Η γαλλική φίρμα αποκάλυψε το νέο της λογότυπο το οποίο σχεδιάστηκε για να αντικατοπτρίζει την νέα ηλεκτρική εποχή αλλά και τη νέα ταυτότητα της Citroen η οποία θα τιμήσει αλλά και θα εξελίξει την παράδοση καινοτομίας και τόλμης που συνοδεύει τους Γάλλους. Το νέο λογότυπο συνοδεύεται και από ένα νέο μότο «Nothing Moves Us Like Citroen» το οποίο με τη σειρά του, υπόσχεται να εκπροσωπήσει τις νέες αρετές όπου θα υπακούσουν τα νέα Citroen.
Αν οι παραπάνω ανακοινώσεις ακούγονται λίγο ασαφείς ως προς την προϊοντική τους διάσταση, πρόκειται πολύ σύντομα να αποκτήσουν πραγματική υπόσταση μέσω ενός πρωτότυπου οικογενειακού μοντέλου που θα αποκαλυφθεί ως τα τέλη του μήνα, δίνοντας μια γεύση των μελλοντικών σχεδίων της Citroen και όντας το πρώτο που θα φορέσει τα νέα διακριτικά της φίρμας.
Στο προκείμενο, το νέο λογότυπο που αποτελεί το δέκατο στην 103 ετών ιστορία της γαλλικής φίρμας αποτελείται από μια μεγαλύτερη, πιο γεωμετρική με έντονες ακμές αποτύπωση των chevrons, τα οποία περικλείονται σε ένα κάθετου προσανατολισμού οβάλ σχήμα, θυμίζοντας το πρώτο ιστορικά σήμα της Citroen.
Φυσικά εκτός από την θέση του στις γρίλιες των νέων αυτοκινήτων Citroen από το 2023, το νέο logo θα επεκταθεί και στις online υπηρεσίες της γαλλικής φίρμας και στην εφαρμογή My Citroen που θα υπακούν εξίσου στις νέες φόρμες, γραμματοσειρές και αποχρώσεις της νέας ταυτότητας.
Το λογότυπο συνοδεύεται και από μια νέα παλέτα χρωμάτων με το λευκό και το γκρι να αποτελούν τις κύριες αποτυπώσεις και τα γαλάζιο Monte Carlo και κόκκινο Infra Red να προϊδεάζουν για πιο τολμηρές και ιδιαίτερες κατασκευές.
Οι παραπάνω χρωματισμοί δεν αναμένεται να αποτελέσουν αποκλειστικότητα του λογοτύπου καθώς, αναμενόμενα τα μελλοντικά Citroen αναμένεται να διαθέτουν αντίστοιχου χρώματος λεπτομέρειες στο εξωτερικό και στο εσωτερικό τους ή/και αντίστοιχες αποχρώσεις για το αμάξωμα.
Εξάλλου όπως σημειώνεται ειδικά από τους Γάλλους για τη γαλάζια και ρετρό έμπνευσης, απόχρωση Monte Carlo, «θα επιστρέψει στην χρωματική μας παλέτα στο άμεσο μέλλον».
Με αφορμή την αποκάλυψη του νέου logo και ερμηνεύοντας όσα θέλει αυτό να αποτυπώσει ο επικεφαλής της Citroen, Vincent Cobe, τόνισε χαρακτηριστικά: «Καθώς “επιβιβαζόμαστε” σε μια εποχή που θα αποτελέσει ίσως το πιο ενδιαφέρον κεφάλαιο στην 103 ετών ιστορία μας, θεωρώ ότι ο χρόνος είναι σωστός προκειμένου η Citroen να υιοθετήσει μια νέα μοντέρνα και σύγχρονη εμφάνιση.
Η νέα μας ταυτότητα είναι ένα κομψό σύμβολο προόδου το οποίο αντικατοπτρίζει την ευρύτερη πολιτική μας να παρακινούμε την πελατεία μας να τολμούν με αυτοκίνητα που κοιτάζουν το μέλλον και αμφισβητούν τους παραδοσιακούς κανόνες της αυτοκινητοβιομηχανίας τόσο από προϊοντικής όσο και από συναισθηματικής άποψης και να διασφαλίζουμε ότι η συνολική τους εμπειρία –και ιδίως η ηλεκτροκίνηση- είναι πιο προσιτή, άνετη και διασκεδαστική, όποιες και να είναι οι επιθυμίες και τα θέλω τους».
«Η κληρονομιά μας, να εμπνέουμε τους καταναλωτές με τολμηρά και επαναστατικά αυτοκίνητα μας, μας δίνει την δύναμη και την ενέργεια να υιοθετήσουμε μια πιο διαφορετική, πιο συμπεριληπτική προσέγγιση για τις οικογενειακές μετακινήσεις του μέλλοντος, πιστεύοντας ότι οι πελάτες μας, προηγούμενοι, παρόντες και μελλοντικοί θα συμφωνήσουν ότι τίποτα μας “συν-κινεί” όπως η Citroen», υπογράμμισε ο ίδιος.