Πρώτες εικόνες του Volkswagen ID.7 station wagon

Η Volkswagen θα εισέλθει στην εξειδικευμένη αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών station wagon με αυτό το πιο πρακτικό ID.7, που εντοπίστηκε σε δοκιμές σε δημόσιους δρόμους για πρώτη φορά.

Πρώτες εικόνες του Volkswagen ID.7 station wagon

Η Volkswagen θα εισέλθει στην εξειδικευμένη αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών station wagon με αυτό το πιο πρακτικό ID.7, που εντοπίστηκε σε δοκιμές σε δημόσιους δρόμους για πρώτη φορά.

Νωρίτερα φέτος, η Volkswagen παρουσίασε το τελευταίο μοντέλο της αυξανόμενης σειράς αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την επωνυμία ID., το ID.7. Τώρα έχουμε τις πρώτες εικόνες από την πιο πρακτική παραλλαγή station wagon, την οποία είδαμε να δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους. Η ιδέα ενός αμιγώς ηλεκτρικού station wagon βρίσκεται στα σκαριά εδώ και καιρό στη VW. Το ID.7 estate που βλέπουμε εδώ θα είναι η έκδοση παραγωγής του ID. Space Vizzion concept, που έκανε το ντεμπούτο του το 2019.

Παρά το έντονο καμουφλάζ, μπορούμε ήδη να διακρίνουμε ένα μεγάλο μέρος του σχεδιασμού του ID.7 station wagon, καθώς θα πρέπει να δανειστεί πολλά στοιχεία από το sedan ID.7. Το καμουφλάζ στο εμπρός μέρος είναι το ίδιο με αυτό που είδαμε στη sedan έκδοση, οπότε μη δώσετε σημασία στην ψεύτικη μάσκα ή στους προβολείς, επειδή υποψιαζόμαστε ότι πρόκειται για δόλωμα. Ο κάτω προφυλακτήρας θα πρέπει επίσης να μιμείται αυτόν του ID.7.

Μπορούμε να δούμε ένα σετ βελτιστοποιημένων αεροδυναμικά τροχών, καθώς και παρόμοιες γραμμές επιφάνειας αμαξώματος με αυτές του sedan. Η μεγάλη αλλαγή είναι προφανώς πίσω από την τρίτη κολόνα, με την επιπλέον μάζα του station wagon αμαξώματος. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας 0,23 του ID.7 αναμένεται να αυξηθεί ελαφρώς με το μεγαλύτερο αμάξωμα, αλλά η επιμηκυμένη γραμμή οροφής θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο αεροδυναμικά αποδοτικά αυτοκίνητα στο δρόμο.

Στο πίσω μέρος, η επιμηκυμένη γραμμή οροφής καταλήγει σε μια πίσω αεροτομή και τα πίσω φώτα έχουν καλυφθεί, αν και περιμένουμε τις ίδιες μονάδες με αυτές του ID.7 sedan και εδώ. Η πίσω κολόνα είναι σχετικά παχιά στη sedan έκδοση και αυτό το χαρακτηριστικό είναι πιθανό να μεταφερθεί και στο station wagon, δεν είμαστε σίγουροι όμως αν αυτή η γωνία Hofmeister στο πίσω παράθυρο είναι απλώς ένα ακόμη δόλωμα.

Το ID.7 estate θα τροφοδοτείται από τις ίδιες μπαταρίες 77 kWh και 82 kWh του sedan. Το μοντέλο λανσαρίσματος πιθανότατα θα έχει μόνο αυτήν των 77 kWh, με μέγιστη αυτονομία λίγο κάτω από 615 χλμ. Η πιο ισχυρή έκδοση θα έχει πιθανότατα αυτονομία λίγο κάτω από τα 700 χλμ. που προσφέρει το sedan ID.7.

Γνωρίζουμε ότι ένα hot τετρακίνητο μοντέλο GTX θα ενταχθεί κάποια στιγμή στη γκάμα του sedan, αλλά το station wagon θα πρέπει αρχικά να διαθέτει με έναν ηλεκτρικό κινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με απόδοση 210 kW (286 ίππων), ενώ η ισχύς για το μοντέλο με τη μεγαλύτερη μπαταρία δεν έχει αποκαλυφθεί. Περιμένουμε το ID.7 station wagon να βγει στις αγορές το 2024, όταν η κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών station wagon θα έχει αποκτήσει τα επερχόμενα Audi A6 e-tron Avant και BMW i5 Touring.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!