Στις 22 Νοεμβρίου θα παρουσιαστεί το αμιγώς ηλεκτρικό Abarth 500

Η γκάμα της Abarth θα διαθέτει για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, με μια hot έκδοση του νέου Fiat 500e.

Στις 22 Νοεμβρίου θα παρουσιαστεί το αμιγώς ηλεκτρικό Abarth 500

Η γκάμα της Abarth θα διαθέτει για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, με μια hot έκδοση του νέου Fiat 500e.

Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500 θα ακολουθήσει ένα αντίστοιχο hot hatch από τη μάρκα υψηλών επιδόσεων της Abarth, που επιβεβαίωσε επίσημα την άφιξη του νέου μοντέλου της. Το καινούργιο Abarth 500 θα αποκαλυφθεί στις 22 Νοεμβρίου.

Το αυτοκίνητο θα είναι ένα από τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά hot hatchback που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά, κερδίζοντας έναν βασικό επερχόμενο αντίπαλο με τη μορφή της έκδοσης του Renault 5 με το έμβλημα της Alpine, που αναμένεται το 2024. Έχει εντοπιστεί μερικές φορές στα χέρια των μηχανικών της Abarth, αλλά η ολοκληρωτική αποκάλυψη θα γίνει πολύ σύντομα.

Όπως είχε δηλώσει νωρίτερα φέτος ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat, Olivier Francois, η Abarth θα διατηρήσει τα άγρια στιλιστικά της στοιχεία και στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. «Η εμφάνιση είναι η ίδια. Πρέπει να είμαστε λίγο πιο εξωστρεφείς. Η Abarth είναι πάντα λίγο υπερβολική, με τα σπόιλερ και τις ζάντες».

Παρόλο που αυτό το αυτοκίνητο δοκιμής είναι βαριά ντυμένο με καμουφλάζ, μπορούμε να δούμε ότι το ηλεκτρικό μοντέλο της Abarth θα ακολουθήσει τον τυπικό σχεδιασμό της μάρκας. Στο εμπρός μέρος υπάρχει μία ανασχεδιασμένη μάσκα, που προεξέχει περισσότερο από αυτόν του βασικού Fiat 500. Επίσης, είναι πολύ πιθανό το μετατρόχιο να είναι μεγαλύτερο, σε συνδυασμό με μεγάλους θόλους τροχών που θα δώσουν στο ηλεκτρικό hot hatch μια πιο επιθετική όψη.

Στο πίσω μέρος μπορούμε να δούμε μια τεράστια αεροτομή οροφής, η οποία θα μπορούσε να αποκτήσει την ίδια χειροκίνητη δυνατότητα ρύθμισης που παρέχουν τα σημερινά Abarth. Θα πρέπει επίσης να εμφανιστούν ειδικές ζάντες αλουμινίου για το νέο μοντέλο. Λεπτομέρειες επιδόσεων δεν έχουν αποκαλυφθεί, αλλά αναμένουμε ότι θα ξεπεράσει με άνεση την ταχύτερη έκδοση του Fiat 500.

Στο στάνταρ αυτοκίνητο οι κορυφαίες εκδόσεις καθώς και αυτές μεσαίου επιπέδου διαθέτουν μια μπαταρία 42 kWh που παράγει 118 ίππους, επιτρέποντας χρόνο επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε 9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Το ηλεκτρικό 500 της Abarth θα χρειαστεί μια σημαντική αύξηση ισχύος για να ανταγωνιστεί ένα άλλο επερχόμενο ρετρό hot hatch, το Alpine R5 με βάση το Renault 5 και ισχύ 215 ίππων.

Όσον αφορά την αυτονομία, το ηλεκτρικό 500 μπορεί να προσφέρει έως και 320 χλμ., αλλά με την Abarth να εστιάζει στις επιδόσεις, η πιο σπορ έκδοση πιθανότατα δεν θα μπορεί να διανύσει τόσο μεγάλη απόσταση με μία μόνο φόρτιση.

Δεν είναι γνωστό ακόμα αν η Abarth θα δώσει στο 500 ένα προσομοιωμένο soundtrack βενζινοκινητήρα ή θα τονίσει τον θόρυβο του ηλεκτροκινητήρα. Ο Olivier Francois έχει δηλώσει: «Θέλετε να βάλετε έναν σούπερ ήχο Abarth ή μπορούμε επίσης να εφεύρουμε ένα είδος ήχου Formula E, που είναι πολύ δυνατός».

Μετά την κατάργηση του 124 Spider, η γκάμα των μοντέλων Abarth περιορίζεται στα μοντέλα 595, που είναι στενά συνδεδεμένα με το παλιό βενζινοκίνητο Fiat 500. Έτσι, με αυτό το ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που αντικαθιστά το παλιό αυτοκίνητο, η Abarth δεν θα έχει πλέον κανένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Θα κυκλοφορήσει επίσης άλλο ένα αμιγώς ηλεκτρικό Abarth μέχρι το 2025, το οποίο θα είναι επίσης παράγωγο ενός Fiat.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!