Nέο ηλεκτρικό, μικρότερο SUV στα -άμεσα- σχέδια της VW

H γερμανική φίρμα ανακοίνωσε την προσθήκη ενός νέου SUV μοντέλου στην γκάμα των ID. με αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική MEB+, νέας τεχνολογίας μπαταρίες που θα υπόσχονται μεγαλύτερη αυτονομία αλλά και μικρότερους χρόνους φόρτισης

Nέο ηλεκτρικό, μικρότερο SUV στα -άμεσα- σχέδια της VW

H γερμανική φίρμα ανακοίνωσε την προσθήκη ενός νέου SUV μοντέλου στην γκάμα των ID. με αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική MEB+, νέας τεχνολογίας μπαταρίες που θα υπόσχονται μεγαλύτερη αυτονομία αλλά και μικρότερους χρόνους φόρτισης

H VW έχει ήδη ανακοινώσει την προσθήκη μιας ακόμα γραμμής παραγωγής για την ανανεωμένη εκδοχή του ID.3 η οποία, από το 2023 οπότε και αναμένεται, θα κατασκευάζεται επίσης εκτός από τα εργοστάσια της Δρέσδης και του Zwickau και σε αυτό του Wolfsburg.

Για αυτόν ακριβώς το σκοπό και η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε επενδύσεις ύψους 460 εκατομμύρια ευρώ στο εργοστάσιο που θεωρείται η φυσική έδρα της, με το παραπάνω ποσό ωστόσο να μην σχετίζεται αποκλειστικά με την παραγωγή της ανανεωμένης εκδοχή του ID.3 καθώς όπως ανακοινώθηκε, θα ακολουθήσει και ένα νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV μοντέλο το οποίο θα προστεθεί στην σειρά των ID.

Aν και προς το παρόν η VW δεν δίνει σαφείς πληροφορίες για το νέο μοντέλο, θα πρόκειται για ένα compact μεγέθους SUV, ανάλογο του Tiguan το οποίο θα συμπληρώσει την γκάμα των ID.4 και ID.5.

«Θα πρόκειται για την μεγαλύτερη κατηγορία αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο που ήδη σε ό,τι αφορά εμάς περιλαμβάνει το δημοφιλές Tiguan. Το νέο μοντέλο θα συμπληρώσει ιδανικά τα ID.4 και 5 αποτελώντας ιδανικό μέσο για να εδραιώσουμε περαιτέρω την θέση μας στην αγορά και να δώσουμε στους πελάτες μας τα υψηλής ποιότητας αυτοκίνητα που περιμένουν από μας», δήλωσε σχετικά ο επικεφαλής της VW, Τhomas Schafer μην αφήνοντας πολλά περιθώρια αμφιβολιών.

Aυτό που επίσης φροντίζει να διευκρινίσει η VW είναι ότι το νέο μοντέλο θα έχει ως εφαλτήριο μια νέα αρχιτεκτονική την οποία ονομάζει ΜΕΒ+ η οποία συνδυαστικά και με τις νέες μπαταρίες που εξελίσσει η VW και θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Salzgitter από το 2025 θα μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως και 700 χλμ.

Παράλληλα, η αρχιτεκτονική και οι μπαταρίες θα συνοδεύονται από αναβαθμισμένο κύκλωμα φόρτισης το οποίο υπόσχεται σημαντικά μειωμένους χρόνους φόρτισης καθώς θα καθιστά εφικτή τη διαδικασία αναπλήρωσης ενέργειας μέσω ταχυφορτιστών DC με τάση από 175 έως και 200 KW.

Προς το παρόν η γερμανική φίρμα δεν δίνει σαφές χρονοδιάγραμμα για το νέο μοντέλο ωστόσο με δεδομένο ότι οι «μπαταρίες» του θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται το 2025, είναι εύκολο να υποθέσει κανείς το χρονοδιάγραμμα.

Σε ό,τι αφορά τις “ηλεκτρικές” επενδύσεις στο εργοστάσιο του Wolfsburg εκτός από το νέο ID.3 και το παραπάνω SUV, μένει πλέον να αποφασιστεί κατά πόσο η συγκεκριμένη βιομηχανική μονάδα θα αναλάβει και την κατασκευή του μοντέλου Trinity με αφετηρία την πλατφόρμα SSP. Σε κάθε περίπτωση η τελική απόφαση αναμένεται να ληφθεί από τις αρχές της νέας χρονιάς καθώς το συγκεκριμένο project έχει ήδη μετατεθεί για το τέλος της δεκαετίας λόγω προβλημάτων σε επίπεδο λογισμικού αλλά και της ευρύτερης κατάστασης που επικρατεί σε ό,τι αφορά την εφοδιαστική αλυσίδα. 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!