Η Bugatti Baby II έφτασε τις 100 μονάδες

Η The Little Car Company, κατασκευάστρια της Bugatti Baby II, της ηλεκτρικής μετασκευής περιορισμένης έκδοσης του πρωτοποριακού μοντέλου του 1926, γιόρτασε την παράδοση του 100ού αυτοκινήτου.

Η Bugatti Baby II έφτασε τις 100 μονάδες

Η The Little Car Company, κατασκευάστρια της Bugatti Baby II, της ηλεκτρικής μετασκευής περιορισμένης έκδοσης του πρωτοποριακού μοντέλου του 1926, γιόρτασε την παράδοση του 100ού αυτοκινήτου.

Κατασκευασμένη σε συνεργασία με την Bugatti, η Bugatti Baby II είναι ένας σύγχρονος φόρος τιμής στο αρχικό αριστούργημα του Ettore Bugatti, που κατασκευάστηκε το 1926. Στα τέταρτα γενέθλια του νεότερου γιου του, Roland, κατασκεύασε μια Type 35 κλίμακας 50%. Αρχικά επρόκειτο για ένα μοναδικό πρωτότυπο, αλλά η ανταπόκριση των πελατών που επισκέπτονταν το εργοστάσιο στη Molsheim, ήταν τόσο ενθουσιώδης, που μετατράπηκε σε κανονικό μοντέλο της μάρκας, την Type 52, η οποία είχε λίγο μεγαλύτερες διαστάσεις.

Το σύγχρονο μοντέλο κλίμακας 75% δημιουργήθηκε για τον εορτασμό της 110ης επετείου της Bugatti και είναι σημαντικό όχι μόνο για τη διατήρηση της ιστορίας της μάρκας, αλλά και για την έμπνευση μιας νέας γενιάς νέων ενθουσιωδών φίλων της. Όπως κάθε αληθινή Bugatti, η αγορά μιας Baby II συνδυάζεται με πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης.

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ περισσότερων από 160 συνδυασμών στα μοντέλα Vitesse και Pur Sang, με μια σειρά από πρόσθετα έξτρα και αξεσουάρ που μπορούν να επιλεγούν για να δημιουργήσουν την τέλεια Bugatti. Και αν κάποιος δεν μπορεί να βρει ακριβώς αυτό που ψάχνει, η The Little Car Company θα βρει τη λύση είτε πρόκειται για χρωματική προσαρμογή είτε για πρόσθετα εξαρτήματα.

Η Bugatti Baby II διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Base, Vitesse και Pur Sang. Η Pur Sang προσφέρει το ίδιο σύστημα κίνησης με την Vitesse, αλλά διαθέτει χειροποίητο αμάξωμα από αλουμίνιο. Χρησιμοποιώντας τις ίδιες παραδοσιακές τεχνικές κατασκευής αμαξωμάτων με την αρχική Bugatti Type 35, κάθε αμάξωμα αλουμινίου απαιτεί περισσότερες από 200 εργατοώρες εξειδικευμένου προσωπικού για να ολοκληρωθεί.

Η Bugatti Baby II βασίζεται σε ψηφιακή τρισδιάστατη σάρωση ενός αυθεντικού αυτοκινήτου Lyon GP με πανομοιότυπη γεωμετρία και ανάρτηση, που σημαίνει ότι η απόκριση είναι όσο αυθεντική θα μπορούσε να ελπίζει ένας λάτρης της μάρκας. Ένα νεύμα προς το νεωτερισμό αποτελεί η παρουσίαση ρυθμιζόμενων αμορτισέρ, που επιτρέπουν στους πελάτες να προσαρμόσουν την απόκριση με τρόπους που δεν ήταν δυνατοί στην εποχή της ακμής της Type 35.

Οι επιδόσεις του Baby II είναι αντάξιες του ονόματος της Bugatti. Προσφέρεται αποκλειστικά με κίνηση στους πίσω τροχούς και όλες οι εκδόσεις του διαθέτουν αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, υδραυλικά φρένα υψηλής απόδοσης και επιλέξιμες λειτουργίες οδήγησης. Το βασικό μοντέλο διαθέτει δύο λειτουργίες: Novice, που περιορίζεται στα 20 χλμ./ώρα και ισχύ 1 kW (1,3 ίππους) και Expert που περιορίζεται στα 45 χλμ./ώρα και διαθέτει ισχύ 4 kW (5,4 ίππους).

Τα μοντέλα Vitesse και Pur Sang περιλαμβάνουν τις λειτουργίες οδήγησης Novice και Expert, αλλά προσφέρουν επίσης επιπλέον επιδόσεις από ένα αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης. Αυτό επιτρέπει την αύξηση της ισχύος στα 10kW (13,6 ίππους) και με συνολικό βάρος μόλις 230 κιλά, να επιτύχουν τελική ταχύτητα 70 χλμ./ώρα. Ανάλογα με το βάρος του οδηγού, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα μπορεί να επιτευχθεί σε μόλις 6 δευτερόλεπτα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!