Fiat Doblo & E-Doblo: Ανανέωση με ηλεκτρικές προεκτάσεις

H γκάμα της Fiat εμπλουτίζεται με την προσθήκη μίας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του Doblo, η οποία συνδυάζεται με την ανανεωμένη εκδοχή του.

Fiat Doblo & E-Doblo: Ανανέωση με ηλεκτρικές προεκτάσεις

H γκάμα της Fiat εμπλουτίζεται με την προσθήκη μίας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του Doblo, η οποία συνδυάζεται με την ανανεωμένη εκδοχή του.

H ανανέωση του ιταλικού van για το 2022, έφερε μαζί της και μια εξαιρετικά σημαντική προσθήκη με την μορφή μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.

Το E-Doblo αποτελεί το τρίτο ηλεκτρικό van δια χειρός Fiat μετά τα e-Ducato και E-Scudo, αξιοποιεί την τεχνολογία του ομίλου Stellantis και συγκεκριμένα την πλατφόρμα EMP2 όπου φιλοξενούνται επίσης τα εξίσου ηλεκτρικά Peugeot e-Partner και Citroen e-Berlingo με τα οποία αναμενόμενα μοιράζεται πολλά κοινά.

Επωφελείται από ηλεκτρικό μοτέρ 100 kW (136 ίπποι) και μπαταρία 50 kWh, σκοράροντας λίγο ψηλότερα σε όρους αυτονομίας σε σχέση με τα παραπάνω γαλλικά van με το επίμαχο μέγεθος να ανέρχεται σε 280 χλμ. Προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης, Normal, Eco και Power τα οποία παραμετροποιούν αναλόγως μια σειρά από χαρακτηριστικά προσφέροντας κατά περίπτωση περισσότερη ισχύ ή αποδοτικότητα.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το E-Doblo ενσωματώνει λειτουργία ταχείας φόρτισης η οποία, με την προϋπόθεση σύνδεσης σε ταχυφορτιστή 100 kW, υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε μισή ώρα. Το ηλεκτρικό van διαθέτει επίσης το σύστημα Magic Plug το οποίο έγκειται στη δυνατότητα αξιοποίησης της ενέργειας της μπαταρίας για την φόρτιση άλλων συσκευών από εργαλεία και laptop ως ηλεκτρικές συσκευές.

Το μέγιστο βάρος φόρτωσης της ηλεκτρικής έκδοσης διαμορφώνεται σε 800 κιλά όπως ακριβώς ισχύει και για τα ομογάλακτα γαλλικά van. Για λόγους σύγκρισης το αντίστοιχο μέγεθος της συμβατικής εκδοχής του διαμορφώνεται σε 1.000 κιλά.

Επίσης τόσο το συμβατικό Doblo όσο και το E-Doblo διατίθενται σε μια ευρεία γκάμα επιλογών αμαξώματος συμπεριλαμβανομένων κλειστής van, επιβατικής πενταθέσιας σε δύο εκδοχές σε ό,τι αφορά το μήκος του μεταξονίου. Να σημειωθεί ότι στις εκδόσεις με το μεγαλύτερο μήκος μεταξονίου ο μέγιστος ωφέλιμος όγκος ανέρχεται σε 4,4 κ.μ.

Σε ό,τι αφορά τις συμβατικές εκδόσεις του ανανεωμένου Doblo, οι δυνητικοί αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο κινητήρων diesel και ενός βενζίνης. Αναλυτικότερα πρόκειται για τετρακύλινδρα diesel μοτέρ με απόδοση 100 και 130 ίππων που συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο εννέα σχέσεων. Την βενζινοκίνητη έκδοση εξοπλίζει βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρου με απόδοση 110 ίππους.

Εμπλουτισμένο είναι και το παλμαρέ συστημάτων ασφαλείας το οποίο περιλαμβάνει σύστημα αναγνώρισης της οδικής σήμανσης, αυτόνομη πέδηση, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας και ειδοποίησης σε περίπτωση που η προσοχή του οδηγού αποσπαστεί. Την εξοπλιστική εικόνα συμπληρώνουν head-up display καθώς και κάμερα οπισθοπορείας.

Επίσης η κλειστή van έκδοση επωφελείται από το σύστημα Grip Control το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ενισχύει την πρόσφυση σε ολισθηρές επιφάνειες καθώς και σύστημα υποβοήθησης κατάβασης σε δρόμους με κλίση που ξεπερνά το 3%.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!