Δοκιμές εξέλιξης για το Le Mans Hypercar της Ferrari

Το ιταλικό αγωνιστικό δίνει το στίγμα του από τα πεδία δοκιμών και εν προκειμένω την πίστα του Fiorano, εν όψει της συμμετοχής της Ferrari στο WEC 2023 στην κατηγορία των hypercar

Δοκιμές εξέλιξης για το Le Mans Hypercar της Ferrari

Το ιταλικό αγωνιστικό δίνει το στίγμα του από τα πεδία δοκιμών και εν προκειμένω την πίστα του Fiorano, εν όψει της συμμετοχής της Ferrari στο WEC 2023 στην κατηγορία των hypercar

Μάλλον δεν υπάρχει άλλη εταιρεία με τόσο πλούσια όσο και νικηφόρα παράδοση στο Le Mans όσο η Ferrari η οποία ετοιμάζεται για ακόμα μία συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής του 2023, προβάροντας το τελευταίο της Hypercar αγωνιστικό δημιούργημα, όπως επιβάλλει η κατηγορία στην οποία «κατεβαίνει» το Maranello.

Για τη σεζόν του παγκόσμιου πρωταθλήματος αντοχής του 2023 η Ferrari θα έχει να αντιμετωπίσει στην συγκεκριμένη κατηγορία το προσφάτως αποκαλυφθέν Peugeot 9X8, αλλά και τους hypercar εκπροσώπους των Cadillac, Toyota, Glickenhaus και Porsche. Να σημειωθεί ότι στο ρόστερ θα προστεθούν από το 2024 οι Alpine αλλά και η Lamborghini ανεβάζοντας τον πήχη του ανταγωνισμού.

Στο προκείμενο, βάσει των φωτογραφιών που έδωσε στη δημοσιότητα η Ferrari, το δικό της hypercar δείχνει να ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με το Peugeot 9X8, διατηρώντας την επιβλητική πτέρυγα στο πίσω τμήμα του και μάλιστα «ενισχυμένη» με δύο κεντρικά πτερύγια. Το μπροστινό τμήμα φέρει κάποιες ομοιότητες με την Daytona SP3, ωστόσο η συνολική εικόνα του είναι τυπική ενός σύγχρονου διεκδικητή του Le Mans.

Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο στην αθέατη πλευρά του hypercar θα βρεθεί ένα υβριδικό σύνολο με πρωταγωνιστή ένα V12 κινητήρα ή με ένα V6 στα πρότυπα της 296 GTB. Να σημειωθεί πάντως ότι προσφάτως εθεάθη μια δοκιμαστική έκδοση της υβριδικής V12 LaFerrari με αρκετές διαφορές σε σχέση με την γνωστή εκδοχή της κάτι που μπορεί να σημαίνει ότι το Maranello κλίνει προς το σενάριο του V12.


Με αφορμή τις δοκιμές του πρωτότυπου στην πίστα του Fiorano, ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Ferrari, Antonello Coletta, δήλωσε «πρόκειται για μια συναρπαστική στιγμή, την οποία περίμεναν τόσο οι άνθρωποι που εργάστηκαν για το project όσο και οι λάτρεις της φίρμας. Το να μπορείς τελικά να δεις και να αγγίξεις το αποτέλεσμα μηνών δουλειάς, σχεδιασμού, εξέλιξης και προσομοιώσεων μας δίνει ενέργεια και κίνητρο. Είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτά που έχουμε επιτύχει και παρόλο που προς το παρόν, η αισθητική και η σχεδίαση του LMH θα κρύβεται πίσω από καμουφλάζ στην φάση των δοκιμών, σας διαβεβαιώ ότι πρόκειται για μια αυθεντική Ferrari».

Σε ό,τι αφορά την αγωνιστική «πρεμιέρα» του μοντέλου, πιθανότατα αυτή θα πραγματοποιηθεί στον τελευταίο αγώνα της φετινής αγωνιστικής περιόδου του WEC στο Bahrain.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!