VW ID. Xtreme Concept: Nέες περιπετειώδεις διαδρομές για το ID.4

Η γερμανική φίρμα παρουσιάζει ένα πρωτότυπο με βάση το ID.4 και off-road προεκτάσεις το οποίο δείχνει προς την κατεύθυνση εξέλιξης μιας αντίστοιχης έκδοσης του γερμανικού SUV

VW ID. Xtreme Concept: Nέες περιπετειώδεις διαδρομές για το ID.4

Η γερμανική φίρμα παρουσιάζει ένα πρωτότυπο με βάση το ID.4 και off-road προεκτάσεις το οποίο δείχνει προς την κατεύθυνση εξέλιξης μιας αντίστοιχης έκδοσης του γερμανικού SUV

Η ηλεκτρική γκάμα των ID.4 μπορεί να μην αποτελεί την πιο προφανή επιλογή όταν επιζητά κανείς πιο εξεζητημένες off-road εμπειρίες, ωστόσο η VW δείχνει να επιθυμεί να αναστρέψει αυτή την αντίληψη, παρουσιάζοντας με αφετηρία το ID.4 μια πιο περιπετειώδη παραλλαγή του.

Το πρωτότυπο μοντέλο που υιοθετεί την πλήρη νοήματος ονομασία ID. Xtreme Concept παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στο Λοκάρνο της Ελβετίας και σύμφωνα με τις συστάσεις αποτελεί ενός είδους «πείραμα» το οποίο αποσκοπεί να σφυγμομετρήσει τις αντιδράσεις του κοινού για το ενδεχόμενο εξέλιξης μιας αντίστοιχης έκδοσης.

«Το ID.Xtreme έχει κατασκευαστεί από λάτρεις της VW για λάτρεις της VW εδώ στο Λοκάρνο. Ανυπομονούμε να διαπιστώσουμε τις αντιδράσεις του κοινού. Με βάση αυτές θα αποφασίσουμε και το πώς θα προχωρήσουμε με το συγκεκριμένο concept», δήλωσε ο Silke Bagschik, υπεύθυνος για το προϊοντικό portfolio των ID.

Παρά την πιο επιθετική και περιπετειώδη εμφάνιση, το Xtreme Concept βασίζεται στο ήδη υφιστάμενο ID.4 κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσουν αρκετά στάδια προκειμένου το πρωτότυπο να μετασχηματιστεί σε έκδοση παραγωγής.

Όπως και να έχει και σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του, το concept car διαθέτει έναν ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με ενσωματωμένα σωληνωτά προστατευτικά και ποδιές από αλουμίνιο που συνεχίζει σε όλο το κάτω μέρος του αμαξώματος για την προστασία των μπαταριών.  

Σε προφίλ ξεχωρίζουν οι διογκωμένοι θόλοι οι οποίοι φιλοξενούν χωμάτινα ελαστικά 18 ιντσών και οι νέοι χρωματισμοί που παραπέμπουν σε μια ιδιότυπη παραλλαγή. Την εικόνα συμπληρώνει ένα σετ από ράγες οροφής και μια σειρά επιπλέον LED για τις νυχτερινές εξορμήσεις.

Στην αθέατη πλευρά του βρίσκεται η μπαταρία των 82 KWh που εφοδιάζει και την έκδοση GTX και η οποία αναλαμβάνει να τροφοδοτεί δύο μοτέρ, η συνδυαστική ισχύς των οποίων έχει αυξηθεί στους 388 ίππους έναντι των 299 της ισχυρότερης έκφρασης του ηλεκτροκίνητου SUV. H αύξηση ισχύος, σύμφωνα με την VW, έχει προκύψει χάρη σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του ηλεκτρικού μοτέρ που τοποθετείται στον πίσω άξονα και η οποία συνδυάζεται με ένα εξίσου αναβαθμισμένο λογισμικό.

 

Αν και η γερμανική φίρμα δεν δίνει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες που να αφορούν την αυτονομία, με δεδομένη την επιπλέον ισχύ, το αντίστοιχο μέγεθος αναμένεται να υπολείπεται σε σχέση με τα 482 χλμ. της έκδοσης GTX.

Eκτός από τα παραπάνω το ID. Xtreme διαθέτει και ένα νέο ήχο ο οποίος εξελίχθηκε από την VW Design. Αν και η γερμανική φίρμα δεν δίνει προς το παρόν δείγματα της ηχητικής του υπογραφής, αναφέρει ότι έχει αξιοποιήσει ένα καινοτόμο και πιο ρεαλιστικό τρόπο εκπομπής του, τοποθετώντας το μέσο παραγωγής του στο εσωτερικό των τροχών.

Από την περιπετειώδη αναβάθμιση δεν έχει αποτελέσει εξαίρεση το εσωτερικό του το οποίο φιλοξενεί νέου σχεδιασμού καθίσματα με επενδύσεις Alcantara με πορτκαλί λεπτομέρειες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!