Everrati Porsche 911 Cabriolet: Σε ηλεκτρικό τέμπο

O βρετανός κατασκευαστής παρουσιάζει μια ακόμα κλασική Porsche με ηλεκτροκίνητο σύνολο και ισχύ έως και 500 ίππων

Everrati Porsche 911 Cabriolet: Σε ηλεκτρικό τέμπο

O βρετανός κατασκευαστής παρουσιάζει μια ακόμα κλασική Porsche με ηλεκτροκίνητο σύνολο και ισχύ έως και 500 ίππων

Η Everatti έχει ιδιαίτερη αδυναμία στις κλασικές Porsche και όχι στην απλή ανακατασκευή τους, αλλά στην ηλεκτρική «αναπροσαρμογή» τους.

Η βρετανική φίρμα έχει ήδη παρουσιάσει ανακατασκευασμένες ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των coupe και Targa 911 της γενιάς 964 και πλέον, παρουσιάζει μια αντίστοιχων προδιαγραφών εκδοχή της ανοιχτής εκδοχής του κλασικού μοντέλου η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, αν και ηλεκτροκίνητη, υπόσχεται, «χάρη στην κατανομή βάρους και την προσέγγιση στο πλαίσιο να προσφέρει μια οδική συμπεριφορά και επιδόσεις, ανάλογη του αρχέτυπου».

Η Redefined Porsche 911 964 Wide Body Cabriolet όπως είναι η πλήρης ονομασία της εξαιτίας της αυστηρής πολιτικής της Porsche απέναντι σε όσους ασχολούνται με τα μοντέλα της εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό σύνολο 500 ίππων και 500 Nm ροπής.

Για εκείνους που δεν επιθυμούν τόση ισχύ υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής ηλεκτρικού μοτέρ με απόδοση 400 ίππους.

Στην περίπτωση της ισχυρότερης έκδοσης η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί χρόνο μικρότερο των τεσσάρων δευτερολέπτων. Ακόμα σημαντικότερο ωστόσο είναι ότι στην περίπτωση της ανοιχτής έκδοσης αξιοποιείται μια μεγαλύτερη μπαταρία 62 kWh η οποία αυξάνει την ηλεκτρική αυτονομία σε 320 χλμ. έναντι των 241 χλμ. στην coupe έκδοση. Σε όρους φόρτισης, η ηλεκτροκίνητη ανοιχτή Porsche υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας από το 10 έως το 100% σε χρόνο μικρότερο της μίας ώρας.

Όπως ισχύει και για την περίπτωση της ηλεκτροκίνητης 911 Coupe, η ανοιχτή έκδοση επωφελείται από αναβαθμισμένο πλαίσιο προκειμένου να υποστηρίζει την αυξημένη ισχύ αλλά και τις διαφορές που επιφέρει η παρουσία του συνδυασμού ηλεκτρικού μοτέρ και μπαταρίας. Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, χρησιμοποιείται ανάρτηση με ελατήρια και πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ενώ αξιοποιείται για ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης της Brembo με μεγαλύτερες δαγκάνες και διάτρητα αεριζόμενα δισκόφρενα.

Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό το οποίο αποκτά ένα σύγχρονο σύστημα κλιματισμού, infotainment, νέα όργανα που ενσωματώνουν τις απαραίτητες ενδείξεις για το ηλεκτρικό σύνολο καθώς και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα τα οποία επενδύονται είτε με δέρμα είτε με Alcantara είτε με ύφασμα.

Να σημειωθεί ότι όλες οι παραπάνω αλλαγές που χρειάζονται για την μετατροπή της 911 Cabriolet είναι απολύτως αναστρέψιμες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!