Το νέο MINI Countryman θα κυκλοφορήσει και σε ηλεκτρική έκδοση

Ένα ολοκαίνουργιο MINI Countryman έρχεται φέτος και το SUV της μάρκας, πέραν του γεγονότος ότι θα είναι μεγαλύτερο από ποτέ, θα κυκλοφορήσει και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Το νέο MINI Countryman θα κυκλοφορήσει και σε ηλεκτρική έκδοση

Ένα ολοκαίνουργιο MINI Countryman έρχεται φέτος και το SUV της μάρκας, πέραν του γεγονότος ότι θα είναι μεγαλύτερο από ποτέ, θα κυκλοφορήσει και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Τα σχέδια ηλεκτροκίνησης της MINI κερδίζουν έδαφος, και ένα μεγάλο βήμα θα γίνει φέτος, καθώς η τρίτη γενιά του Countryman θα αποκαλυφθεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου τον Σεπτέμβριο. Το νέο Countryman θα λανσαριστεί αρχικά ως βενζινοκίνητο μοντέλο το 2024, αλλά το Μάιο του επόμενου έτους θα δούμε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Countryman. Περιμένουμε να υιοθετήσει το όνομα Countryman Electric, σε συνέχεια του MINI Electric hatchback του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος της μάρκας.

Το Countryman θα είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της MINI, που θα κατασκευάζεται στη Γερμανία, στο εργοστάσιο της BMW στη Λειψία. Η MINI θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα FAAR της BMW, στην οποία βασίζονται τα μοντέλα της BMW Σειράς 1 και 2, συμπεριλαμβανομένων των SUV X1 και X2. Η ηλεκτρική BMW iX1 δίνει πολλές ενδείξεις για τα χαρακτηριστικά του MINI Countryman Electric. Θα διαθέτει μια μπαταρία 64,7 kWh, με εκτιμώμενη αυτονομία περίπου 450 χλμ.

Στην BMW iX1 υπάρχει μια διάταξη διπλού ηλεκτροκινητήρα ισχύος 313 ίππων. Αυτό θα πρέπει να παρέχει χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα περίπου 6 δλ. στο Countryman Electric και θα πρέπει να υποστηρίζει την ίδια μέγιστη ταχύτητα φόρτισης 130 kW με το iX1. Η επικεφαλής της MINI, Stefanie Wurst, μιλώντας για το νέο Countryman, δήλωσε ότι το μοντέλο έχει μια μεγάλη δουλειά να κάνει: «Αυτό θα μας βοηθήσει σίγουρα στις ΗΠΑ. Είναι επίσης για τους ανθρώπους που χάναμε από τη μάρκα».

Όσον αφορά τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η MINI θα χρησιμοποιήσει τους κινητήρες 1,5 ή 2 λίτρων της BMW, διαθέσιμους τις εκδόσεις SE και την τετρακίνητη ALL4. Η μικρότερης ισχύος υπερτροφοδοτούμενη μονάδα των 1,5 λίτρου θα αποδίδει περίπου 136 ίππους, με τη δυνατότητα δημιουργίας μιας ήπια υβριδικής έκδοσης 170 ίππων. Η BMW X1 χρησιμοποιεί ήδη έναν ήπια υβριδικό 2λιτρο κινητήρα 218 ίππων, και αυτό το σύστημα κίνησης θα μπορούσε να περάσει στο Countryman. H Wurst επιβεβαίωσε επίσης ότι οι hot εκδόσεις John Cooper Works για κάθε νέο MINI είναι στα σκαριά.

Το John Cooper Works είναι πιθανό να κινείται από έναν 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο κινητήρα 306 ίππων. Αναμένεται αύξηση των επιδόσεων για το νέο Countryman, που θα μειώσει το χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα του απερχόμενου αυτοκινήτου στα 5,1 δευτερόλεπτα. Όπως υποδεικνύεται από κατασκοπευτικές φωτογραφίες, το Cooper S θα έρθει με μια πλειάδα σχεδιαστικών βελτιώσεων που θα το διαχωρίζουν από τα μικρότερα μοντέλα, όπως μια βαθύτερη γρίλια στην εμπρός μάσκα και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων.

Στο εσωτερικό, το Cooper θα διαθέτει μια χαρακτηριστική κεντρική κυκλική οθόνη με λεπτή, υψηλής ευκρίνειας ανανέωση, βελτίωση της ποιότητας των υλικών σε όλη την καμπίνα, μεγαλύτερη ποικιλία χρωμάτων και υφών, καθώς και αυτό που η Wurst περιγράφει ως «μια καθηλωτική ψηφιακή εμπειρία».

Το νέο αυτοκίνητο θα είναι επίσης πιο ευρύχωρο στο εσωτερικό. Η MINI έχει μεγαλώσει το Countryman κατά 100 χιλιοστά σε μήκος, το οποίο τώρα ξεπερνάει για λίγο πάνω τα 4,4 μέτρα, δίνοντας πολύ περισσότερο ωφέλιμο χώρο στην πίσω σειρά καθισμάτων και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από αυτόν του απερχόμενου αυτοκινήτου, αφήνοντας χώρο για ένα νέο, μικρότερο ηλεκτρικό MINI SUV στο μέλλον.

Το εξωτερικό δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα, αλλά όπως δείχνουν αυτές οι επίσημες εικόνες ενός καμουφλαρισμένου πρωτότυπου, το επόμενο Countryman θα διατηρήσει τα σχεδιαστικά στοιχεία-σήμα κατατεθέν της MINI, όπως το αιωρούμενο πάνελ οροφής και τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα LED.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!