Φωτογραφίες του νέου Volkswagen Tiguan πριν αποκαλυφθεί

Το Volkswagen Tiguan, που φωτογραφήθηκε σε δοκιμές εξέλιξης πριν από την επίσημη αποκάλυψή του, θα συνεχίσει να κυκλοφορεί με κινητήρες βενζίνης και diesel.

Φωτογραφίες του νέου Volkswagen Tiguan πριν αποκαλυφθεί

Το Volkswagen Tiguan, που φωτογραφήθηκε σε δοκιμές εξέλιξης πριν από την επίσημη αποκάλυψή του, θα συνεχίσει να κυκλοφορεί με κινητήρες βενζίνης και diesel.

Το Volkswagen Tiguan τρίτης γενιάς φωτογραφήθηκε σε δοκιμές, για άλλη μια φορά με ελάχιστο καμουφλάζ, γεγονός που υποδηλώνει ότι η πλήρης αποκάλυψή του αναμένεται να πραγματοποιηθεί άμεσα.

Η Volkswagen δεν θα αλλάξει πάρα πολύ το σχεδιασμό για το νέο μοντέλο και με τη διαφαινόμενη απαγόρευση των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης το 2030, καθώς και την εστίαση της Volkswagen στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ID., αυτή μπορεί να είναι η τελευταία γενιά του Tiguan.

Εκτιμάται ότι το νέο αυτοκίνητο θα κυκλοφορεί έως το 2030, αν και υπάρχει ακόμα η πιθανότητα το Tiguan να συνεχίσει να διατίθεται σε άλλη μορφή, κάνοντας τη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Όπως και τα προηγούμενα αυτοκίνητα δοκιμών, το εμπρός μέρος παρουσιάζει μια αναθεωρημένη μάσκα, με κλειστό άνω τμήμα, που του δίνει παρόμοια όψη με τα αδέρφια του ID.

Παράλληλα, η κάτω μάσκα έχει μεγαλώσει σε σχέση με τα προηγούμενα αυτοκίνητα δοκιμών για επιπλέον ψύξη του κινητήρα. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει επίσης αλλάξει και τώρα ενσωματώνει μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα.

Οι αναλογίες του νέου αυτοκινήτου μοιάζουν με το σημερινό Tiguan, αλλά φαίνεται ότι θα μεγαλώσει σε μέγεθος για να είναι πιο κοντά στο Touareg. Αυτή τη στιγμή δεν είναι σαφές αν θα δούμε άλλο ένα επταθέσιο Tiguan για να ανταγωνιστεί τη Mercedes EQB.

Στο πίσω μέρος, υπάρχει αισθητή βύθιση της ανάρτησης, η οποία μπορεί να οφείλεται σε ένα νέο υβριδικό σύστημα. Επίσης, περιμένουμε να δούμε δύο μεμονωμένα πίσω φωτιστικά σώματα αντί για τα πίσω φώτα LED καθ’ όλο το πλάτος, που αρέσκεται να διατηρεί η VW για τα αυτοκίνητα ID.

Η πλατφόρμα MQB Evo, επάνω στην οποία βασίζονται τα Golf Mk8, Cupra Formentor, Audi A3 και Skoda Octavia, θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για το επόμενο Tiguan, δεδομένου ότι αποτελεί εξέλιξη της MQB A2 που χρησιμοποιούσε το απερχόμενο αυτοκίνητο. Αυτό θα επέτρεπε στο νέο Tiguan να χρησιμοποιεί την ίδια γκάμα plug-in υβριδικών κινητήριων μονάδων με το Golf.

Μπορούμε επίσης να περιμένουμε μια παρόμοια σειρά κινητήρων με το Golf με ένα συνδυασμό κινητήρων βενζίνης και diesel μαζί με τα υβριδικά μοντέλα. Το μεγαλύτερο και βαρύτερο Tiguan, πιθανότατα δεν θα χρησιμοποιεί την εισαγωγική μονάδα 1 λίτρου απόδοσης 110 ίππων του Golf, ξεκινώντας με τον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου με υπερτροφοδότηση, με απόδοση 150 ίππων.

Θα μπορούσε επίσης να διαθέτει μια ήπια υβριδική έκδοση eTSI. Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα 150 και 200 ίππων θα μπορούσαν να περάσουν από το Golf και επιπλέον, περιμένουμε να δούμε ένα plug-in υβριδικό μοντέλο με 241 ίππους. Ένα hot Tiguan R με κινητήρα που θα προέρχεται από το Golf R είναι επίσης μια πιθανότητα.

Περιμένουμε το εσωτερικό του νέου Tiguan να μοιάζει με το επερχόμενο facelift του Golf, αντί για τις μινιμαλιστικές καμπίνες των αυτοκινήτων ID. Μια νέα έκδοση του Digital Cockpit Pro της VW θα πρέπει να διαθέτει μεγαλύτερη οθόνη από αυτή των 10 ιντσών που υπάρχει στο σημερινό Golf. Θα πρέπει επίσης να βελτιωθεί με την προσθήκη της πλατφόρμας MQB Evo, με τον χώρο αποσκευών να αυξάνεται από τα 520 λίτρα του σημερινού μοντέλου.

Volkswagen Tiguan

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!