Αποκαλύφθηκε το εσωτερικό του Volkswagen ID.7

Kαθώς πλησιάζει η ημερομηνία του ντεμπούτου του Volkswagen ID.7, η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε το εσωτερικό της νέας καμπίνας επιβατών που έχει εξελίξει για το νέο ηλεκτρικό της μοντέλο.

Αποκαλύφθηκε το εσωτερικό του Volkswagen ID.7

Kαθώς πλησιάζει η ημερομηνία του ντεμπούτου του Volkswagen ID.7, η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε το εσωτερικό της νέας καμπίνας επιβατών που έχει εξελίξει για το νέο ηλεκτρικό της μοντέλο.

Στις αρχές της χρονιάς, η Volkswagen μας έδωσε μια καλή ματιά στο τελευταίο της ηλεκτρικό μοντέλο, το ID.7. Παρά το καμουφλαρισμένο χρώμα, μάθαμε πως θα είναι εξωτερικά ο αντίπαλος του Tesla Model 3 και τώρα η γερμανική εταιρεία μας έδωσε την ευκαιρία να ρίξουμε μια ματιά και στο εσωτερικό. Το ID.7 θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος και η VW επιβεβαίωσε ότι θα διαθέτει ένα τεράστιο σύστημα infotainment με οθόνη αφής 15 ιντσών, δηλαδή 3 ίντσες μεγαλύτερη από αυτήν που προσφέρει το SUV ID.4.

Επιπλέον, το ID.7 απέκτησε επίσης τους πρώτους «έξυπνους αεραγωγούς» της VW, οι οποίοι ενεργοποιούν τον κλιματισμό πριν οι επιβάτες επιβιβαστούν. Η Volkswagen φαίνεται να έχει επίσης λάβει υπόψη της τις επικρίσεις που έχει δεχθεί σχετικά με τη λειτουργία του κλιματισμού της. Στο ID.7, ο έλεγχος του συστήματος κλιματισμού θα είναι πάντα ορατός στην οθόνη αφής, αν και η θερμοκρασία μπορεί επίσης να ελέγχεται από ρυθμιστικά αφής με οπίσθιο φωτισμό.

Το μεγαλύτερο μέγεθος της οθόνης infotainment σημαίνει ότι οι αεραγωγοί του ID.7 έχουν τοποθετηθεί σε διαφορετικά σημεία σε σύγκριση με το ID.4. Ο πίνακας οργάνων είναι μικρότερος και βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με την εσοχή στο ταμπλό. Το τιμόνι έχει επίσης ανασχεδιαστεί ελαφρώς, σε σχέση με αυτό που υπάρχει στα άλλα αυτοκίνητα ID της VW. Θα μπορούσαμε να δούμε μεγάλο μέρος της τεχνολογίας του ID.7 να περνάει στο ID.3 που θα ανανεωθεί φέτος.

Η Volkswagen έχει ήδη περιγράψει ορισμένες βασικές τεχνικές λεπτομέρειες του 6ου μέλους της οικογένειας ID. Πρώτον, το ID.7 στοχεύει σε αυτονομία 700 χλμ. Η μάρκα αναφέρει ότι «η αποτελεσματική αεροδυναμική διαμόρφωση βοηθά στη μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας» και επομένως στην αύξηση της αυτονομίας.

Δεν είναι ακόμη γνωστό αν αυτή η τιμή σημαίνει ότι το ID.7 θα είναι εξοπλισμένο με τη μεγαλύτερη μπαταρία της VW των -ωφέλιμων- 77 kWh ή αν αυτή θα ενισχυθεί για το νέο μοντέλο. Με μήκος 4,94 μέτρα, πλάτος 1,86 μ. και ύψος 1,53 μ., το ID.7 είναι μακρύτερο, φαρδύτερο και υψηλότερο από το Model 3 και διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο, μήκους 2,97 μ.

Στο πλαίσιο της αποκάλυψής του στην έκθεση CES τον Ιανουάριο, η Volkswagen ανέπτυξε ένα ηλεκτρικό σύστημα αλλαγής φωσφοριζόντων χρωμάτων (σαν χαμαιλέοντα) του αμαξώματος. Σχηματίζει ένα σχέδιο QR code που διαθέτει 22 ξεχωριστές ελεγχόμενες περιοχές χρώματος και το σχέδιο αποτελείται από 40 στρώσεις βαφής. Σε συνδυασμό με τις καλωδιώσεις που απαιτούνται για τη λειτουργία του, ζυγίζει περίπου 70 κιλά. Η Volkswagen θα πραγματοποιήσει την πλήρη παρουσίαση του ID.7 αργότερα φέτος, και τότε θα αποκαλυφθούν οι πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες και προδιαγραφές του.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!