“Κλείδωσε” για τις 7 Ιουλίου το νέο VW Amarok

H δεύτερη κατά σειρά γενιά του Amarok βρίσκεται στην τελική ευθεία καθώς η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε την πρεμιέρα του για τις αρχές του Ιουλίου.

“Κλείδωσε” για τις 7 Ιουλίου το νέο VW Amarok

H δεύτερη κατά σειρά γενιά του Amarok βρίσκεται στην τελική ευθεία καθώς η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε την πρεμιέρα του για τις αρχές του Ιουλίου.

Mετά από μια αρκετά μακροσκελή εκστρατεία teaser, η VW κλείδωσε την πρεμιέρα της νέας και πιο upmarket γενιάς του pickup της.   

Βάσει των πληροφοριών που έχει δώσει στη δημοσιότητα η γερμανική φίρμα η νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά του γερμανικού pickup θα υιοθετήσει μια ακόμα πιο προσεγμένη προσέγγιση στοχεύοντας στην κορυφή της κατηγορίας του.

Με βάση τα πιο πρόσφατα teaser που έδωσε στη δημοσιότητα η γερμανική φίρμα από το εσωτερικό του pickup, κυρίαρχο στοιχείο είναι το νέο infotainment με προέλευση το Passat.

Για την ιστορία, το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης έχει διαγώνιο 12,0 ίντσες έναντι των 6,3 ιντσών του παρελθόντος ενώ όπως επισημαίνεται θα είναι διαθέσιμο και σε εκδοχή 10,0 ιντσών η οποία θα εφοδιάζει τη βασική έκδοση.

 

Πλην της νέας διάστασης, ο οδηγός θα μπορεί να παραμετροποιήσει το σύστημα infotainment προκειμένου να παρακολουθεί τη λειτουργία των πολυάριθμων νέων συστημάτων υποβοήθησης που θα διαθέτει το Amarok και τα οποία θα φτάνουν τα 30 σε αριθμό.

Ενδεικτικά, σε αυτά θα περιλαμβάνονται σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώρισης οδικής σήμανσης και ρύθμισης της ταχύτητας. Φυσικά μέσω των μενού στο νέο infotainment θα είναι διαχειρίσιμα όλα τα συνήθη συστήματα όπως αυτό της πλοήγησης, ο κλιματισμός και το ηχοσύστημα.

Παρά το αυξημένο σε διαστάσεις infotainment, η κεντρική κονσόλα του Amarok δεν θα απεμπολήσει πλήρως τους φυσικούς διακόπτες που θα εξακολουθούν να αποτελούν σημείο πρόσβασης για ορισμένες από τις λειτουργικότητες.

Το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης θα συνδυάζεται με την τελευταία εκδοχή του ψηφιακού πίνακα οργάνων της Volkswagen, Virtual Cockpit ο οποίος θα είναι επίσης παραμετροποιήσιμος ως προς την εμφάνιση και τα στοιχεία που εμφανίζει αναλόγως με τις προτιμήσεις του οδηγού.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του γερμανικού, pickup, το Amarok θα βασιστεί σε μια νέα αρχιτεκτονική η οποία αποτελεί προϊόν της συνεργασίας Volkswagen και Ford και ως εκ τούτου, θα έχει πολλά κοινά στοιχεία με το νέο Ford Ranger.

H Volkswagen έχει επίσης επιβεβαιώσει ότι σε αντίθεση με την μέχρι σήμερα εκδοχή του pickup που παραγόταν στο Ανόβερο, θα κατασκευάζεται πλέον σε Νότια Αφρική και Αργεντινή από όπου θα εξάγεται στον υπόλοιπο κόσμο.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου, βάσει των στοιχείων που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα είναι σαφές ότι υπάρχουν σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με την σημερινή εκδοχή του, αν και η αισθητική του ακολουθεί σαφώς μια εξελικτική πορεία αποφεύγοντας τις κοσμογονικές αλλαγές, τουλάχιστον σε σχεδιαστικό επίπεδο.

Eκεί που θα υπάρξει διαφοροποίηση θα είναι στις διαστάσεις του καθώς, το νέο Amarok θα είναι μεγαλύτερο σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του κερδίζοντας 10,0 εκατοστά σε μήκος και φτάνοντας τα 5,35 μέτραΑυξημένο θα είναι και το μεταξόνιο το οποίο προσθέτει 17,5 εκατοστά φτάνοντας τα 3,27 μέτρα.

Επίσης, το νέο μοντέλο θα έχει πιο κοντούς προβόλους οι οποίοι αναμένεται να του εξασφαλίζουν περισσότερες off-road δυνατότητες στο μοντέλο σε σχέση με το παρελθόν. Αυξημένες θα είναι και οι μεταφορικές του ικανότητες καθώς το ωφέλιμο βάρος φόρτωσης θα ανέρχεται σε 1,2 τόνους ενώ η δυνατότητα ρυμούλκησης θα διαμορφώνεται στους 3,5 τόνους.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τους κινητήρες αν και η Volkswagen έχει σπεύσει να επιβεβαιώσει ότι ανάμεσα στις επιλογές του θα βρεθεί ένα V6 diesel μοτέρ καθώς και δίλιτροι τετρακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες.

Επίσης σε ό,τι αφορά τις επίσημες συστάσεις η VW περιγράφει το πρώτο μοντέλο που θα αποτελέσει τον καρπό της συνεργασίας της με την Ford σε επίπεδο τεχνολογικών ως «ένα αυτοκίνητο με νέα εμφάνισή εντός και εκτός με σαφώς περισσότερο εξοπλισμό συμπεριλαμβανομένων νέων συστημάτων υποβοήθησης αλλά και ψηφιακής τεχνολογίας». Υπογραμμίζει επίσης ότι το νέο μοντέλο επιφυλάσσει «πολλές καινοτομίες για την κατηγορία».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!