Άλλη μία γενιά υβριδικού Renault Clio στον ορίζοντα

Το βασικό supermini μοντέλο της Renault θα συνεχίσει τη ζωή του με υβριδικά κινητήρια σύνολα για μία ακόμη γενιά.

Άλλη μία γενιά υβριδικού Renault Clio στον ορίζοντα

Το βασικό supermini μοντέλο της Renault θα συνεχίσει τη ζωή του με υβριδικά κινητήρια σύνολα για μία ακόμη γενιά.

Μπορεί οι καιροί να είναι δύσκολοι για τη δημιουργία μικρών, προσιτών αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τη Renault να προχωρήσει με τα σχέδιά της για ένα ολοκαίνουργιο Clio. Η επόμενη γενιά Renault Clio θα ενταχθεί σε μια πολύ διαφορετική γκάμα μοντέλων της γαλλικής μάρκας από το 2026 περίπου, αποτελώντας μέρος μιας ξεχωριστής σειράς αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα συνεχίσουν να πωλούνται παράλληλα με τις νέες αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις της Renault, συμπεριλαμβανομένου του αντίστοιχου μεγέθους Renault 5.

Μιλώντας στο Auto Express, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault στο Ηνωμένο Βασίλειο, Guillaume Sicard δήλωσε: «Η στρατηγική είναι πολύ σαφής. Έχουμε 100% υβριδικά από τη μία πλευρά και ηλεκτρικά από την άλλη, οπότε το Clio θα ανανεωθεί για άλλη μια φορά, καθώς υπάρχει ακόμα χρόνος πριν από το όριο του 2035».

Καθώς απομένουν μερικά χρόνια μέχρι την κυκλοφορία του, οι λεπτομέρειες για τη νέα, 6η γενιά του Clio είναι ελάχιστες, αλλά εκτιμούμε ότι θα συνεχίσει να προσφέρει ένα παρόμοιο πακέτο με το σημερινό μοντέλο, σε μια μορφή που ακολουθεί τη σχεδιαστική στρατηγική που εφαρμόζει ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Renault, Gilles Vidal.

Το σημερινό Clio, το οποίο μόλις αποκαλύφθηκε σε μια ανανεωμένη, μόνο υβριδική μορφή, ανταγωνίζεται σε έναν τομέα μικρών αυτοκινήτων που δέχεται αυξανόμενες πιέσεις τα τελευταία χρόνια. Η εκτίναξη του κόστους κατασκευής προσιτών compact οχημάτων που πληρούν τους αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων και την ασφάλεια που εφαρμόζονται στην Ευρώπη, έχει οδηγήσει πολλούς κατασκευαστές να απομακρυνθούν εντελώς από τον τομέα των μικρών αυτοκινήτων πόλης.

Τα περιθώρια κέρδους για τα μεγαλύτερα supermini που το Clio υπολογίζει ως αντιπάλους συμπιέζονται και ενδέχεται να επηρέασαν τη φετινή απόφαση της Ford να καταργήσει το Fiesta. Όσον αφορά τι θα συμβεί με το Renault Clio μετά το 2035, τα πράγματα είναι λιγότερο σίγουρα. Ο Guillaume Sicard δήλωσε: «Θα είναι πολύ δύσκολο, γιατί όταν θα πάμε 100% στα ηλεκτρικά, αν έχεις 4-5, υπάρχει χώρος για το Clio; Δεν ξέρω».

Προς το παρόν, η αφοσίωση της Renault στον τομέα των supermini θα πρέπει να είναι καθησυχαστική για τους πελάτες που εξακολουθούν να θέλουν -και να χρειάζονται- προσιτά μοντέλα όπως το Clio σε μια εποχή που τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραμένουν ακριβά, ακόμη και στο χαμηλότερο επίπεδο της αγοράς.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!