H «μπλε οβάλ» φίρμα αποκάλυψε τη νέα γενιά της Mustang τον περασμένο Σεπτέμβριο, δίνοντας ταυτόχρονα και τις πρώτες συστάσεις, εικόνες και στοιχεία για την κορυφαία έκδοσή του εμβληματικού muscle car, ονόματι Dark Horse.
Πλέον η Ford επανέρχεται δημοσιοποιώντας νέες λεπτομέρειες για την έκδοση Dark Horse η οποία, θα αποτελέσει την πλέον σκληροπυρηνική και αθλητική παραλλαγή της έβδομης κατά σειρά γενιάς της Mustang.
Όπως είχε υποσχεθεί κατά την πρεμιέρα της Dark Horse, η έκδοση θα εφοδιάζεται με ανθρακονημάτινους τροχούς, για τους οποίους η Ford δίνει πλέον περισσότερα στοιχεία μαζί με τις σχετικές εικόνες που φιλοδοξούν να αποτυπώσουν την ιδιαιτερότητα της έκδοσης, δικαιώνοντας παράλληλα την θέση της στην κορυφή της γκάμας.
Οι νέοι τροχοί φέρουν την υπογραφή της Carbon Revolution η οποία είχε κατασκευάσει επίσης τους τροχούς των Mustang Shelby GT350R και Ford GT στην αναβιωμένη εκδοχή του. Να σημειωθεί ότι είναι οι πρώτοι της Ford με πέντε ακτίνες, αποτελούμενοι από ενιαίο ανθρακόνημα ενώ, η θέση των μπουλονιών κοντά στην πλήμνη παραπέμπει στον σχεδιασμό των κλασικών ιστορικών Mustang.
Εκτός από την εμφάνιση οι τροχοί επενδύονται εσωτερικά από επίστρωση μετάλλου και κεραμικού προκειμένου να προστατεύονται από την θερμότητα που εκλύεται από τα φρένα ενώ, ο τελικός σχεδιασμός έχει «υποστεί» πάνω από 200 διαφορετικου τύπου, δοκιμές προκειμένου να συμβαδίζει με τα απαιτούμενα περιβαλλοντικά πρότυπα και τα πρότυπα αντοχής.
Εκτός από τους τροχούς, η Ford έδωσε στη δημοσιότητα και τις πρώτες εικόνες από το εσωτερικό της Dark Horse αποκαλύπτοντας μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια με την μορφή του χαρακτηριστικού επιλογέα του μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων, από ανοδιωμένο τιτάνιο σε μπλε απόχρωση, ένα χρώμα που χαρακτηρίζει το σύνολο των λεπτομερειών του αθλητικού εσωτερικού με τα Recaro καθίσματα και τις σουεντ μαύρες επενδύσεις.
Εν είδει υπενθύμισης η έκδοση Dark Horse εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα 5,0 λίτρων με απόδοση 500 ίππων και 566 Nm ροπής. Στον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται ως standard διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, μεγαλύτερα δισκόφρενα της Brembo, ενισχυμένα σημεία στήριξης του κινητήρα και αναβαθμισμένα αμορτισέρ σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Η Dark Horse θα διατίθεται με το παραπάνω μηχανικό κιβώτιο, αλλά και με αυτόματο το οποίο αντικαθιστά τον κλασικό golf-ball επιλογέα με ανοδιωμένα puddles πίσω από το τιμόνι.