Χειμερινές δοκιμές για το Audi Q6 e-tron

Η Audi εργάζεται πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό SUV και το δοκιμάζει σε παγωμένες καιρικές συνθήκες.

Χειμερινές δοκιμές για το Audi Q6 e-tron

Η Audi εργάζεται πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό SUV και το δοκιμάζει σε παγωμένες καιρικές συνθήκες.

Το νέο Audi Q6 e-tron είναι καθ’ οδόν, και όπως βλέπουμε από αυτές τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, η πλήρης αποκάλυψη θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί πολύ σύντομα. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα κυκλοφορήσει τόσο με coupe αμάξωμα όσο και σε κανονική SUV μορφή, καθώς και σε καυτή έκδοση RS, όταν λανσαριστεί το 2023.

Οι τελευταίες φωτογραφίες μας δείχνουν μια λιγότερο συγκαλυμμένη έκδοση του Q6 e-tron και του Q6 e-tron Sportback, αποκαλύπτοντας μερικές νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Και τα δύο αμαξώματα έχουν την ίδια ποσότητα καμουφλάζ και έχουμε δει και τα δύο να δοκιμάζονται μαζί πολλές φορές, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα κυκλοφορήσουν ταυτόχρονα.

Το Q6 e-tron θα τοποθετηθεί μεταξύ του Q4 e-tron και του πρόσφατα ανανεωμένου SUV Q8 e-tron. Αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο Q6 θα τοποθετηθεί ως αντίπαλος των Tesla Model Y, BMW iX3 και Nissan Ariya. Οι τελευταίες φωτογραφίες δείχνουν ένα πρωτότυπο που εξακολουθεί να είναι ντυμένο με έντονο καμουφλάζ, αλλά είναι σαφές ότι το μοντέλο Sportback θα διατηρήσει το συνολικό στιλ του κανονικού αυτοκινήτου, με μια κλειστή, ανάγλυφη εμπρός μάσκα, που πλαισιώνεται από ένα ζεύγος διπλών προβολέων LED. Στο κάτω μέρος μπορούμε να δούμε πλευρικές εισαγωγές αέρα με πτερύγια.

Προηγούμενες κατασκοπευτικές λήψεις δείχνουν ένα αυτοκίνητο προπαραγωγής για δοκιμές με δίχρωμο αμάξωμα, υπονοώντας πιθανές επιλογές εξατομίκευσης. Μια φωτεινή μπάρα πλήρους πλάτους με διάταξη παρόμοια αυτής του e-tron GT θα χαρακτηρίζει το πίσω μέρος του Q6, ενώ η πιο αεροδυναμική σιλουέτα του μοντέλου Sportback θα μπορούσε να απελευθερώσει μερικά επιπλέον χιλιόμετρα αυτονομίας σε σχέση με το στάνταρ SUV. Ωστόσο, σίγουρα θα έχει μικρότερο χώρο αποσκευών.

Έχουμε επίσης δει το εμπρός μέρος του Q6 e-tron να μην είναι συγκαλυμμένο, κατά τη διάρκεια δοκιμών στο παρελθόν, παρέχοντας την καλύτερη δυνατή ματιά στη νέα στιλιστική γλώσσα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Audi. Αναμένεται να υπάρχουν παντού πάνελ με αντίθετα χρώματα, ενώ οι έντονες πτυχώσεις της γραμμής των ώμων θα δώσουν στο Q6 e-tron πρόσθετους… μύες.

Εκτιμάται ότι το Q6 θα είναι θα έχει παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις με το Q5 που διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά με μεγαλύτερο μεταξόνιο και αυξημένο χώρο για τους επιβάτες, λόγω της νέας αρχιτεκτονικής. Στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο είναι πιθανό να υιοθετήσει τη νέα κεντρική οθόνη αφής 11,6 ιντσών που χρησιμοποιείται στο Q4 e-tron. Ωστόσο, ο σχεδιασμός θα μπορούσε να είναι διαφορετικός λόγω της πλατφόρμας, αλλά και για να διαχωριστούν τα δύο μοντέλα όσον αφορά την τιμή και την τοποθέτηση.

Η αρχιτεκτονική PPE στην οποία βασίζεται Q6 e-tron είναι αυτή που θα χρησιμοποιεί η επόμενη γενιά της Porsche Macan, που αναμένεται να λανσαριστεί το 2023 ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα κάθεται δίπλα στην υπάρχουσα, βενζινοκίνητη Macan. Παρότι τόσο το Q6 όσο και η νέα Macan μοιράζονται παρόμοιο υλικό και λογισμικό, θα διαφέρουν πολύ οπτικά, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά.

Η αριχτεκτονική PPE αποτελεί εξέλιξη της πλατφόρμας J1 που βρίσκεται κάτω από το τετράθυρο e-tron GT, καθώς και την Porsche Taycan. Αυτό σημαίνει ότι θα διαθέτει μια ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt, που θα επιτρέπει την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση συνεχούς ρεύματος (DC) με ρυθμό έως 350 kW. Η Audi λέει επίσης ότι η πλατφόρμα θα επιτρέπει στο πακέτο μπαταριών να φορτίζει από 5% στο 80% της χωρητικότητας σε περίπου 25 λεπτά. Μια πιο σύντομη φόρτιση, χρησιμοποιώντας τον ταχυφορτιστή DC μπορεί επίσης να προσθέσει 188 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.

Μένει να διαπιστωθεί το μέγεθος και ο τύπος μπαταρίας που θα χρησιμοποιήσει η Audi στο Q6 e-tron, αλλά η εταιρεία αναφέρει ότι η πλατφόρμα PPE είναι ικανή να καλύψει περισσότερα από 700 χιλιόμετρα όταν τροφοδοτεί το πιο αεροδυναμικό A6 e-tron concept. Η ελαφρώς μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια του SUV θα μειώσει την εμβέλεια, αλλά μία τιμή άνω των 610 χλμ. θα πρέπει να είναι εφικτή.

Δεδομένης της σχέσης με το e-tron GT κάτω από το αμάξωμα του Q6, θα πρέπει επίσης να δούμε να μεταφέρεται και το τετρακίνητο σύστημα κίνησης 475 ίππων (ή 530 ίππων με ενεργοποιημένο το overboost) αυτού του μοντέλου. Πιθανές είναι επίσης οι πιο προσιτές, χαμηλότερης ισχύος παραλλαγές με ένα ηλεκτροκινητήρα, ενώ στο ανώτερο άκρο της γκάμας, το τμήμα RS της Audi θα μπορούσε να παρατάξει ένα μοντέλο με μεγαλύτερη έμφαση στις επιδόσεις. Αυτό πιθανότατα θα χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα κίνησης των 645 ίππων με το RS e-tron GT.

Η παραγωγή του Q6 e-tron θα ξεκινήσει φέτος στο εργοστάσιο της Audi στο Ingolstadt, το οποίο η μάρκα μετατρέπει σε μια αμιγώς ηλεκτρική γραμμή συναρμολόγησης, αφαιρώντας τον υπάρχοντα εξοπλισμό που παράγει το οικογενειακό A3 της μάρκας και αντικαθιστώντας τον με εγκαταστάσεις παραγωγής για την κατασκευή της πλατφόρμας PPE.

Αυτό περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη μιας εσωτερικής εγκατάστασης συναρμολόγησης μπαταριών. Ο Όμιλος Volkswagen (ιδιοκτήτρια εταιρεία της Audi) έχει ήδη υπογράψει τρεις συνεργασίες για να εξασφαλίσει τις πρώτες ύλες και τις διαδικασίες ανάπτυξης που απαιτούνται για τις μπαταρίες επόμενης γενιάς με διάρκεια έως το 2030.

Μετά το Q6 e-tron, η Audi επιβεβαίωσε ότι το πρώτο μοντέλο του «Project Artemis» θα κυκλοφορήσει το 2024. Το αυτοκίνητο θα απευθύνεται στον τομέα της πολυτέλειας και θα πρωτοστατεί στην εξέλιξη της μελλοντικής αρχιτεκτονικής, τεχνολογίας και λειτουργικών συστημάτων ηλεκτρονικών οχημάτων της Audi.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!