BMW M5: Plug-in υβριδικά… πανίσχυρη

Η νέα γενιά της Μ5 θα υιοθετήσει για πρώτη φορά στην ιστορία της ένα plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο θα προέλθει από την πρόσφατη ΧΜ προσφέροντας ισχύ που θα ξεπερνά τους 755 ίππους και θα καταστήσει το βαυαρικό μοντέλο το ισχυρότερο τετράθυρο στην ιστορία του τμήματος Μ

BMW M5: Plug-in υβριδικά… πανίσχυρη

Η νέα γενιά της Μ5 θα υιοθετήσει για πρώτη φορά στην ιστορία της ένα plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο θα προέλθει από την πρόσφατη ΧΜ προσφέροντας ισχύ που θα ξεπερνά τους 755 ίππους και θα καταστήσει το βαυαρικό μοντέλο το ισχυρότερο τετράθυρο στην ιστορία του τμήματος Μ

Η βαυαρική φίρμα έχει ήδη αναγγείλει την πρεμιέρα της νέας γενιάς της Σειράς 5 για την επόμενη χρονιά και η οποία «νομοτελειακά» θα οδηγήσει από το 2024 και στη νέα M5 που, για πρώτη φορά στην ιστορία της, θα υιοθετήσει ένα υβριδικό σύνολο, αποτελώντας το ισχυρότερο τετράθυρο μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW.

Με βάση τα αντίστοιχα δοκιμαστικά πρωτότυπα που έχουν ήδη δώσει το στίγμα τους από τα πεδία δοκιμών η Μ5, θα υιοθετήσει αναμενόμενα μια στοχοπροσηλωμένη στις επιδόσεις σχεδίαση η οποία θα εξελίξει επί το δυναμικότερο την αισθητική της νέας Μ5.

Βάσει όσων έχουν γίνει γνωστά και παραδόξως, η νέα Μ5 θα υιοθετήσει μια πιο μικρή γρίλια σε σχέση με τη σημερινή εκδοχή της η οποία θα συνδυάζεται με πιο λεπτά φωτιστικά σώματα με την αισθητική τους να θυμίζει την Χ1 και τεχνολογία laser.  

Στο κατώτερο τμήμα της όψης θα πάρουν θέσεις μεγάλες και ενεργές εισαγωγές αέρα ενώ το παζλ θα συμπληρώσει μια ευμεγέθης επιφάνεια που θα φιλοξενεί το αναβαθμισμένο ραντάρ. Μεγαλύτερες προδιαγράφονται και οι πλευρικές εισαγωγές αέρα για την ψύξη των φρένων.

Την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσουν μεγαλύτεροι θόλοι πίσω από τους οποίους θα βρεθεί ένα ακόμα ισχυρότερο σύστημα πέδησης ενώ στο πίσω τμήμα και παρά την σημαντική αλλαγή σε ό,τι αφορά το μηχανικό σύνολο θα εξακολουθούν να κυριαρχούν οι τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση.

Όπως και να έχει με τις σχεδιαστικές διατυπώσεις, τα σημαντικότερα νέα στην περίπτωση της Μ5 προέρχονται από την αθέατη πλευρά της όπου, για πρώτη φορά, στην ιστορία της θα φιλοξενήσει ένα plug-in υβριδικό σύνολο.

Αυτό αναμένεται να προέλθει από την προσφάτως αποκαλυφθείσα ΧΜ όπου συνυπάρχουν ένας V8 κινητήρας βενζίνης 4,4 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 653 ίππους και 800 Nm ροπής. Όπως επίσης έχει ανακοινώσει η BMW σε δεύτερο χρόνο η ΧΜ θα διατεθεί και σε μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση με τα διακριτικά «Label Red»η ισχύς της οποίας θα ξεπεράσει τους 755 ίππους, μια παραλλαγή του συνόλου η οποία αναμένεται να βρει διέξοδο και στην Μ5.

Το plug-in υβριδικό σύνολο θα συμπληρώσει μια μπαταρία 25,7 kWh η οποία στην περίπτωση της Μ5, λόγω του σαφώς χαμηλότερου βάρους και της πιο αεροδυναμικής σχεδίασης αναμένεται να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία που θα υπερβαίνει τα 90 χλμ. αν και το κύριο όφελος στην προκειμένη περίπτωση θα είναι η ισχύς που εξασφαλίζει η ηλεκτρική πλευρά του συνόλου αλλά και φυσικά ο περιορισμός των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και της κατανάλωσης καυσίμου.

Τις προδιαγραφές της νέας Μ5 όπως και της νέας Σειράς 5 θα συμπληρώσει η τελευταία εκδοχή του συστήματος infotainment της BMW, iDrive 8 το οποίο θα συνδυάζεται και με το νεότερο λογισμικό των Βαυαρών. Το ψηφιακό σύστημα θα φιλοξενείται σε δύο οθόνες 14,9 και 12,3 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων οι οποίες θα βρίσκονται κάτω από μια ενιαία κοίλη οθόνη. Τις δυνατότητες του συστήματος θα συμπληρώσει συνδεσιμότητα 5G καθώς και σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας.  

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!