BMW Z4: Σπορ εξορθολογισμός

Η βαυαρική φίρμα εφαρμόζει μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων στο ούτως ή άλλως γοητευτικό roadster της το οποίο κερδίζει σε σπορ εξοπλισμό και εμφάνιση που “φιλτράρεται” και στις εκδόσεις που βρίσκονται πιο κοντά στη βάση της γκάμας

BMW Z4: Σπορ εξορθολογισμός

Η βαυαρική φίρμα εφαρμόζει μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων στο ούτως ή άλλως γοητευτικό roadster της το οποίο κερδίζει σε σπορ εξοπλισμό και εμφάνιση που “φιλτράρεται” και στις εκδόσεις που βρίσκονται πιο κοντά στη βάση της γκάμας

H τρίτη, σύγχρονη γενιά της Ζ4 πρωτοεμφανίστηκε το 2019 και πλέον υποδέχεται την ανανεωμένη εκδοχή της η οποία επωφελείται από μια σειρά low-profile στοχευμένων βελτιώσεων, φρεσκάροντας την εμφάνισή της αλλά και ενισχύοντας το εξοπλιστικό της παλμαρέ.

Αναλυτικότερα, σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση, οι πιο εξοικειωμένοι θα εντοπίσουν την ελαφρώς ανασχεδιασμένη γρίλια η οποία συνδυάζεται και με ξαναγραμμένες εισαγωγές αέρα.

Η σημαντικότερη αλλαγή αφορά τις λεπτομέρειες και τον εξοπλισμό καθώς, εφεξής, όλες οι εκδόσεις της ανανεωμένης Ζ4 θα εφοδιάζονται ως standard με το πακέτο M Sport. Αυτό σημαίνει ένα πιο αιχμηρό και επιθετικό bodykit σε όλο τα εύρος της γκάμας αλλά και ό,τι πλέον η κορυφαία M40i θα ξεχωρίζει από τις χαρακτηριστικές τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης. Το παζλ της ανανέωσης συμπληρώνουν νέου σχεδιασμού τροχοί 18 ιντσών ή προαιρετικά 19 ιντσών.

Αυτό που δεν αλλάζει είναι η γκάμα κινητήρων η οποία εξακολουθεί να ξεκινά με τον turbo κινητήρα 2,0 λίτρων με ισχύ 197 ίππων και 320 Nm ροπής στην έκδοση sDrive20i η οποία υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα. Δίνει τη σκυτάλη στην έκδοση sDrive30i με τον ίδιο κινητήρα σε εκδοχή ισχύος 258 ίππων και 400 Nm ροπής η οποία μειώνει τον χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα.

Η κορυφαία έκδοση Μ40i εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τον εξακύλινδρο turbo των 3,0 λίτρων ο οποίος υπόσχεται ισχύ 340 ίππων και 500 Nm ροπής ολοκληρώνοντας το sprint των 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα, ούσα κατά 2/10 του δευτερολέπτου πιο «αργή» από την Toyota Supra η οποία εξοπλίζεται με το ίδιο μοτέρ.

Με αφορμή την αναφορά στην Supra, αξίζει να σημειωθεί ότι το βαυαρικό roadster δεν ενσωματώνει στις επιλογές της ανανεωμένης εκδοχής του, το μηχανικό κιβώτιο που η Toyota ενέταξε προσφάτως στο ρόστερ του ιαπωνικό coupe, όντας διαθέσιμο αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων το οποίο συνδυάζεται με paddles.

Στις αλλαγές συγκαταλέγεται και ο εξοπλισμός των εκδόσεων της νέας Ζ4 με το σπορ σύστημα διεύθυνσης μεταβλητού λόγου ενώ η έκδοση sDrive30i περιλαμβάνει «by default» την ανάρτηση M Sport η οποία συνεπάγεται μια πιο δυναμική ρύθμιση ελατηρίων και αμορτισέρ.

Στην περίπτωση της κορυφαίας M40i η ανάρτηση περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ ενώ στην ομαλότητα της μεταφοράς της γενναιόδωρης ισχύος στην άσφαλτο συμβάλλει και η παρουσία του διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης M Sport. Να σημειωθεί ότι το σύστημα launch control αποτελεί πλέον κοινή συνισταμένη όλων των εκδόσεων της Ζ4.

Εξίσου στοχευμένες είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό καθώς η Ζ4 δεν υιοθετεί το την κοίλη οθόνη για το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που εφοδιάζει την Σειρά 3, εμμένοντας στη διάταξη με τις δύο οθόνες των 10,25 ιντσών και το BMW Live Cockpit. Στο παλμαρέ ασφαλείας συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας καθώς και περιοριστής ταχύτητας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!