Genesis GV80 Coupe: Ασκήσεις επιβλητικής κομψότητας

To πολυτελές σκέλος της Hyundai ετοιμάζει μια κομψότερη, coupe SUV έκδοση αμαξώματος του μεγαλύτερου SUV της η οποία με δεδομένη τη δραστηριοποίηση της κορεατικής φίρμας στην Ευρώπη, αναμένεται να μας απασχολήσει στο κοντινό μέλλον

Genesis GV80 Coupe: Ασκήσεις επιβλητικής κομψότητας

To πολυτελές σκέλος της Hyundai ετοιμάζει μια κομψότερη, coupe SUV έκδοση αμαξώματος του μεγαλύτερου SUV της η οποία με δεδομένη τη δραστηριοποίηση της κορεατικής φίρμας στην Ευρώπη, αναμένεται να μας απασχολήσει στο κοντινό μέλλον

H premium φίρμα της Hyundai συνεχίζει την γεωμετρική αύξηση των προϊόντων της, στοχεύοντας να φέρει σε δύσκολη θέση (και στην Ευρώπη πλέον), τους καθιερωμένους premium γερμανούς κυρίως κατασκευαστές. Ήδη η γκάμα της Genesis περιλαμβάνει τα GV60, GV70, G70, G80 και GV80 με το τελευταίο πληθωρικό σε μέγεθος και προδιαγραφές SUV να ετοιμάζεται να αποκτήσει μια νέα coupe SUV έκδοση.

Η ήδη γνωστή, «παραδοσιακά» σχεδιασμένη παραλλαγή του κορυφαίου SUV των Κορεατών έκανε την εμφάνισή της το 2020, κάτι που σημαίνει ότι σύντομα θα υπάρξει μια ανανεωμένη εκδοχή του, μέρος της οποία αναμένεται να αποτελέσει και η νέα coupe SUV έκδοση αμαξώματος η οποία εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης με φόντο τον Αρκτικό Κύκλο.

Μια προσεκτική παρατήρηση στις επιμελώς καμουφλαρισμένες επιφάνειές του, αποκαλύπτει ένα σετ ανασχεδιασμένων φωτιστικών σωμάτων καθώς και μια αναθεωρημένη γρίλια και προφυλακτήρα, στοιχεία που επιβεβαιώνουν την εκδοχή της ανανέωσης για το σύνολο της γκάμας του GV80.

Σε αντίθεση ωστόσο με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του SUV, η οροφή ακολουθεί μια πολύ διαφορετική χάραξη, συνηγορώντας στην παρουσία μιας νέας έκδοσης η οποία προδιαγράφεται αθλητικότερη ως προς όλες τις λεπτομέρειές της, όπως αποδεικνύει και η επιλογή μιας τετραπλής απόληξης για την εξάτμιση, αντί των δύο απολήξεων που εφοδιάζουν τόσο το γνωστό GV80 όσο και την μπερλίνα G80.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το GV80 προσφέρεται με τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων με απόδοση 304 ίππων καθώς και εξακύλινδρο diesel, 3,0 λίτρων ισχύος 278 ίππων, σύνολα που θα είναι διαθέσιμα και στην νέα coupe έκδοση.

Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται αμφίβολο είναι η συμπερίληψη μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης παρά το γεγονός ότι αυτή προσφέρεται στην περίπτωση του τετράθυρου G80 με το οποίο το GV80 μοιράζεται την ίδια τεχνολογική αφετηρία με την μορφή της πλατφόρμας Μ3. Βέβαια αυτό μένει να αποδειχθεί.

Αντιθέτως αυτό που αναμένεται δεδομένα να μεταφερθεί και στην coupe SUV έκδοση είναι η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων και στους δύο άξονες, για την ανάρτηση.

Λόγω της νέας σχεδίασης και για όλους τους προφανείς λόγους, η coupe SUV έκδοση του GV80 δεν θα είναι διαθέσιμη ως επταθέσια, δίνοντας αυτονόητα περισσότερη έμφαση στο δίπτυχο δυναμισμού-κομψότητας παρά σε αυτό της χρηστικότητας.

Εκεί που δεν αναμένονται ιδιαίτερες αλλαγές σε σχέση με το GV80 είναι στο εσωτερικό του μοντέλου καθώς, ήδη το κορυφαίο SUV της Genesis διαθέτει στην κορυφή του ταμπλό κεντρική οθόνη 14,5 ιντσών σε συνδυασμό με ψηφιακό cockpit, στοιχεία που συνδυάζονται με μια καλοσχεδιασμένη κεντρική κονσόλα με κυρίαρχο έναν επιλογέα που παίρνει την μορφή μιας κρυστάλλινης σφαίρας ενώ, φυσικά, όλα τα παραπάνω περιβάλλονται φυσικά από πολυτελή υλικά όπως επιβάλει η κατηγορία και η στόχευση της Genesis.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Νατάσσα Τσεγρένη

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!