Το Radford Type 62-2 σε τροχιά προσγείωσης στο Goodwood

Από ένα τυπικά βρετανικό φεστιβάλ ταχύτητας δεν θα μπορούσε να λείψει ένα εξίσου τυπικά βρετανικό τετράτροχο το οποίο και θα δώσει το στίγμα των δυνατοτήτων του στη διάσημη ανάβαση.

Το Radford Type 62-2 σε τροχιά προσγείωσης στο Goodwood

Από ένα τυπικά βρετανικό φεστιβάλ ταχύτητας δεν θα μπορούσε να λείψει ένα εξίσου τυπικά βρετανικό τετράτροχο το οποίο και θα δώσει το στίγμα των δυνατοτήτων του στη διάσημη ανάβαση.

H Radford ολοκλήρωσε τις δοκιμές εξέλιξης του μεταρετρό Type 62-2 που πλέον ετοιμάζεται να μπει σε δράση στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood, πραγματοποιώντας τη διάσημη ανάβαση με τον Jenson Button στην θέση του οδηγού.

Για εκείνους που το αγνοούν ο οδηγός της Formula 1 είχε ενεργό συμμετοχή στις δοκιμές εξέλιξης του Type 62-2 αλλά και εμπλοκή στην αναβίωση της Radford καθώς αποτελεί έναν από τους κύριους επενδυτές του βρετανού κατασκευαστή.

«Το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood είναι μια συναρπαστική εκδήλωση και πραγματικά ανυπομονώ να δείξω τις δυνατότητες του Type 62-2 στην διάσημη ανάβαση. Πρόκειται για μια συναρπαστική ευκαιρία για τους λάτρεις του είδους όσο και για την αυτοκίνηση και πραγματικά δεν βλέπω την ώρα να αποκαλύψω όλες τις αλλαγές που έχουμε κάνει στο αυτοκίνητο οι οποίες είναι εμπνευσμένες από την τεχνολογία της Formula 1», δήλωσε ο ίδιος με αφορμή την περίσταση.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το Type 62-2 σχεδιάστηκε ως φόρος τιμής στην αγωνιστική Lotus Type 62-2 του 1969 ενώ η εμφάνιση δεν είναι το μόνο που το συνδέει με τη βρετανική φίρμα καθώς αξιοποιεί το αλουμινένιο πλαίσιο όπου βασίζονταν οι ιστορικές πλέον, Lotus Elise και Exige. Το αμάξωμα κατασκευάζεται εξολοκλήρου από ανθρακόνημα όπως ισχύει για κάθε σύγχρονο supercar που σέβεται τον εαυτό του ενώ το ίδιο ισχύει και για μέρη του εσωτερικού που έχει σχεδιαστεί με αγωνιστικές προδιαγραφές ασφαλείας.

 

Την ισχύ εξασφαλίζει ένας V6 3,5 λίτρων με μηχανικό υπερσυμπιεστή της Lotus ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και στην στην κορυφαία έκδοση του Type 62-2, John Player Special  θα αγγίζει τους 610 ίππους, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 300 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.

Θα υπάρξουν δύο ακόμα εκδόσεις με τις ονομασίες Classic και Gold Leaf με απόδοση 435 και 510 ίππων με την πρώτη να αντικαθιστά το παραπάνω κιβώτιο με μηχανικό έξι σχέσεων απευθυνόμενη στους θιασώτες της παράδοσης. Nα σημειωθεί επίσης ότι η περιβολή της Gold Leaf είναι εμπνευσμένη από τους χρωματισμούς τoυ μονοθεσίου του Graham Hill,  Lotus Type 49B του 1968.

Επίσης, όπως έχει δηλώσει η Radford κάθε ένα από τα 62 αντίτυπα τα οποία θα κατασκευαστούν συνολικά θα είναι επί της ουσίας διαφορετικό καθώς ο βρετανός κατασκευαστής θα προσφέρει μια ευρεία γκάμα δυνατοτήτων εξατομίκευσης στους ευάριθμους ιδιοκτήτες της.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι πλην του αδιαμφισβήτητου αγωνιστικού DNA, η Radford υπόσχεται το Type 62-2 να μην προβληματίσει στην καθημερινή χρήση εφοδιάζοντας το με σύστημα που ανυψώνει το ρύγχος προκειμένου να μην «πληγωθεί» από την άσφαλτο του δημόσιου οδικού δικτύου ή ακόμα και με σετ αποσκευών με την υπογραφή Mason & Sons ειδικά σχεδιασμένων για την περίσταση.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!