MINI Cooper Cabrio: Πολλαπλότητα επιλογών

H ΜΙΝI έχει επιβεβαιώσει ότι η νέα γενιά του πλέον εμβληματικού μοντέλου της θα περιλαμβάνει στις επιλογές της και μια ανοιχτή έκδοση η οποία όπως και το hatchback θα είναι διαθέσιμη σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη όσο και βενζινοκίνητη έκδοση

MINI Cooper Cabrio: Πολλαπλότητα επιλογών

H ΜΙΝI έχει επιβεβαιώσει ότι η νέα γενιά του πλέον εμβληματικού μοντέλου της θα περιλαμβάνει στις επιλογές της και μια ανοιχτή έκδοση η οποία όπως και το hatchback θα είναι διαθέσιμη σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη όσο και βενζινοκίνητη έκδοση

Η επικεφαλής, της ΜΙΝΙ Stefanie Wurst επιβεβαίωσε προσφάτως ότι η γκάμα του νέου ΜΙΝΙ θα περιλάβει στις επιλογές της και convertible έκδοση η οποία επίσης θα «αξιωθεί» ηλεκτροκίνητες όσο και βενζινοκίνητες εκδόσεις, όπως εξάλλου και το τρίθυρο μοντέλο.

Με δεδομένη την μεταβατική εποχή την οποία διανύουμε αλλά και το γεγονός ότι η ΜΙΝΙ έχει ανακοινώσει τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της από το 2030, επί της ουσίας η νέα γενιά του ΜΙΝΙ θα περιλαμβάνει δύο πολύ διαφορετικά μοντέλα με, διαφορετική τεχνολογία, αφετηρία αλλά και διαφορετικό τόπο παραγωγής. Ο διαχωρισμός δεν αφορά φυσικά την κλειστή/ανοιχτή έκδοση αλλά την συμβατική, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, και την ηλεκτροκίνητη.

Η συμβατική έκδοση, βάσει των στοιχείων που έχουν γίνει γνωστά, θα κατασκευάζεται σε βρετανικό έδαφος τόσο στην κλειστή όσο και την ανοιχτή εκδοχή αμαξώματος. Αντιθέτως η αμιγώς ηλεκτροκίνητη θα εισάγεται στην Ευρώπη από την Κίνα όπου θα παράγεται. Αμφότερες πάντως θα υιοθετήσουν την ονομασία MINI Cooper αν και κατά πάσα πιθανότητα η ηλεκτροκίνητη θα προσθέσει και την λέξη Electric στα διακριτικά της

Εξίσου γνωστό είναι ότι το νέο ΜΙΝΙ Cooper ανεξαρτήτως κινητήριου συνόλου θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως τρίθυρο, αφήνοντας έτσι χώρο και το προνόμιο των πέντε θυρών για το επικείμενο ηλεκτρoκίνητο Aceman το οποίο θα πάρει την μορφή ενός compact crossover με προδιαγραφές αντίστοιχες του ομώνυμου concept.

Αφετηρία για τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα αποτελέσει μια μετεξέλιξη της υφιστάμενης αρχιτεκτονικής η οποία κωδικοποιείται ως UKL2.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει, η νέα γενιά θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο το οποίο αναμένεται να έχει ως αποτέλεσμα περισσότερη ευρυχωρία, αυξημένα μετατρόχια αλλά και θα επωφελείται από μεγαλύτερους τροχούς.

Ακόμα μεγαλύτερη έμφαση θα δοθεί στην οδική συμπεριφορά η οποία προδιαγράφεται ακόμα δυναμικότερη χωρίς να χάνει την γνωστή αίσθηση καρτ για την οποία είναι διάσημη η ΜΙΝΙ με την συνδρομή και ενός συστήματος traction control νέας γενιάς.

Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές οι τεχνικές διατυπώσεις που θα συνοδεύουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης αν και ισχυρό θα πρέπει να θεωρείται το ενδεχόμενο να αποτελούν μετεξέλιξη των ήδη γνωστών turbo τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων με τους οποίους εφοδιάζεται η μέχρι σήμερα γνωστή γενιά του. Στις ίδιες ακριβώς προδιαγραφές αναμένεται να υπακούσει και η Cabrio έκδοση με εξαίρεση φυσικά την παρουσία της σταθερής οροφής.

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση θα έχει ως αφετηρία μια διαφορετική πλατφόρμα εξαρχής σχεδιασμένη με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση ενώ βάσει των στοιχείων που έχουν γίνει γνωστά θα είναι διαθέσιμη με δύο, διαφορετικής χωρητικότητας μπαταρίες 40 και 50 kWh οι οποίες θα προσφέρουν αυτονομία 300 και 400+ χλμ. ενώ η απόδοση της ισχυρότερης έκδοσης θα ξεπερνά τους  200 ίππους. Να σημειωθεί ότι όπως έχει αφήσει να εννοηθεί η ΜΙΝΙ, το Cooper Electric θα περιλάβει επίσης στις επιλογές του ανοιχτή έκδοση, ενώ ανεξαρτήτως κινητήριου συνόλου, θα ακολουθήσουν εκδόσεις John Cooper Works οι οποίες θα τεθούν επικεφαλής της γκάμας προσφέροντας μια πιο αιχμηρή οδική συμπεριφορά και επιπλέον ισχύ.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, την αρχή αναμένεται να κάνει από την επόμενη χρονιά το ΜINI Cooper με κινητήρες εσωτερικής καύσης με την ηλεκτροκίνητη έκδοση και τις cabrio να ακολουθούν.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!