Αποκαλύφθηκε το ανανεωμένο Polestar 2

Το ανανεωμένο Polestar 2 αποκτά μεγαλύτερη αυτονομία, ισχύ και επιδόσεις, καθώς και τροποποιημένη εμφάνιση.

Αποκαλύφθηκε το ανανεωμένο Polestar 2

Το ανανεωμένο Polestar 2 αποκτά μεγαλύτερη αυτονομία, ισχύ και επιδόσεις, καθώς και τροποποιημένη εμφάνιση.

Η Polestar αποτελεί αυτόνομη μάρκα μόλις 5 χρόνια, αλλά η κινεζικής ιδιοκτησίας θυγατρική μάρκα της Volvo παρουσιάζει ήδη ένα σημαντικό facelift στο πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Polestar 2. Η ανανέωση, που περιγράφεται ως αναβάθμιση «μοντέλου του 2024», έχει σχεδιαστεί για να ευθυγραμμίσει το ηλεκτρικό fastback με την εξελιγμένη οικογενειακή εμφάνιση που είδαμε στο Polestar 3, που παρουσιάστηκε πρόσφατα.

Διαθέτει επίσης βελτιωμένους ηλεκτροκινητήρες, μπαταρίες και μια σημαντική προσθήκη στις επιλογές του συστήματος μετάδοσης κίνησης, που συμβάλλουν στην επίτευξη αυξημένης αυτονομίας, ταχύτερου ρυθμού φόρτισης και καλύτερων επιδόσεων. Οι εξωτερικές βελτιώσεις επικεντρώνονται στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, που μέχρι τώρα διέθετε μια συμβατική μάσκα, η οποία θα μπορούσε σχεδόν να έχει προσαρμοστεί από ενός μοντέλου με θερμικό κινητήρα.

Όμως το Polestar 2 προδιαγραφών 2024, αποκτά αυτό που η εταιρεία αποκαλεί «SmartZone», δηλαδή ένα πάνελ στο χρώμα του αμαξώματος, που στεγάζεται σε ένα λεπτό περίβλημα. Η νέα μάσκα θυμίζει χωρίς αμφιβολία ηλεκτρικό όχημα και φιλοξενεί τεχνολογία που σχετίζεται με την ασφάλεια, όπως η κάμερα και το ραντάρ μεσαίας εμβέλειας.

Υπάρχει επίσης ένας φρέσκος σχεδιασμός σφυρήλατων ζαντών ελαφρού κράματος 20 ιντσών ως μέρος ενός ανανεωμένου πακέτου επιδόσεων. Η καμπίνα παραμένει αμετάβλητη, αλλά υπάρχουν πολύ σημαντικές αλλαγές κάτω από το αμάξωμα. Υπάρχουν νέοι ηλεκτροκινητήρες σε όλη τη γκάμα, και στις εκδόσεις με μονό ηλεκτροκινητήρα, η τοποθέτησή του –και η μετάδοση κίνησηςέχει μετατεθεί από τον εμπρός στον πίσω άξονα.

Το Polestar 2 με κίνηση στον πίσω άξονα, αποκτά έναν νέο ηλεκτροκινητήρα στατικών μαγνητών που αποδίδει 220 kW (299 ίππους) και 490 Nm ροπής, σε σχέση με τους 231 ίππους/330 Nm του απερχόμενου μοντέλου. Η Polestar ισχυρίζεται ότι οι αλλαγές μειώνουν το χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα στα 6,2 δευτερόλεπτα, με κέρδος που φτάνει τα 1,2 δλ.

Υπάρχουν επίσης νέοι κινητήρες στην τετρακίνητη έκδοση, με τον πίσω άξονα να παράγει μεγαλύτερη ισχύ, για βελτιωμένη δυναμική οδήγησης. Οι τιμές ισχύος και ροπής αυξάνονται από 408 ίππους/660 Nm σε 310 kW (421 ίππους) και 740 Nm, ενώ ο χρόνος επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται στα 4,5 δευτερόλεπτα. Ο εμπρός κινητήρας μπορεί επίσης να αποσυνδεθεί πλήρως όταν ο οδηγός έχει αφήσει το γκάζι, για να βοηθήσει την αποδοτικότητα.

Ο Joakim Rydholm, επικεφαλής εξέλιξης πλαισίων της Polestar, δήλωσε ότι η νέα τετρακίντηη διαμόρφωση προσφέρει «ένα ακόμα πιο παιχνιδιάρικο και ευέλικτο αυτοκίνητο», προσθέτοντας ότι «το ανανεωμένο Polestar 2 διατηρεί την compact μορφή του και την απόλυτη αίσθηση ελέγχου, ενώ ταυτόχρονα γίνεται πιο ώριμο, με πρόσθετη άνεση».

Παράλληλα, το Performance Pack, διαθέτει πλέον έως και 350 kW ισχύος (476 ίππους) και χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα στα 4,2 δευτερόλεπτα. Θα είναι διαθέσιμο ως over-the-air αγορά για κάθε κατάλληλη έκδοση με μεγάλη αυτονομία και διπλό ηλεκτροκινητήρα. Το Polestar 2 θα λάβει αναθεωρημένες μπαταρίες που προέρχονται από την LG Chem (εκδόσεις στάνταρ αυτονομίας) και την CATL (εκδόσεις αυξημένης αυτονομίας). Η κανονική έκδοση με πίσω κίνηση έχει χωρητικότητα 69 kWh, αρκετή για αυτονομία WLTP 518 χλμ., με κέρδος 40 χλμ. σε σχέση με το υφιστάμενο μοντέλο.

Οι βελτιώσεις στην απόδοση αυξάνουν επίσης την εμβέλεια των εκδόσεων με μεγαλύτερη μπαταρία. Η έκδοση με κίνηση στον πίσω άξονα και αυξημένη αυτονομία, μπορεί να διανύσει 84 χλμ. περισσότερα από πριν, φτάνοντας στα 635 χλμ., ενώ η έκδοση με διπλό ηλεκτροκινητήρα κερδίζει 105 χλμ., με συνολική αυτονομία 592 χλμ. Επίσης, αυξήθηκαν οι ταχύτητες φόρτισης στα 135 kW, για την έκδοση με την κανονική μπαταρία και στα 205 kW για την έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία.

Περαιτέρω βελτιώσεις των προδιαγραφών περιλαμβάνουν λειτουργίες υποβοήθησης οδήγησης ως στάνταρ, όπως ένα σύστημα πληροφόρησης τυφλών σημείων με επέμβαση στο τιμόνι για την αποφυγή σύγκρουσης, πλευρικοί καθρέπτες που σκουραίνουν αυτόματα και κάμερα παρκαρίσματος 360 μοιρών. Μία πλατφόρμα ασύρματης φόρτισης smartphone περιλαμβάνεται τώρα σε όλη τη γκάμα.

Το αναθεωρημένο Polestar 2 είναι διαθέσιμο για παραγγελία από τώρα στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται το φθινόπωρο. Οι αναθεωρήσεις επιφέρουν μια μικρή αύξηση της τιμής, με τιμές που ξεκινούν από 50.190 ευρώ για την έκδοση με μονό κινητήρα και στάνταρ αυτονομία και φτάνουν στα 64.690 ευρώ για την τετρακίνητη έκδοση αυξημένης αυτονομίας με Performance Pack.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!