Caterham Super Seven 600 και 2000: Επετειακό ντάμπλ

Η βρετανική φίρμα παρουσιάζει δύο νέες εκδόσεις του Super Seven με επετειακό status αν και με δυσκολία θα μπορούσε να εντοπίσει κανείς τη διαφορά ανάμεσα στο τότε και το τώρα της αναλλοίωτης Caterham

Caterham Super Seven 600 και 2000: Επετειακό ντάμπλ

Η βρετανική φίρμα παρουσιάζει δύο νέες εκδόσεις του Super Seven με επετειακό status αν και με δυσκολία θα μπορούσε να εντοπίσει κανείς τη διαφορά ανάμεσα στο τότε και το τώρα της αναλλοίωτης Caterham

H Caterham είναι αυτό που θα αποκαλούσε κανείς σταθερή αξία στον χρόνο, υποκύπτοντας στην σπαρτιατική ρετρό γοητεία της η οποία το 2023 συμπληρώνει μισό αιώνα –αναλλοίωτης- ζωής.

Με αυτήν ακριβώς την αφορμή, η βρετανική φίρμα παρουσιάζει δύο επετειακές εκδόσεις που αντλούν την έμπνευσή τους από τα πρώτα δημιουργήματά της τη δεκαετία του ’70 αν και μάλλον ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε.

Έτσι, τα Super Seven 600 και Super Seven 2000 διατηρούν τις γνώριμες αναλογίες τους με το μακρύ λεπτό καπό, τη διάταξη που τοποθετεί τα καθίσματα σχεδόν πάνω από τον πίσω άξονα και το κοντό πίσω τμήμα με τα anti-roll bars και τη ρεζέρβα.

Στις νέες σχεδιαστικές διατυπώσεις των επετειακών εκδόσεων συγκαταλέγονται τα μεγαλύτερα μπροστινά φτερά με προέλευση τα Super Seven 1600, Sprint και Super Sprint καθώς και οι τροχοί Juno των 14 ιντσών για το 600 και αντίστοιχου διαμετρήματος αλλά με σχεδιασμό Classic για το 2000. Την εικόνα συμπληρώνει μια χρωμιωμένη τάπα ανεφοδιασμού, δερμάτινο τιμόνι Moto-Lita, κάλυμμα στο πίσω τμήμα και πίσω φώτα τεχνολογίας LED.

Mε δεδομένο τον χαρακτήρα των Caterham και την έμφαση στο χαμηλό βάρος δεν προκαλεί εντύπωση που ο επιπλέον διαθέσιμος εξοπλισμός είναι περιορισμένος αν και όχι αμελητέος για τα δεδομένα της βρετανικής φίρμας, περιλαμβάνοντας δερμάτινες επενδύσεις για καθίσματα, τον επιλογέα και το χειρόφρενο καθώς και νέες επιλογές αποχρώσεων για το αμάξωμα όσο και το εσωτερικό.

Με δεδομένο ότι το Super Seven 600 εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τον turbo κινητήρα των 660 κ.εκ. με απόδοση 85 ίππων, ο χρόνος επιτάχυνσης από 0-96 χλμ./ώρα αναμένεται να κυμαίνεται στο ίδιο πλαίσιο με το Seven 170, δηλαδή σε 6,9  δευτερόλεπτα.

Το ισχυρότερο Super Seven 2000 επωφελείται από τον Duratec κινητήρα 2,0 λίτρων δια χειρός Ford ο οποίος υπόσχεται 182 ίππους καθιστώντας εφικτή τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-96 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα. Η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μιας σπορ ανάρτησης καθώς και ενός ισχυρότερου συστήματος πέδησης αποτελούμενου από αεριζόμενα δισκόφρενα με τετραπίστονες δαγκάνες.

Σε αμφότερες τις περιπτώσεις είναι διαθέσιμη επίσης ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλά και όπως επιβάλει η μακρά παράδοση της Caterham η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες τους να τα συναρμολογήσουν ιδιοχείρως.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!