To ανοιχτό αμιγώς ηλεκτρικό MG Cyberster

H MG θα επιστρέψει στην αγορά των σπορ αυτοκινήτων με το Cyberster, ένα αμιγώς ηλεκτρικό roadster.

To ανοιχτό αμιγώς ηλεκτρικό MG Cyberster

H MG θα επιστρέψει στην αγορά των σπορ αυτοκινήτων με το Cyberster, ένα αμιγώς ηλεκτρικό roadster.

Διαθέτουμε πλέον την καλύτερη δυνατή ματιά στο επερχόμενο MG Cyberster, χάρη σε αυτές τις επίσημες εικόνες που διέρρευσαν και κυκλοφορούν σε κινεζικό ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης. Το 2024 η MG θα συμπληρώσει 100 χρόνια, και για μεγάλο μέρος αυτού του χρονικού διαστήματος, τα μικρά προσιτά roadster ήταν το χαρακτηριστικό για το οποίο ήταν γνωστή η μάρκα.

Φαίνεται ότι το πνεύμα του εμβληματικού MGB θα συνεχίσει να ζει με αυτό το ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό MG Cyberster. Αυτές οι νέες εικόνες που τραβήχτηκαν από την MG για την κατάθεση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, υποδηλώνουν ότι ο σχεδιασμός του Cyberster είναι σχεδόν ολοκληρωμένος. Το αυτοκίνητο παραγωγής θα είναι ουσιαστικά μια ηπιότερη έκδοση του άγριου πρωτότυπου Cyberster που παρουσιάστηκε το 2021.

Το Cyberster αναμένεται να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της MG, η οποία διαθέτει ήδη τρία αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα: το νέο MG4, το MG5 station wagon και το MG ZS EV. H MG Motor να ανήκει στην κινεζική κατασκευάστρια SAIC Motor, ωστόσο τη διαμόρφωση του Cyberster έχει επιμεληθεί από το σχεδιαστικό γραφείο της εταιρείας στο Λονδίνο. Το concept διέθετε πολλές εντυπωσιακές λεπτομέρειες, όπως τα φωτιστικά σώματα «Magic Eye» που ανοίγουν όταν ανάβουν, τη γραμμή LED Laser Belt κατά μήκος του πλευρικού τμήματος και την τετραγωνισμένη ουρά Kammback.

Οι εικόνες που διέρρευσαν, δείχνουν ότι το αυτοκίνητο παραγωγής θα είναι λιγότερο επιθετικό, με μια μικρή μάσκα και ένα μακρύ καπό με πολλές πτυχώσεις, που κατεβαίνει στο εμπρός μέρος. Οι προβολείς «Magic Eye» έχουν αντικατασταθεί με πιο συμβατικές μονάδες. Τα αρχεία δίνουν μία εικόνα για τις διαστάσεις του Cyberster, με μήκος 4.535 χλστ., πλάτος 1.913 χλστ. και ύψος 1.329 χλστ., παρόμοιες δηλαδή με αυτές της BMW Z4.

Οι πλευρικές ποδιές με πτερύγια του πρωτότυπου παραμένουν, αν και η Laser Belt έχει μειωθεί. Επιπλέον, η ανοιχτή σχεδίαση speedster του concept έχει αντικατασταθεί από μια αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή. Όπως και στο Cyberster, το πίσω μέρος του νέου αυτοκινήτου διαθέτει περίεργη σχεδίαση των φώτων φρένων. Ωστόσο, δεν έχει καθοριστεί ακόμα αν οι μονάδες θα μοιάζουν με τη βρετανική σημαία (όπως τα πίσω φώτα του σημερινού MINI) ή με γιγαντιαία βέλη.

Ο διαχύτης του concept έχει συρρικνωθεί, αλλά το πίσω μέρος τύπου Kammback παραμένει. Δίνει στο αυτοκίνητο ένα παραδοσιακό προφίλ, με αναλογίες που μοιάζουν περισσότερο με το κλασικό MGB, παρά με το πιο πρόσφατο cabrio αυτοκίνητο της εταιρείας, το TF.

Το εσωτερικό του Cyberster θα είναι πολύ διαφορετικό από τα MG4 και MG5. Χάρη στις εικόνες που διέρρευσαν από ένα αυτοκίνητο δοκιμών στον κινεζικό ιστότοπο Weibo, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι θα υπάρχει ένα τιμόνι τύπου Yoke, παρόμοιο με αυτό που προσφέρει η Tesla στα Model S και Model X.

Η MG θα μπορούσε να τοποθετήσει ένα σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής σχέσης για να κάνει το Yoke τιμόνι πιο εύκολο στη χρήση σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα. Είναι πιθανό τα paddles αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι να χρησιμοποιούνται για να προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις ανάκτησης ενέργειας του συστήματος πέδησης του αυτοκινήτου, δεδομένου του ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου του Cyberster.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!