Ισπανικής καταγωγής η νέα γενιά ηλεκτρικών Ford

H «μπλε οβάλ» φίρμα ανακοίνωσε την μετατροπή του εργοστασίου της Valencia στην βάση για την κατασκευή της νέας γενιάς των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της.

Ισπανικής καταγωγής η νέα γενιά ηλεκτρικών Ford

H «μπλε οβάλ» φίρμα ανακοίνωσε την μετατροπή του εργοστασίου της Valencia στην βάση για την κατασκευή της νέας γενιάς των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της.

Η Ford έχει ανακοινώσει την πρόθεσή της να περάσει σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο “mode” στην Ευρώπη ως το 2035 και, αναδιοργανώνει τις μονάδες παραγωγής της προκειμένου να εξυπηρετήσουν το συγκεκριμένο σκοπό.

Σε αυτό το πλαίσιο η «μπλε οβάλ» φίρμα ανακοίνωσε ότι επέλεξε το εργοστάσιο της Valencia για την κατασκευή της νέας γενιάς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, επιβεβαιώνοντας παράλληλα σημαντικές επενδύσεις για το εργοστάσιο της Κολωνίας.

Η συγκεκριμένη απόφαση δεν αποτελεί έκπληξη με δεδομένο ότι το εργοστάσιο του Almussafe αποτελεί το μεγαλύτερο της Ford εκτός ΗΠΑ. Για την ιστορία, το συγκεκριμένο εργοστάσιο κατασκευάστηκε το 1976 και μέχρι στιγμής ήταν αφιερωμένο σε μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Να σημειωθεί ότι τις δικές του γραμμές παραγωγής βγήκε και το τελευταίο Mondeo το οποίο έριξε αυλαία σε ό,τι αφορά την γηραιά ήπειρο στις αρχές Απριλίου.

Εκτός από τα σχέδιά της για το εργοστάσιο της Valencia η Ford ανακοίνωσε σημαντικές επενδύσεις στο εργοστάσιο της Κολωνίας για τους ίδιους ηλεκτρικούς σκοπούς. Ειδικότερα η αμερικανοτραφής φίρμα θα επενδύσει περίπου δύο δισεκατομμύρια ευρώ στο συγκεκριμένο εργοστάσιο στο πλαίσιο των σχεδίων της να διαθέτει 600.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα στην Ευρώπη από το 2026, όγκο πωλήσεων που θα επωμιστεί αρχικά το εργοστάσιο της Κολωνίας.

Το φιλόδοξο ηλεκτρικό προϊοντικό σχέδιο της Ford για την Ευρώπη αναμένεται να ξεκινήσει με τη νέα χρονιά οπότε και όπως έχει ανακοινώσει θα παρουσιάσει ένα μεσαίου μεγέθους αμιγώς ηλεκτροκίνητο crossover καθώς και ένα σπορ crossover. Παράλληλα υπάρχουν σχέδια για μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του Puma.

Πλην των ηλεκτρογενών πλάνων, το εργοστάσιο της Κολωνίας θα εξακολουθήσει να κατασκευάζει το Fiesta ενώ το υπό αναδιοργάνωση επίσης γερμανικό εργοστάσιο του Saarlouis θα κατασκευάζει το Focus.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!