Lynk & Co The Next Day Concept: Tο λυκαυγές μιας νέας εποχής

Η κινεζική Lynk&Co δίνει το στίγμα του μέλλοντός της με ένα επιβλητικό σχεδιαστικά πρωτότυπο με plug-in υβριδική τεχνολογία.

Lynk & Co The Next Day Concept: Tο λυκαυγές μιας νέας εποχής

Η κινεζική Lynk&Co δίνει το στίγμα του μέλλοντός της με ένα επιβλητικό σχεδιαστικά πρωτότυπο με plug-in υβριδική τεχνολογία.

Σε μια πιο υπερβατική λογική σχεδίασης δείχνει να θέλει να επενδύσει η κινεζική Lynk&Co, παρουσιάζοντας το όραμα της μέσω ενός πρωτοτύπου με την ομολογουμένως πλήρη νοήματος ονομασία The Next Day.

Το επιβλητικό πρωτότυπο που παρουσιάστηκε από το κινεζικό σκέλος της Lynk& Co υιοθετεί την μορφή ενός τετράθυρου και τετραθέσιου coupe δίνοντας μια πρώτη γεύση από τα επόμενα σχέδια της φίρμας χωρίς βέβαια να λείπουν οι σχεδιαστικές εξάρσεις που συνηθίζονται για το είδος των πρωτοτύπων.

Αυτό που επίσης είναι σύνηθες από μέρους της θυγατρικής της Geely είναι η παροχή πληροφοριών με το σταγονόμετρο καθώς εκτός από τη σειρά εικόνων που δημοσιεύτηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Lynk& Co δεν δίνει συγκεκριμένες πληροφορίες για το πρωτότυπο, σημειώνοντας μόνο ότι η σχεδιαστική έμπνευση προήλθε από την εικόνα της ανατολής του ήλιου πάνω από μια πόλη γεμάτη με ουρανοξύστες.

Ανεξαρτήτως έμπνευσης, είναι προφανές ότι το πρωτότυπο μοντέλο διατηρεί ορισμένα από τα αισθητικά στοιχεία με τα οποία είναι συνυφασμένη η κινεζική φίρμα καθώς αρκεί μια απλή παρατήρηση στην όψη του για να αναγνωρίσει κανείς τα γνώριμα μοτίβα των μοντέλων της φίρμας, αν και σε μια μετεξελιγμένη εκδοχή.

 Μακράν το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της αισθητικής του είναι όσα εξελίσσονται σχεδιαστικά από την τρίτη κολώνα και πίσω. Εκτός από την ιριδίζουσα ντεγκραντέ απόχρωση που παραπέμπει στις αποχρώσεις του λυκαυγούς, οι φόρμες  που σχηματίζουν ο συνδυασμός του πίσω παρμπρίζ και του και του shooting brake τελειώματος έχει σχεδιαστεί ακριβώς για να θυμίζει το «σκοτάδι που υποχωρεί μπροστά στις πρώτες ακτίνες φωτός», όπως χαρακτηριστικά σημειώνει η κινεζική φίρμα.

Στα ιδιαίτερα στοιχεία της σχεδίασης συγκαταλέγεται επίσης η χαρακτηριστική χάραξη των πίσω φωτιστικών σωμάτων που διατρέχουν όλο το πλάτος. Η ιδιαιτερότητά τους έγκειται ότι το μέρος εκείνο που βρίσκεται στο ενδιάμεσο, εντάσσεται στην ενεργή αεροδυναμική πτέρυγα και κινείται μαζί με αυτήν αποκαλύπτοντας το εξίσου φωτιζόμενο έμβλημα της φίρμας.

Στην concept εκκεντρικότητα υπακούει και η σχεδίαση των θυρών καθώς αφενός οι πίσω πόρτες ανοίγουν αντίθετα από τις μπροστινές και προς τα πάνω, διάταξη που υιοθετείται και από τις μπροστινές πόρτες.

Ανάλογο είναι το σχεδιαστικό ύφος και στο τετραθέσιο εσωτερικό που επενδύεται από μπλε βελούδο και διανθίζεται με πορτοκαλί στοιχεία πάντα στο σκεπτικό των χρωμάτων της ανατολής του ήλιου. Με το σκεπτικό της αυτόνομης οδήγησης το τιμόνι υιοθετεί μια τετραγωνισμένη σχεδίαση και ενσωματώνει στο κέντρο τον πίνακα οργάνων. Συνδυάζεται με μια ευμεγέθη οθόνη που εκτελεί χρέη συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενώ το παρμπρίζ μπορεί λειτουργεί εν είδει head-up display επαυξημένης πραγματικότητας.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το κινητήριο σύνολο παρά μόνο ότι πρόκειται για υβριδικής τεχνολογίας σύνολο με την ονομασία E-Motive. Με δεδομένη την μελλοντολογική χρησιμότητα του concept προφανώς, έχουμε να κάνουμε με ένα νέο plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο αξιοποιεί μεγαλύτερη μπαταρία προς όφελος της αυτονομίας αλλά και των επιδόσεων.

Βάσει των στοιχείων που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα, η ηλεκτρική αυτονομία διαμορφώνεται σε 200 χλμ. ενώ τον ρόλο του κινητήρα εσωτερικής καύσης αναμένεται να αναλάβει ο τρικύλινδρος βενζίνης 1,5 λίτρου της κινεζικής φίρμας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!