H Lexus πειραματίζεται με χειροκίνητα κιβώτια για ηλεκτρικά

Αν και η παρουσία ενός συμβατικού επιλογέα σχέσεων και η χειροκίνητη αλλαγή τους σε ένα ηλεκτρικό όχημα μπορεί να ακούγεται ως σχήμα καθ΄ υπερβολή η Lexus επενδύει σε αυτήν θεωρώντας ότι θα εξασφαλίζει μια πιο συμμετοχική εμπειρία

H Lexus πειραματίζεται με χειροκίνητα κιβώτια για ηλεκτρικά

Αν και η παρουσία ενός συμβατικού επιλογέα σχέσεων και η χειροκίνητη αλλαγή τους σε ένα ηλεκτρικό όχημα μπορεί να ακούγεται ως σχήμα καθ΄ υπερβολή η Lexus επενδύει σε αυτήν θεωρώντας ότι θα εξασφαλίζει μια πιο συμμετοχική εμπειρία

Ο όμιλος Toyota έχει αναφέρει και στο παρελθόν ότι δεν θέλει να απαγκιστρωθεί πλήρως από την γνώριμη αίσθηση αλλαγής σχέσεων στην ηλεκτροκίνητη εποχή, καθώς όπως έχει τονίσει επανειλημμένως, η συγκεκριμένη διαδικασία αυξάνει την εμπλοκή του οδηγού δημιουργώντας μια διαφορετική αίσθηση και σύνδεση με το αυτοκίνητο. Πλέον, όπως όλα δείχνουν η συγκεκριμένη άποψη, δεν αποτελεί απλώς μια θεωρητική σκέψη των Ιαπώνων αλλά ένα project προς υλοποίηση την οποία έχει αναλάβει η Lexus η οποία και, αυτονόητα, θα επιμεληθεί όλες τις υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικές προτάσεις της Toyota.

Ήδη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυκλοφορούν τα πρώτα δείγματα ενός δεξιοτίμονου δοκιμαστικού πρωτότυπου Lexus με ηλεκτρική τεχνολογία το οποίο διαθέτει ένα τυπικό επιλογέα σχέσεων που δεν είναι και το μοναδικό στοιχείο της κατασκευής. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με το σκεπτικό της Lexus, η συγκεκριμένη τεχνολογία περιλαμβάνει και πεντάλ συμπλέκτη τα οποία μάλιστα χάρη σε αρκετές γραμμές κώδικα προσφέρουν μια αίσθηση, ανάλογη μιας απολύτως συμβατικής κατασκευής με κινητήρα εσωτερικής καύσης και μηχανικό κιβώτιο.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, παρά την αίσθηση, ο επιλογέας και ο συμπλέκτης δεν έχουν καμία μηχανική σύνδεση με τον κινητήρα, αν και χάρη στην πρόοδο της τεχνολογίας και κυρίως του λογισμικού, οι επιλογές σχέσεων από τον οδηγό έχουν άμεση επίδραση στον τεχνητό ήχο που παράγεται από το αυτοκίνητο ο οποίος επίσης προσιδιάζει σε ανεβάσματα ή κατεβάσματα, δημιουργώντας μια αίσθηση μεγαλύτερης εμπλοκής.

Να σημειωθεί πάντως ότι η Lexus δεν είναι η πρώτη που ασχολείται με τη συγκεκριμένη παράμετρο και τη διατήρηση της αύρας και της αίσθησης ενός μηχανικού κιβωτίου στην νέα εποχή καθώς κάτι ανάλογο έχει πράξει και η Koenigsegg με το επίζηλο CC850 και τον σοφιστικέ πολύδισκο συμπλέκτη του, αλλά και η Hyundai με το i20 και το Intelligent Manual Transmision με τον ηλεκτρονικό συμπλέκτη που βέβαια δημιουργήθηκε για λόγους που συνδέονται με την αποδοτικότητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!