Σε τροχιά για το 2024 η τετρακίνητη έκδοση του Jeep Avenger 4×4

Η αμερικανική φίρμα επιβεβαιώνει την άφιξη της τετρακίνητης έκδοσης του Avenger για το 2024

Σε τροχιά για το 2024 η τετρακίνητη έκδοση του Jeep Avenger 4×4

Η αμερικανική φίρμα επιβεβαιώνει την άφιξη της τετρακίνητης έκδοσης του Avenger για το 2024

Έχοντας προσθέσει μόλις τον τίτλο του ευρωπαϊκού «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» στο βιογραφικό του, το Jeep Avenger, ετοιμάζεται για τις επόμενες προσθήκες στο portfolio του με την μορφή μιας τετρακίνητης έκδοσης.

Σύμφωνα με τις νεότερες συστάσεις τις οποίες έδωσε η επικεφαλής των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της αμερικανικής φίρμας, Antonella Bruno από την έκθεση των Βρυξελλών, η νέα τετρακίνητη έκδοση του πρώτου ηλεκτροκίνητου Jeep αναμένεται να διατεθεί στις αρχές του 2024.

«Η δικίνητη έκδοση του Avenger είναι εξίσου ικανή με το Renegade. Ωστόσο, ήδη ετοιμάζουμε την τετρακίνητη και όταν αυτό συμβεί θα προσφέρει όλα όσα ακριβώς περιμένει κανείς από ένα τετρακίνητο μοντέλο της Jeep. Πρώτα θα ολοκληρώσουμε το λανσάρισμα της δικίνητης έκδοσης και η τετρακίνητη θα έρθει το 2024», δήλωσε η ίδια.

Το Avenger ήδη διατίθεται ως εμπροσθοκίνητο στην πλειονότητα των ευρωπαϊκών αγορών, καταγράφοντας περισσότερες προπαραγγελίες από κάθε άλλο μοντέλο της Jeep διαχρονικά. Όπως επιβάλει, ωστόσο, η πάγια υπόσχεση της αμερικανικής φίρμας που υπαγορεύει την παρουσία μιας τετρακίνητης έκδοσης για κάθε μοντέλο της, έτσι και το Avenger θα αποκτήσει αντίστοιχη έκδοση η οποία έχει ήδη δώσει μια πρώτη γεύση μέσω ενός αντίστοιχου πρωτότυπου μοντέλου που παρουσιάστηκε στην περσινή έκθεση του Παρισιού.

Αυτό που πάντως εξακολουθεί να παραμένει μυστήριο είναι αν η τετρακίνητη έκδοση θα αξιοποιήσει εξίσου ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύνολο, αποτελούμενο από δύο μοτέρ ή αν η Jeep θα προκρίνει τελικώς την λύση ενός plug-in υβριδικού συνόλου. Το επικρατέστερο σενάριο πάντως είναι η αμιγής ηλεκτροκίνηση με αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική την οποία θα δούμε σε πολλά μοντέλα του ομίλου Stellantis στο μέλλον.

Με βάση το πρωτότυπο που προηγήθηκε, η τετρακίνητη έκδοση είχε και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος η οποία βελτίωνε τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής σε 21, 20 και 34 μοίρες αντίστοιχα. Παράλληλα, η τετρακίνητη έκδοση προδιαγράφεται και πιο περιπετειώδης αισθητικά με πιο τονισμένα προστατευτικά, ράγες οροφής και ένα έξτρα σετ φωτιστικών σωμάτων που δεν αποκλείεται να διατίθενται ως επιπλεον επιλογές.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!