Citroen My Ami Buggy: Το σήκουελ μιας επιτυχίας

Μετά την επιτυχία της off-road παραλλαγής του Amy, η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να κατασκευάσει ακόμα 1.000 μονάδες μετά από «λαϊκή» απαίτηση

Citroen My Ami Buggy: Το σήκουελ μιας επιτυχίας

Μετά την επιτυχία της off-road παραλλαγής του Amy, η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να κατασκευάσει ακόμα 1.000 μονάδες μετά από «λαϊκή» απαίτηση

Νωρίτερα μέσα στην χρονιά η Citroen παρουσίασε μια νέα, περιορισμένη έκδοση του Ami με offroad έμπνευση και καλοκαιρινή διάθεση. Με δεδομένο ότι το αρχικό τιράζ των μόλις 50 μονάδων «ξεπούλησε» σε μόλις 20 λεπτά, η γαλλική φίρμα, αποφάσισε να δώσει συνέχεια στο My Ami Buggy, ανακοινώνοντας την παραγωγή 1.000+ μονάδων.

Αν και το νέο My Ami Buggy θα διατηρήσει το σχεδιαστικό ύφος της ομώνυμης ειδικής έκδοσης που προηγήθηκε, όπως σημειώνει η γαλλική φίρμα θα υπάρξουν και ορισμένα επιπλέον στοιχεία.

«Η νέα περιορισμένη έκδοση θα είναι μεν ίδια με την έκδοση που προηγήθηκε ωστόσο θα υπάρξουν και ορισμένες νέες εκπλήξεις», αναφέρει χαρακτηριστικά η γαλλική φίρμα στην σχετική ανακοίνωση.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της έκδοσης, υπενθυμίζεται ότι το My Ami Buggy διέθετε ένα σετ υποτυπωδών θυρών με σωληνωτό σκελετό καθώς και υφασμάτινη οροφή, παραπομπή στο κλασικό Mehari, η οποία μπορεί να αναδιπλωθεί και να αποθηκευτεί πίσω από τα καθίσματα.

Για ευνόητους λόγους, τα off-road ελαστικά του ομώνυμου πρωτότυπου που είχε προηγηθεί έχουν αντικατασταθεί με πιο συμβατικά 14 ιντσών που ντύνουν τους τροχούς από ατσάλι με χρυσίζον φινίρισμα.

Tην εικόνα συμπληρώνουν τα μαύρα προστατευτικά που περιβάλλουν τους θόλους και οι επίσης σκούρες προστατευτικές ποδιές μπροστά και πίσω.

Ένα χαρακτηριστικό που κάνει το My Ami Buggy να ξεχωρίζει είναι η διχρωμία λαδί-κίτρινου σε «στρατηγικά» σημεία σε εξωτερικό και εσωτερικό.

Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, δεδομένα δεν θα  διαφέρουν από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του Ami το οποίο αξιοποιεί μπαταρία 5,5 kWh προσφέροντας αυτονομία έως και 75 χλμ.

 

Η μπαταρία τροφοδοτεί ηλεκτρικό μοτέρ 8 ίππων ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το γαλλικό τετράκυκλο όπως ονομάζονται επισήμως αυτού του είδους τα τετράτροχα, διαμορφώνεται σε 45 χλμ./ώρα.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η διάθεση του νέου My Ami Buggy θα ξεκινήσει από το α΄τρίμηνο του 2023 στις αγορές όπου δραστηριοποιείται η Citroen, ενώ με δεδομένο το περιορισμένο τιράζ θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.  

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!