BMW iX2: Ανεπίσημη πρώτη

Η νέα γενιά της Χ2 βρίσκεται υπό εξέλιξη και θα ακολουθήσει τα τεχνολογικά πρότυπα της νέας Χ1, περιλαμβάνοντας στις επιλογές της και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά iX2

BMW iX2: Ανεπίσημη πρώτη

Η νέα γενιά της Χ2 βρίσκεται υπό εξέλιξη και θα ακολουθήσει τα τεχνολογικά πρότυπα της νέας Χ1, περιλαμβάνοντας στις επιλογές της και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά iX2

Έχοντας ήδη λανσάρει τη νέα γενιά της Χ1, η βαυαρική φίρμα επικεντρώνεται στην εξέλιξη του επόμενου… αριθμού της SUV γκάμας της, την Χ2 η οποία και εντοπίστηκε για πρώτη φορά από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης δίνοντας μια σαφή εικόνα των χαρακτηριστικών της.

Στην προκειμένη περίπτωση, τα αυτοκόλλητα στις πόρτες όσο και η κλειστή γρίλια προδίδουν ότι πρόκειται για την ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία, βάσει των συνηθειών της BMW θα υιοθετήσει τα διακριτικά iX2 και θα ακολουθήσει το ίδιο τεχνολογικό μονοπάτι με την ήδη γνωστή iX1.

Σε ό,τι αφορά την ορατή πλευρά της, είναι σαφές από τις συγκεκριμένες λήψεις ότι η νέα Χ2 θα ακολουθήσει μια διαφορετική σχεδιαστική γραμμή που προσιδιάζει περισσότερο στην Χ4 παρά στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της. Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες της σχεδίασης αυτές, αναμενόμενα θα ακολουθήσουν την αισθητική γραφή της νέας Χ1 και iX1.

Kυρίαρχο στοιχείο της σχεδίασης, φυσικά, και στην προκειμένη περίπτωση θα είναι η coupe χάραξη της οροφής η οποία ακολουθεί μια ακόμα δυναμικότερη γεωμετρία σε συνδυασμό και με την σχεδίαση στις τρίτες κολώνες. Εκτός από την χαρακτηριστική απόληξη της οροφής στο πίσω τμήμα διακρίνεται επίσης η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων που παρά το καμουφλάζ δείχνουν παρόμοια με της Χ1.

Αφετηρία για την νέα iX2 θα αποτελέσει η ίδια αρχιτεκτονική με την iX1, UKL2, κάτι που σημαίνει ότι η ηλεκτροκίνητη έκδοση θα εφοδιάζεται από ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ 313 ίππων και 494 Nm ροπής εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο περίπου 5,7 δευτερολέπτων. Θα τροφοδοτούνται από μπαταρία 64,7 KWh η οποία αναμένεται να εξασφαλίζει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 438 χλμ. της Χ1 χάρη στο πιο αεροδυναμικό σχήμα. Αυτό που δεν αναμένεται να αλλάξει είναι ο χρόνος φόρτισης ο οποίος σε ταχυφορτιστή 130 kW θα υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας από 10-80% σε 29 λεπτά.

Από την iX1 θα προέλθει και η τεχνολογία του εσωτερικού της iX2 η οποία αναμένεται να υιοθετήσει την ίδια οθόνη των 10,7 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια οθόνη 10,25 για το infotainment αμφότερα, με βάση το λειτουργικό OS 8.

Μια από τις δεδομένες διαφορές σε σχέση με την iX1 θα είναι ο χώρος του πορτ μπαγκάζ ο οποίος εξαιτίας της έντονης κλίσης της οροφής στο πίσω τμήμα προδιαγράφεται μικρότερος από τα 540 λίτρα του μικρότερου SUV της BMW.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα με δεδομένο ότι είναι η πρώτη φορά που ο φωτογραφικός φακός εντοπίζει την iX2 ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, τόσο η ηλεκτρική έκδοση όσο και οι συμβατικές εκδόσεις της Χ2 οι οποίες δεδομένα θα υπάρξουν ακολουθώντας επίσης τα τεχνολογικά πρότυπα της Χ1, αναμένεται να πραγματοποιήσουν την πρεμιέρα τους το φθινόπωρο του 2023.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!