H αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά την βασίλισσα Ελισάβετ

Αυτοκινητοβιομηχανίες με αμιγώς βρετανική καταγωγή ή έντονη παρουσία στην Μεγ. Βρετανία και όχι μόνο, αποτίουν φόρο τιμής στην μοναδική, για την συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων που εργάζονται σε αυτές, μονάρχη που γνώρισαν

© London News Pictures. 21/04/2016. Windsor, UK. HRH QUEEN ELIZABETH II in an open top Land Rover with PRINCE PHILIP during a drive through the town of Windsor, Berkshire on the day of her 90th birthday. Photo credit: Ben Cawthra/LNP

H αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά την βασίλισσα Ελισάβετ

Αυτοκινητοβιομηχανίες με αμιγώς βρετανική καταγωγή ή έντονη παρουσία στην Μεγ. Βρετανία και όχι μόνο, αποτίουν φόρο τιμής στην μοναδική, για την συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων που εργάζονται σε αυτές, μονάρχη που γνώρισαν

Ο θάνατος της βασίλισσας Ελισάβετ, της μακροβιότερης μονάρχη σε παγκόσμιο επίπεδο και  διαχρονικά (μόνη εξαίρεση αποτελεί ο Λουδοβίκος ΙΔ’ που βασίλεψε για 72 χρόνια) δεν θα μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητη την τοπική αλλά και την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία η οποία έσπευσε μέσω των social media να εκφράσει την θλίψη της και τη συμπαράσταση της στα μέλη της βασιλικής οικογένειας.

Ανεξαρτήτως της θέσης που έχει κανείς για την μοναρχία και για το πρόσωπο της βασίλισσας Ελισάβετ και πέρα από τα δυσνόητα και πολύπλοκα πρωτόκολλα που διέπουν τη βρετανική ζωή, εξαιτίας ακριβώς της μακραίωνης βασιλείας, δεν μπορεί να μην παρατηρήσει κανείς τον ειλικρινή συναισθηματισμό που εκφράζουν τα tweets των βρετανικών αυτοκινητοβιομηχανιών, μαρτυρώντας τον ενίοτε παράδοξο για τον υπόλοιπο κόσμο, δεσμό των Βρετανών με τον θεσμό όσο και με το ίδιο το πρόσωπο.

Από την άλλη με δεδομένη την 70χρονη διάρκεια της βασιλείας της, η συντριπτική πλειονότητα των υπηκόων της και όχι μόνο, δεν έχει επί της ουσίας γνωρίσει άλλο πρόσωπο στο συγκεκριμένο θεσμό, ταυτίζοντάς τον ουσιαστικά και απόλυτα με το πρόσωπο της βασίλισσας Ελισάβετ που από το 1952 αποτελούσε ενός είδους σταθερά παρά τις κοσμογονικές αλλαγές που έχουν συντελεστεί έκτοτε.

Ενδεικτικό του αφηρημένου status της σταθεράς την οποία εκπροσωπούσε η εκλιπούσα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ακόμα και η πλήρης νοήματος όσο και συναισθηματικής φόρτισης φράση «η γέφυρα του Λονδίνου έπεσε» με την οποία ο βρετανικός κρατικός μηχανισμός είχε κωδικοποιήσει το τέλος της μακροβιότερης μονάρχη του.

Αφήνοντας κατά μέρος τις μάλλον φιλοσοφικές προεκτάσεις της βασιλικής απώλειας και επιστρέφοντας στην σχέση της με την αυτοκινητοβιομηχανία, η αγάπη της στα τετράτροχα των Jaguar και Land Rover τα οποία προτιμούσε να οδηγεί η ίδια είναι γνωστή. Αυτή ξεκίνησε λίγο πριν την ανάρρηση στο θρόνο, κατά τη διάρκεια του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου, όταν ως μέλος του Βρετανικού Στρατού, εκπαιδεύτηκε ως οδηγός ασθενοφόρου, μαθαίνοντας σε εκείνα τα ταραγμένα χρόνια ακόμα και να επισκευάζει βαρέα οχήματα. Mια αγάπη την οποία σύσσωμη η αυτοκινητοβιομηχανία φρόντισε να επιστρέψει στα tweets που ανέβηκαν μετά τον θάνατό της και που αν τα διαβάσει κανείς, θα αντιληφθεί ότι το περιεχόμενο έχει γραφτεί με όρους που υπερβαίνουν, για όλους τους παραπάνω λόγους, μια απλή διατύπωση συλλυπητήριών για την απώλεια ενός πολιτικού προσώπου.

Aston Martin


Bentley


Caterham


Ferrari


Ford


General Motors

Jaguar

Land Rover

Lister


London EV Company

Lotus

McLaren

Morgan

Rolls-Royce

Vauxhall

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!