Volkswagen ID. Aero: Nέες ηλεκτρικές βλέψεις

Η γερμανική φίρμα δίνει το πρώτο δείγμα γραφής ενός εξαιρετικά αεροδυναμικού όπως υποδηλώνει και το όνομα του, πρωτότυπου από το οποίο, το 2023 θα προκύψει μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής.

Volkswagen ID. Aero: Nέες ηλεκτρικές βλέψεις

Η γερμανική φίρμα δίνει το πρώτο δείγμα γραφής ενός εξαιρετικά αεροδυναμικού όπως υποδηλώνει και το όνομα του, πρωτότυπου από το οποίο, το 2023 θα προκύψει μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής.

H Volkswagen έχει εκφράσει την πρόθεσή της να προσθέσει στην γκάμα της ένα ηλεκτρικό τετράθυρο μοντέλο που φλερτάρει με τα coupe ήδη από την έκθεση της Γενεύης το 2018 οπότε και παρουσίασε το αντίστοιχης λογικής ID.Vizzion.

Όπως όλα δείχνουν, πλέον το νέο μοντέλο που υιοθετεί την πλήρη νοήματος ονομασία ID. Aero, βρίσκεται στην τελική ευθεία με την προοπτική να παρουσιαστεί σύντομα ξεκινώντας αρχικά την εμπορική του πορεία από την Κίνα και στην συνέχεια να «περάσει» στην αμερικανική όσο και την ευρωπαϊκή αγορά.

Mέχρι τότε η γερμανική φίρμα δίνει στη δημοσιότητα μια σειρά σκίτσων που ουσιαστικά αποτελούν την πρώτη επίσημη αποτύπωσή του -αν και ήδη υπάρχουν αρκετές κατασκοπικές λήψεις του ως δοκιμαστικού πρωτότυπου που επιβεβαιώνουν τις πρώτες επίσημες συστάσεις.

Στο προκείμενο, από σχεδιαστικής άποψης το ID.Aero δεν κρύβει την συνάφεια με την γνωστή γκάμα των ID. υιοθετώντας μια αντίστοιχη αισθητική και φυσικά μια κλειστή γρίλια προς όφελος της αεροδυναμικής.

Επί του παρόντος, αυτή πλαισιώνεται από ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα οι οποίες στην έκδοση παραγωγής θα σμικρυνθούν για ευνόητους λόγους. Η χαρακτηριστική σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων που ενώνονται από μια οριζόντια φωτεινή γραμμή δεν αποκλείεται να αποτελέσει μέρος της έκδοσης παραγωγής μιας και τελευταία οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ελλείψει παραδοσιακής γρίλιας, αναζητούν νέους τρόπους να δηλώσουν την ταυτότητά τους.

Το πλέον χαρακτηριστικό στοιχείο της σιλουέτας του ID.Aero είναι η χάραξη της οροφής που υπογραμμίζεται από χρώμιο η οποία διατρέχει όλο το μήκος της, τονίζοντας ακόμα περισσότερο το δυναμικό σχήμα του μοντέλου.

Το ίδιο ισχύει και για την χαρακτηριστικά πτύχωση στα πλευρικά τμήματα η οποία αποτελεί ενός είδους σχεδιαστικού σήματος κατατεθέντος  για την σειρά των ID. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει η καθιερωμένη πια φωτεινή υπογραφή που καταλαμβάνει όλο το πλάτος, αν και στην προκειμένη περίπτωση τα φωτιστικά σώματα υιοθετούν ένα περίτεχνο γραφικό στο εσωτερικό τους.

Ανεξαρτήτως σχεδίασης, το σημαντικότερο ίσως στοιχείο που συνοδεύει το μοντέλο είναι ότι η VW έχει υποσχεθεί κατά το παρελθόν αυτονομία 600 χλμ. Αν και ακόμα δεν έχει γνωστό κατά πόσο θα επωφεληθεί μιας μεγαλύτερης μπαταρίας των 82 kWh, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι την αφετηρία του ID. Aero θα αποτελέσει μια βελτιωμένη εκδοχή της πλατφόρμας MEB καθώς η VW ανακοίνωσε προσφάτως μια σειρά υπό εξέλιξη τροποποιήσεων.

Έτσι, με δεδομένο και το μέγεθος του μοντέλου δεν αποκλείεται η αναβαθμισμένη πλατφόρμα να φιλοξενεί συστοιχίες ιόντων λιθίου μεγαλύτερης ενεργειακής απόδοσης.  Αυτό που πάντως θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι οι βελτιωμένοι χρόνοι φόρτισης με την συνδρομή ενός νέου κυκλώματος το οποίο θα επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας με τάση 200 kW. Με αυτόν τον τρόπο η φόρτιση της μπαταρίας έως το 80% αναμένεται να απαιτεί λιγότερο από μισή ώρα.

Επίσης όπως έχει ήδη υποδηλώσει η παρουσία του ID. Space Vizzion στην έκθεση του Los Angeles το 2019, στη συνέχεια θα υπάρξει και μια πρακτικότερη έκδοση του μοντέλου ενώ με βάση την πρόσφατη υπόσχεση της VW, ούτε αυτό θα εξαιρεθεί από τα όσα συνεπάγονται σε επίπεδο επιδόσεων τα διακριτικά GTX.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!