Η νέα όψη των ηλεκτρικών BMW του μέλλοντος

Τα χαρακτηριστικά «νεφρά» που σηματοδότησαν και σηματοδοτούν την BMW αναμένεται να μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο, ενσωματώνοντας και τα φωτιστικά σώματα στη νέα ηλεκτρική εποχή της BMW.

Η νέα όψη των ηλεκτρικών BMW του μέλλοντος

Τα χαρακτηριστικά «νεφρά» που σηματοδότησαν και σηματοδοτούν την BMW αναμένεται να μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο, ενσωματώνοντας και τα φωτιστικά σώματα στη νέα ηλεκτρική εποχή της BMW.

Η εμφάνιση της νέας Σειράς 4 πριν περίπου δυόμιση χρόνια πυροδότησε μια σειρά από ποικίλου ύφους συζητήσεις οι οποίες περιστράφηκαν  γύρω από τις διαστάσεις της γρίλιας, των διάσημων «νεφρών» της BMW που στη συγκεκριμένη υλοποίηση, «εκτάθηκαν» προς πάσα κατεύθυνση στην μεγαλύτερη, αναλογικά, εκδοχή τους, διαχρονικά.

Η αιτιολογία των Βαυαρών στις μεικτές αντιδράσεις σε σχέση με το συγκεκριμένο σχεδιαστικό στοιχείο της Σειράς 4 ήταν οι ανάγκες ψύξης του κινητήρα, ιδίως στις εκδόσεις που βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας του μοντέλου καθώς, ο συγκεκριμένος σχεδιασμός κρίθηκε «απαραίτητος» για την αποτελεσματική ψύξη του twin-turbo- κινητήρα των 3,0 λίτρων στις παραλλαγές της Μ4 όπου φτάνει έως και τους 550 ίππους. Φυσικά, αναλόγου μεγέθους γρίλιες υιοθετούν επίσης η Χ7 η Σειρά 7 αλλά και η ΧM με τη διαφορά ότι οι διαστάσεις των συγκεκριμένων μοντέλων κατά κάποιο τρόπο, «μειώνουν» το μέγεθος της γρίλιας, εξ ου και στην περίπτωσή τους κρίθηκε λιγότερο αμφιλεγόμενη.

Προσπερνώντας ωστόσο αυτά που έχουν ήδη συμβεί και περνώντας απευθείας στο μέλλον της όψης των BMW, σύμφωνα με διαρροή που προέκυψε από το Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας, η νέα εποχή ηλεκτροκίνησης των Βαυαρών θα συνοδευτεί και από μια νέα, ακόμα μεγαλύτερη αλλά και διαφορετική υλοποίηση της διάσημης γρίλιας.

Σύμφωνα με τα σχετικά σκίτσα, η γρίλια θα απεμπολήσει το διαιρούμενο σε δύο τμήματα χαρακτηριστικό μοτίβο που είναι συνυφασμένο με τη βαυαρική φίρμα, υιοθετώντας ένα πιο μονοκόμματο και μεγαλύτερο design που θα εκτείνεται-συμπεριλαμβάνει και τα φωτιστικά σώματα.

Κατά την ίδια πηγή, ο νέος σχεδιασμός της γρίλιας θα ευνοεί την ένταξη των απαιτούμενων αισθητήρων, καμερών που απαιτεί η νέα εποχή για τα συστήματα υποβοήθησης. Ταυτόχρονα και ίσως σημαντικότερα για το design το υλικό από το οποίο θα αποτελείται η γρίλια θα έχει μεταβλητή διαπερατότητα στο φως κάτι που απλά σημαίνει ότι θα επιτρέπει στο φως των φωτιστικών σωμάτων και άλλων στοιχείων να τη διαπερνά.

Με αυτό τον τρόπο όταν τα φωτιστικά σώματα είναι σβηστά, η συνολική σχεδίαση θα είναι πιο καθαρή και ακατακερμάτιστη ενώ αναλόγως τις συνθήκες, τις απαιτήσεις φωτεινότητας ή και την έμπνευση των σχεδιαστών, η γρίλια θα είναι αυτή που θα δίνει ζωή στα φωτιστικά σώματα, στα φώτα ημέρας ή και γιατί όχι,  θα υιοθετεί νέα φωτεινά μοτίβα είτε διακοσμητικά είτε για την αλληλεπίδραση του αυτοκινήτου με άλλους χρήστες του οδικού δικτύου, όπως στην περίπτωση του πρόσφατου i Vision Dee που παρουσιάστηκε στο CES.

Εξάλλου στη νέα ηλεκτρική εποχή η γρίλια έχει απεμπολήσει την πάλαι ποτέ χρήση της για την ψύξη του κινητήρα και μπορεί να αφοσιωθεί πλέον σε καινούριες χρήσεις και λειτουργίες.

Μία από αυτές, σύμφωνα με τις πληροφορίες που συνοδεύουν τα σκίτσα είναι και η δυνατότητα εκπομπής θερμότητας η οποία θα εξασφαλίζει αυτομάτως την αφαίρεση του πάγου από τα φώτα και το μπροστινό τμήμα σε ακραία χαμηλές συνθήκες θερμοκρασίας.

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τον χρονικό ορίζοντα εφαρμογής του νέου design η αρχιτεκτονική Neue Klasse αναμένεται να αποτελέσει το εφαλτήριο για την νέα σχεδιαστική διαδρομή της γρίλιας αν και μάλλον η πρώτη αντίστοιχη εφαρμογή, δεν αναμένεται στη νέα Σειρά 3 αλλά σε κάποιο από τα μεγαλύτερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα ακολουθήσουν.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!