Franz von Holzhausen: Το Tesla Roadster θα αξίζει την αναμονή

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Tesla «υπερασπίζεται» τις προθέσεις του νέου Roadster, αποκαλύπτοντας ότι η εξαετής και πλέον αναμονή «δικαιολογείται» από τις επιδόσεις που αυτό θα προσφέρει

Franz von Holzhausen: Το Tesla Roadster θα αξίζει την αναμονή

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Tesla «υπερασπίζεται» τις προθέσεις του νέου Roadster, αποκαλύπτοντας ότι η εξαετής και πλέον αναμονή «δικαιολογείται» από τις επιδόσεις που αυτό θα προσφέρει

H Tesla αποκάλυψε την νέα γενιά του Roadster με την μορφή πρωτοτύπου το 2017 με τις αρχικές συστάσεις να κάνουν λόγο για υπερβατικές επιδόσεις, καθώς βάσει των όσων ανακοινώθηκαν τότε, η δεύτερη γενιά του ηλεκτρικού μοντέλου υποσχόταν επιτάχυνση από 0-96 χλμ./ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, μέγιστη ταχύτητα 402 χλμ./ώρα ενώ, δυνητικά, θα μπορούσε να καλύψει απόσταση 400 μέτρων σε 8,8 δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα με τα παραπάνω ομολογουμένως επιβλητικά μεγέθη, το Roadster υποσχόταν αυτονομία που θα φλέρταρε τα 1.000 χλμ.

Στα ομολογουμένως αρκετά χρόνια που πέρασαν η Tesla δεν ανακοίνωσε κάτι διαφορετικό εμμένοντας στα παραπάνω μεγέθη και παρόλο που ακόμα δεν έχει οριστικοποιήσει τον ορίζοντα παραγωγής του μοντέλου, σύμφωνα με νέες δηλώσεις του επικεφαλής σχεδιασμού της αμερικανικής φίρμας, οι επιδόσεις του νέους Roadster προδιαγράφονται ακόμα πιο καταιγιστικές –με δεδομένη την χρονική απόσταση από την εμφάνιση του πρωτότυπου ως την έκδοση παραγωγής.

Όπως εμμέσως πλην σαφώς σημειώνει ο επικεφαλής σχεδιασμού της φίρμας, Franz von Holzhausen, υπερασπιζόμενος  τις προθέσεις της Tesla και του Roadster, οι επιδόσεις του θα «αξίζουν την αναμονή».

Για την ακρίβεια, όπως δήλωσε ο ίδιος, το νέο Tesla Roadster θα βελτιώσει κάθε μέγεθος που έχει ανακοινωθεί για το πρωτότυπο.

«Εξελίσσουμε το αυτοκίνητο. Θεωρώ πως γνωρίζετε ότι ως εταιρεία έχουμε συγκεκριμένες προτεραιότητες οι οποίες συνοψίζονται στην μαζική παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Το Roadster δεν θα ανήκει στην κατηγορία του μαζικού προϊόντος. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν διαφορετικές απαιτήσεις για τις οποίες εργαζόμαστε και είμαι σε θέση να πω ότι έχουμε βελτιώσει κάθε μέγεθος που έχουμε ανακοινώσει σε σχέση με το πρωτότυπο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

«Νομίζω ότι αν αναλογιστεί κανείς τις επιδόσεις και την χρηστικότητα του Model S Plaid μπορεί να φανταστεί που μπορούμε να φτάσουμε και να θεωρήσει δεδομένο ότι το Roadster θα είναι σαφώς καλύτερο ως προς την κατανομή βάρους σε σχέση με το παραπάνω μοντέλο. Για την ακρίβεια, το Model S Plaid μπορεί ήδη να επιτύχει τις επιδόσεις που υποσχεθήκαμε για το Roadster και με δεδομένη την χρονική συγκυρία, αυτό έδειχνε εφικτό για ένα αυτοκίνητο τη δεδομένη περίοδο. Αφήστε λοιπόν πλέον ελεύθερη την φαντασία σας να καλπάσει σε σχέση με το Roadster», κατέληξε ο ίδιος.

Παρ΄όλα αυτά, αξίζει να σημειωθεί ότι το Roadster παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με το Semi το οποίο έχει ήδη αποκαλυφθεί ως έκδοση παραγωγής ενώ επίκειται και το μεταγενέστερο Cybertrack χωρίς η δεύτερη γενιά του Roadster να έχει αποκτήσει ακόμα σαφές χρονοδιάγραμμα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!