Έρχεται plug-in υβριδική Lamborghini το 2024

H Lamborghini παρείχε μερικές λεπτομέρειες για το επόμενο supercar της ιταλικής μάρκας που θα αντικαταστήσει την Huracan και θα φέρει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Έρχεται plug-in υβριδική Lamborghini το 2024

H Lamborghini παρείχε μερικές λεπτομέρειες για το επόμενο supercar της ιταλικής μάρκας που θα αντικαταστήσει την Huracan και θα φέρει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Το plug-in υβριδικό μοντέλο της Lamborghini που θα αντικαταστήσει τη Huracan απέχει περίπου δύο χρόνια και θα είναι στενά συνδεδεμένο με την επόμενη γενιά της Aventador, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής μάρκας, Stephan Winkleman.

Ο Winkleman δήλωσε ότι το νέο μοντέλο θα καταφθάσει στα τέλη του 2024. Με την Audi να μην παράγει μια R8 επόμενης γενιάς, ώστε η Lamborghini να έχει τη δυνατότητα να πάρει μια πλατφόρμα από άλλη εταιρεία του ομίλου VW, το νέο supercar θα έχει πολύ πιο στενούς δεσμούς με την επερχόμενη υβριδική ναυαρχίδα της ιταλικής μάρκας από ό,τι η τρέχουσα Huracan με την καταργημένη πλέον Aventador.

Ο Winkleman μίλησε για τη χρήση «όσο το δυνατόν περισσότερων κοινών εξαρτημάτων μπορούμε, μαζί με την Aventador (επόμενης γενιάς). Η πλατφόρμα θα είναι της Lamborghini». Επίσης, περιέγραψε την επόμενη Huracan ως «ένα αυτοκίνητο που επωφελείται από τον μεγαλύτερο αδελφό». Όταν ρωτήθηκε αν αυτή η διάταξη θα μπορούσε να περιλαμβάνει τον V10 των 5,2 λίτρων που βρίσκεται στην τρέχουσα Huracan και το R8, απάντησε ότι το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης θα διαθέτει μια νέα μονάδα.

Ο Rouven Mohr είχε δηλώσει ότι η νέα Huracan θα έχει ένα plug-in υβριδικό σύστημα που θα διαθέτει κινητήρα με «περισσότερους από 6 και λιγότερους από 12 κυλίνδρους». Κρίνοντας από τις δηλώσεις του επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης στην παρουσίαση της Urus Performante, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα πρόκειται για έναν V10.

Lamborghini Huracan Tecnica & STO

«Δεν είναι υβριδικό με προσανατολισμό στην αυτονομία και δεν θα υπάρξει κανενός είδους μείωση του μεγέθους» δήλωσε ο Mohr. Προσέθεσε επίσης ότι είναι ενάντια στη φιλοσοφία η Lamborghini να μειώσει το μέγεθος του κινητήρα και στη συνέχεια να αντισταθμίσει την απώλεια ισχύος μέσω του ηλεκτροκινητήρα, όπως έκαναν κάποιοι ανταγωνιστές της.

Αντ’ αυτού, το ηλεκτρικό κομμάτι του κινητήριου συνόλου θα ενισχύσει τη συνολική απόδοση και θα αποδειχθεί επίσης χρήσιμο για την βελτίωση της ροπής στις χαμηλές στροφές, κάτι που λείπει από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε σύγκριση με τις υπερτροφοδοτούμενες μονάδες.

Η Lamborghini θα ξοδέψει 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ για την 4ετή στρατηγική της όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, η οποία εκτός από τις προαναφερθείσες υβριδικές αντικαταστάσεις των Aventador και Huracan θα περιλαμβάνει επίσης το plug-in υβριδικό SUV Urus. Μέχρι το 2028, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας θα φτάσει ως τέταρτο μοντέλο στη γκάμα.

Η Lamborghini έχει ένα ισχυρό οικονομικά 2022 το οποίο θα χρησιμοποιήσει ως βάση για αυτή την επένδυση. Τα κέρδη ύψους 570 εκατομμυρίων ευρώ από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο αντιπροσωπεύουν μια αύξηση 68,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2021.

Lamborghini Huracan Tecnica & STO

Η αύξηση αυτή οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων και περισσότερα έσοδα ανά αυτοκίνητο, κάτι που υποβοηθείται από τις εξατομικεύσεις. Αυτό «δημιουργεί μια πρόσθετη αξία, επειδή όλο και περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να έχουν εξατομικευμένα αυτοκίνητα», δήλωσε ο Winkleman.

Η Huracan βοήθησε ιδιαίτερα τη Lamborghini στην επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων, ειδικά με την άφιξη νέων και πολύ κερδοφόρων παραγώγων όπως η STO. Παρόλο που εξακολουθεί να επισκιάζεται σε δημοτικότητα από το Urus, η οποία είναι υπεύθυνη για σχεδόν τα 2/3 των 7.430 αυτοκινήτων της εταιρείας που έχουν πωληθεί μέχρι στιγμής φέτος, η ζήτηση για τη Huracan αυξήθηκε περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο κατά την περίοδο αυτή.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!