αυτοκινήτου δοκιμών υποδηλώνει ότι πρόκειται πράγματι για την έκδοση ICE (πιθανότατα τη βενζινοκίνητη PureTech) με αεραγωγούς στη μάσκα για την ψύξη του κινητήρα. Ωστόσο, ένα νέο σήμα «E» στην πίσω κολόνα θα υποδεικνύει κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης, ενώ δεν υπάρχει ορατή απόληξη εξάτμισης στο πίσω μέρος.

Είναι πιθανό ότι το 208 θα λάβει τη νέα ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt, που είδαμε στο νέο 2008 και προορίζεται επίσης για το facelift του Corsa. Το σύστημα κίνησης περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα PureTech 1,2 λίτρων με 138 ίππους, που συνδυάζεται με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, το οποίο περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα.

Αναμένουμε επίσης να συνεχιστεί η διάθεση της βασικής γκάμας μη υβριδικών κινητήρων Puretech μαζί με το νέο ανανεωμένο e-208. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο απέκτησε μεγαλύτερη μπαταρία από το 2023, με το μέγεθός της να ανεβαίνει από τα 50 kWh σε 51 kWh, αυξάνοντας την αυτονομία από 362 σε 399 χλμ.

Σχεδιαστικά, φαίνεται να υπάρχει μια νέα, πιο χαμηλή γρίλια στο 208 και η χαρακτηριστική λεπίδα των φωτών ημέρας παραμένει, αν και μπορεί να αποσυνδεθούν από τα φωτιστικά σώματα, όπως είδαμε στο νέο 2008. Δεν περιμένουμε πολλές αλλαγές στο πίσω μέρος, εκτός ίσως από μια νέα υπογραφή των πίσω φώτων LED και έναν βελτιωμένο προφυλακτήρα.

Καθώς το συγγενικό Opel Corsa έχει ήδη ανανεωθεί στα μέσα της ζωής του, το 208 δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω. Η αποκάλυψη του γαλλικού supermini θα πρέπει να πραγματοποιηθεί πριν από το τέλος του έτους.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της Peugeot στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!