H Porsche Taycan αναμένεται να δεχθεί ανανέωση φέτος

H Porsche Taycan θα ανανεωθεί σύντομα και οι φωτογραφίες που παραθέτουμε αποτελούν -πιθανότατα- την πρώτη μας ματιά σε αυτό το facelift.

H Porsche Taycan αναμένεται να δεχθεί ανανέωση φέτος

H Porsche Taycan θα ανανεωθεί σύντομα και οι φωτογραφίες που παραθέτουμε αποτελούν -πιθανότατα- την πρώτη μας ματιά σε αυτό το facelift.

Το 2019 είδαμε επιτέλους την έκδοση της Porsche Taycan που είναι έτοιμη για παραγωγή, έχοντας δει πολλά teaser με το Mission E concept. Τώρα, φαίνεται ότι η Porsche εργάζεται πάνω στο facelift της Taycan, όπως απαθανατίστηκε στις τελευταίες κατασκοπευτικές φωτογραφίες μας.

Παραμένει η πιθανότητα αυτό να είναι ένα νέο επίπεδο εξοπλισμού του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Porsche, αλλά έχουμε ήδη την Taycan εισαγωγικού επιπέδου, την 4S, την GTS, την Turbo και την κορυφαία Turbo S, οπότε είναι δύσκολο να δούμε πού θα ταίριαζε μία νέα έκδοση στη γκάμα.

Ακόμα κι έτσι, η σχετική έλλειψη καμουφλάζ υποδηλώνει μια αρκετά μικρή σχεδιαστική αλλαγή. Ο εμπρός προφυλακτήρας θα αποκτήσει νέους πλευρικούς αεραγωγούς, αναμφίβολα για να μειωθεί ακόμη περισσότερο ο συντελεστής οπισθέλκουσας που στο υφιστάμενο μοντέλο είναι 0,22. Οι τετραπλοί προβολείς LED που έχουν γίνει χαρακτηριστικό γνώρισμα της τρέχουσας γκάμας της Porsche, είναι πιθανό να διατηρηθούν για το facelift.

Παρόλο που αυτό το αυτοκίνητο δοκιμών χρησιμοποιεί ζάντες 20 ιντσών, που διατίθενται στην τρέχουσα Taycan, αναμένεται να προστεθεί ένα νέο σετ επιλογών τροχών αλουμινίου με το facelift. Επίσης, δεν υπάρχουν αλλαγές στο πίσω μέρος αυτού του αυτοκινήτου δοκιμών.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, περιμένουμε να συνεχιστεί η τρέχουσα γκάμα επιπέδων εξοπλισμού, με το Taycan να προσφέρει μια μπαταρία 79,2 kWh και τα ταχύτερα, πιο ακριβά μοντέλα να διαθέτουν μονάδα 93,4 kWh. Η Porsche μπορεί κάλλιστα να βελτιώσει την ψύξη και τη συνολική απόδοση των μπαταριών για να αυξήσει την αυτονομία, ειδικά τα χιλιόμετρα που χάνονται σε κρύο καιρό. Με την πιο πρόσφατη αναβάθμιση, η Turbo 4S έφτασε από τα 463 χλμ. στα 512 χλμ., οπότε η Porsche έχει ήδη αποδείξει πως μπορεί να αποσπάσει μεγαλύτερη αυτονομία από το μοντέλο.

Έχουμε επίσης εντοπίσει μια νέα κορυφαία έκδοση της Taycan, με τρεις ηλεκτροκινητήρες και αεροδυναμικές βελτιώσεις που εστιάζουν στις επιδόσεις, ως αντίπαλο του Tesla Model S Plaid. Πιστεύουμε ότι αυτό το μοντέλο θα εμφανιστεί αργότερα μέσα στη χρονιά, μαζί με το facelift της Taycan.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!