Η VW φλερτάρει με ένα ηλεκτρικό sportscar

Η γερμανική φίρμα επαναφέρει τα σενάρια εξέλιξης ενός sporstcar το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει πραγματικότητα χάρη στις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης

Η VW φλερτάρει με ένα ηλεκτρικό sportscar

Η γερμανική φίρμα επαναφέρει τα σενάρια εξέλιξης ενός sporstcar το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει πραγματικότητα χάρη στις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης

Η VW δείχνει, με αφορμή την ηλεκτροκίνηση να σκέφτεται εκ νέου το ενδεχόμενο εξέλιξης ενός sportscar, ένα concept που ουσιαστικά δεν εγκαταλείπει ποτέ ως σκέψη όπως αποδεικνύουν οι απόπειρες του W12 Nardo, αλλά και του πιο πρόσφατου Ducati V2 XL Sport (εικόνες), μια παραλλαγή του φειδωλού σε καύσιμο XL1 με κινητήρα 1,2 λίτρου από την Ducati 1199 Superleggera, ισχύος 200 ίππων.

Αν και κανένα από τα παραπάνω, ομολογουμένως συναρπαστικά μοντέλα δεν κατάφερε να διαβεί τις γραμμές παραγωγής του γερμανού κατασκευαστή, η ηλεκτροκίνηση δείχνει να αποτελεί την ευκαιρία που αναζητά η VW προκειμένου να αποκτήσει το δικό της sportscar.

Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από πρόσφατο δελτίο Τύπου της γερμανικής φίρμας όπου αναφέρει την πρόθεσή της για την εξέλιξη ενός εξαιρετικά ισχυρού ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου το οποίο θα ενδείκνυται για εφαρμογή σε sportscar μοντέλα.

Στην ευόδωση του σεναρίου συνηγορεί και το γεγονός ότι η VW ήδη εξελίσσει ηλεκτρικά μοτέρ αλλά και μπαταρίες ενώ επιδίδεται εξίσου και στην εξέλιξη καινοτόμων διαχείρισης ενέργειας και εναλλακτών που θα αποτελούν την ιδανική και ευέλικτη εργαλειοθήκη για ποικίλες κατασκευές από «καθημερινά» EV ως υψηλών επιδόσεων sportscar.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, τα παραπάνω θα είναι έτοιμα προς αξιοποίηση για την νέα γενιά ηλεκτρικών VW τα οποία θα βασίζονται σε μια μετεξέλιξη της πλατφόρμας MEB. Σε ό,τι αφορά την εξέλιξη ενός δυνητικού sportscar, αυτό σύμφωνα με τις συστάσεις, θα μπορεί να προσφέρει ισχύ άνω των 500 kW η οποία μεταφράζεται σε 680 ίππους, δηλαδή όσους προσφέρει η σύγχρονη Porche Taycan Turbo.

Πλην των σχεδίων ή και ευσεβών πόθων, αναλόγως με το αν θα εφαρμοστούν τελικώς ή όχι, αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι η μετεξέλιξη της πλατφόρμας MEB με την ονομασία MEB Evo σχεδιάζεται με το σκεπτικό της μείωσης του κόστους κατά 20%. Η νέα πλατφόρμα θα αποτελέσει αφετηρία καινούριων μοντέλων σε όλες τις κατηγορίες προκειμένου η γερμανική φίρμα να εκπληρώσει τον στόχο του πλήρους εξηλεκτρισμού της.

Αυτό βέβαια σημαίνει ότι η προτεραιότητα αυτονόητα θα δοθεί στα «πολιτικά» μοντέλα που θα πολλαπλασιάζονται με γεωμετρική πρόοδο πολύ προτού δούμε ένα sportscar με τα σήματα της VW. Μέχρι τότε ο όμιλος εξελίσσει το πρώτο ηλεκτρικό του sportscar το οποίο θα φορέσει τα σήματα της Porsche και θα πάρει την μορφή των αντίστοιχης τεχνολογίας Boxster και Cayman οι οποίες καταφτάσουν το 2025. 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!