Η αναγέννηση της Porsche 928 δια χειρός Nardone

Η Nardone επαναφέρει στη ζωή το γερμανικό grand tourer σε μια βελτιωμένη εκδοχή που υπόσχεται περισσότερη ισχύ αλλά και πολλές σύγχρονες ευκολίες αξιώνοντας όμως ένα εξαιρετικά υψηλό τίμημα.

Η αναγέννηση της Porsche 928 δια χειρός Nardone

Η Nardone επαναφέρει στη ζωή το γερμανικό grand tourer σε μια βελτιωμένη εκδοχή που υπόσχεται περισσότερη ισχύ αλλά και πολλές σύγχρονες ευκολίες αξιώνοντας όμως ένα εξαιρετικά υψηλό τίμημα.

O γάλλος κατασκευαστής αποφάσισε να ξαναδώσει ζωή στην μάλλον παραγνωρισμένη Porsche 928, δημιουργώντας μια ανακατασκευασμένη εκδοχή της με βελτιώσεις που στοχεύουν να κάνουν ευκολότερη τη συνύπαρξη με ένα αυτοκίνητο που πρωτοεμφανίστηκε το 1977.

Σύμφωνα με τις συστάσεις του γάλλου κατασκευαστή, αρχικά θα παραχθούν οκτώ αντίτυπα τα οποία και πωλούνται προς το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 480.000 ευρώ χωρίς να υπολογίζονται οι φόροι και η αξία του αυτοκινήτου που αποτελεί την αφετηρία του ανακατασκευασμένου τροχού.

Εν προκειμένω ως βάση από μέρους της Nardone έχει αξιοποιηθεί η 928 S4 με το γάλλο κατασκευαστή να διατηρεί την αισθητική και τις αναλογίες του πρωτοτύπου με τη διαφορά ότι στην νέα έκδοση το αμάξωμα αποτελείται από ανθρακονήματα. Στο ίδιο πλαίσιο βελτίωσης τα χαρακτηριστικά pop-up φωτιστικά σώματα της 928 έχουν αντικατασταθεί από τεχνολογίας LED με ανθρακονημάτινο περίβλημα ενώ χαμηλότερα στο ρύγχος τοποθετούνται LED ημέρας.

H αναγεννημένη 928 επωφελείται από τροχούς 18 ιντσών έναντι των αρχικών των 16 ιντσών, αν και με ανάλογο σχεδιασμό. Η ισχύς εξακολουθεί να προέρχεται από V8 κινητήρα αν και με τις βελτιώσεις του Nardone διαμορφώνεται πλέον σε 405 ίππους αντί των 355 ίππων της ισχυρότερης αρχετυπικής 928. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξίσου νέο κιβώτιο έξι σχέσεων που συνοδεύεται από διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Στις βελτιώσεις συγκαταλέγονται επίσης νέοι άξονες, μια ανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ, βελτιωμένο σύστημα πέδησης καθώς και ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης.

Το εσωτερικό δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί από τον εκσυγχρονισμό με κυρίαρχα το infotainment που η Porsche έχει κατασκευάσει για τις ιστορικές προτάσεις της, σε συνδυασμό με έναν ρετροφουτουριστικής έμπνευσης αλλά ψηφιακό πίνακα οργάνων. Οι επενδύσεις αποτελούνται από δέρμα Alcantara σε μπεζ απόχρωση που σέβεται την παράδοση ενώ οι λεπτομέρειες στην κεντρική κονσόλα και το ταμπλό από ματ μέταλλο.

Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι όταν η Porsche πρωτοπαρουσίασε το γοητευτικό grand tourer το 1977 την προόριζε ως το μοντέλο που θα αντικαθιστούσε την 911. Ωστόσο αυτό δεν συνέβη ποτέ και η 928 έμεινε στην παραγωγή ως το 1995.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!