Brabus 600 Masterpiece: Απρόβλεπτη τροπή…

O προνομιακός βελτιωτής της Mercedes-Benz επιμελείται την Maybach S-Class που αποκτά περισσότερη ισχύ μια σειρά εκτεταμένων αλλαγών αλλά και ένα τιρκουάζ εσωτερικό

Brabus 600 Masterpiece: Απρόβλεπτη τροπή…

O προνομιακός βελτιωτής της Mercedes-Benz επιμελείται την Maybach S-Class που αποκτά περισσότερη ισχύ μια σειρά εκτεταμένων αλλαγών αλλά και ένα τιρκουάζ εσωτερικό

Η Brabus είναι γνωστή για την «αδυναμία» της στις Mercedes και δη τα μοντέλα που βρίσκονται στην ανώτερη κλίμακα της γκάμας. Με αυτό το σκεπτικό δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από την προσοχή της η Maybach S-Class η οποία αποτελεί το τελευταίο δημιούργημα του βελτιωτικού οίκου. Το αποτέλεσμα για την βελτιωμένη εκδοχή της πιο πληθωρικής S-Class με το μεγαλύτερο μεταξόνιο ονομάζεται Brabus 600 Masterpiece και επιφυλάσσει μια σειρά εκτεταμένων βελτιώσεων στα πρότυπα του γερμανικού κατασκευαστή αλλά και μια μάλλον λιγότερο αναμενόμενη.

Ξεκινώντας από τις εθιμοτυπικές βελτιώσεις η S 580 4MATIC η οποία αποτελεί το αντικείμενο της αναβάθμισης, επωφελείται από ένα αιχμηρότερο bodykit με τα αεροδυναμικά στοιχεία να αποτελούνται από ανθρακόνημα και τις λεπτομέρειες από γυαλιστερό χρώμιο να αντικαθίστανται από πιο σκούρες. Εκτός από το ανθρακόνημα, σύμφωνα με την Brabus, τα αεροδυναμικά στοιχεία είναι βελτιωμένα και ως προς την σχεδίαση και την συμβολή τους στη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης.

Στο πίσω τμήμα εκτός από τον ανασχεδιασμένο ανθρακονημάτινο διαχύτη ξεχωρίζουν επίσης οι χορταστικές, τετραγωνισμένες απολήξεις της σπορ εξάτμισης. Την εξωτερική εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί 22 ιντσών Monoblock της Brabus με το σκουρόχρωμο φινίρισμα χρωμίου και τα ελαστικά Pirelli P Zero με διάσταση 265/35 μπροστά και 305/30 πίσω. Να σημειωθεί ότι το 600 Masterpiece  επωφελείται και από διαφορετικής διαδρομής αερανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 2,0 εκατοστά.

Την θέση του κινητήρα καταλαμβάνει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του twin-turbo V8 η απόδοση της οποίας ανέρχεται σε 600 ίππους και 800 Nm ροπής με αποτέλεσμα την μείωση του χρόνου επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 250 χλμ./ώρα. με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.

Τις παραπάνω αλλαγές συμπληρώνει και ένα μη αναμενόμενο εσωτερικό καθώς η Brabus επέλεξε το καλύτερο δέρμα της σε τιρκουάζ απόχρωση που δίνει μια διαφορετική διάσταση και ύφος στην ναυαρχίδα της Mercedes-Benz. Εκτός από τις επενδύσεις των καθισμάτων η συγκεκριμένη απόχρωση επεκτείνεται σε κάθε πτυχή του εσωτερικού που αποτελεί μέρος της επένδυσης (εσωτερικά θυρών, πατάκια, οροφή, ακόμα και στο πορτ μπαγκάζ κ.ο.κ) ενώ το παζλ συμπληρώνουν οι αυξημένες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα και τα αντιολισθητικά πεντάλ.

Σε κάθε περίπτωση να σημειωθεί ότι η Brabus προσφέρει περισσότερες επιλογές χρωματικές και μη σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις του εσωτερικού, δίνοντας τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να επιλέξουν κάτι που να ταιριάζει στις δικές τους προτιμήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!