Η Ferrari 250 GT Berlinetta SWB σε ένα παράλληλο σύμπαν, με υδρογόνο

Βρετανική φίρμα design οραματίζεται μια από τις ομορφότερες κλασικές Ferrari ως υδρογονοκίνητη και υπογράφει σχεδιαστικά το αποτέλεσμα

Η Ferrari 250 GT Berlinetta SWB σε ένα παράλληλο σύμπαν, με υδρογόνο

Βρετανική φίρμα design οραματίζεται μια από τις ομορφότερες κλασικές Ferrari ως υδρογονοκίνητη και υπογράφει σχεδιαστικά το αποτέλεσμα

Η Ferrari 250 GT Berlinetta SWB είναι από τα πλέον γοητευτικά και ακριβοθώρητα μοντέλα που έχει κατασκευάσει ποτέ το Maranello και παρά τα 63 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη εμφάνισή της στην έκθεση του Παρισιού το 1959, ελάχιστοι θα απέδιδαν στον συνδυασμό της έντονα κεκλιμένης προς τα πίσω οροφής, του γενναιόδωρου σε μήκος καπό, την όψη με τα στρογγυλά φώτα και τις άφθονες καμπύλες τον χαρακτηρισμό του παρωχημένου.

Το γοητευτικό σκαρί της GT Berlinetta δεν θα μπορούσε παρά να τραβήξει την προσοχή των designers και συγκεκριμένα αυτών της βρετανικής Forge Design η οποία παρουσιάζει μια σειρά ψηφιακών αποτυπώσεων της ιταλίδας θεάς, ως τροφής για σκέψη μιας δυνητικής υδρογονοκίνητης παραλλαγής με σεβασμό στην παράδοση, αλλά και κάποια σύγχρονα στοιχεία.

Η οραματική αποτύπωση της βρετανικής φίρμας βασίζεται στην αγωνιστικών προδιαγραφών παραλλαγή Comp 61 της 250 SWB η οποία διέθετε ελαφρύτερο πλαίσιο, αμάξωμα κατασκευασμένο από λεπτότερο αλουμίνιο καθώς και ανασχεδιασμένο κινητήρα με νέες κυλινδροκεφαλές, εκκεντροφόρους και αναθεωρημένο σύστημα εισαγωγής προς όφελος υψηλότερων επιδόσεων.

Αναζητώντας την «αναλογία» η Forge Design οραματίζεται την δική της εκδοχή η οποία ονομάζεται Competizione Ventidue, με ανθρακονημάτινο αμάξωμα και με τον V12 κινητήρα, πλήρως ανασχεδιασμένο προκειμένου να μπορεί να καταναλώνει υδρογόνο, μια τεχνολογία στην οποία, η Toyota έχει να επιδείξει σημαντικές εξελίξεις τουλάχιστον σε επίπεδο πρωτοτύπων. Επίσης, όπως σημειώνει, η βρετανική φίρμα, ιδανικά το δάπεδο θα κατασκευάζεται από αλουμίνιο προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.

Εκτός από τον σκληρό πυρήνα του hardware, η βρετανική φίρμα έχει παραλλάξει και την εξωτερική σχεδίαση της 250 GT Berlinetta SWB που, στην κατά την Forge, σχεδίαση, απεμπολεί τους προφυλακτήρες στα άκρα της όψης, τοποθετεί φωτιστικά σώματα LED αντί των συμβατικών, ενώ το πίσω παρμπρίζ κατασκευάζεται από πολυανθρακικό πολυμερές αντί γυαλιού, στοιχείο που υπηρετεί εξίσου τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.

Υπό το ίδιο σκεπτικό οι τροχοί κατασκευάζονται από μαγνήσιο τηρώντας την σχεδίαση Campagnolo Style και κρύβουν πίσω τους ένα σύστημα πέδησης με την υπογραφή της AP Racing. Ένα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία που έχουν διατηρηθεί είναι οι χαρακτηριστικές δερμάτινες δέστρες για το πίσω παρμπρίζ.

Προς το παρόν, η Forge Design δεν σχεδιάζει την κατασκευή της Competizione Ventidue, αν και βολιδοσκοπεί το ενδιαφέρον των πελατών της, χωρίς να αποκλείεται αν βρει τον κατάλληλο συνεργάτη να προχωρήσει στο μέλλον με το project.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!