To Volkswagen ID. Buzz είναι fan του Star Wars

H Volkswagen θα συνεργαστεί με τη νέα τηλεοπτική σειρά Star Wars «Obi-Wan Kenobi» για το λανσάρισμα του αμιγώας ηλεκτρικού ID. Buzz, ενώ ο ηθοποιός Ewan McGregor θα γίνει πρεσβευτής της γερμανικής μάρκας.

To Volkswagen ID. Buzz είναι fan του Star Wars

H Volkswagen θα συνεργαστεί με τη νέα τηλεοπτική σειρά Star Wars «Obi-Wan Kenobi» για το λανσάρισμα του αμιγώας ηλεκτρικού ID. Buzz, ενώ ο ηθοποιός Ewan McGregor θα γίνει πρεσβευτής της γερμανικής μάρκας.

Η Volkswagen ξεκινά την εμπορική της δραστηριοποίηση για το van, ID. Buzz με μια συνεργασία με την τηλεοπτική σειρά Star Wars «Obi-Wan Kenobi» που έρχεται στην πλατφόρμα Disney+ στις 14 Ιουνίου. Η καμπάνια ξεκίνησε με ένα προωθητικό video που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Lucasfilm και την Industrial Light & Magic. Σε αυτό εμφανίζεται το ID. Buzz και αρκετοί γνωστοί χαρακτήρες του Star Wars, καθώς και ο πρωταγωνιστής Ewan McGregor, ο οποίος θα είναι εφεξής και πρεσβευτής της Volkswagen.

«Με αυτή τη συνεργασία ενώνουμε δύο ισχυρά, παγκόσμια ονόματα αλλά και γενιές θαυμαστών που μεγάλωσαν με αυτά. Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με αυτή τη μοναδική δημιουργική συνεργασία. Ο Ewan McGregor ταιριάζει ιδανικά καθώς είναι θαυμαστής της Volkswagen από την παιδική του ηλικία και παράλληλα καθημερινός οδηγός, αλλά και συλλέκτης αυτοκινήτων Volkswagen. Η συμμετοχή του όχι μόνο ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας μας, αλλά προσθέτει και αυθεντικότητα στα μηνύματά μας» δήλωσε ο Klaus Zellmer , μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen και υπεύθυνος πωλήσεων και marketing.

«Ενώνοντας τις δυνάμεις μας θα έχουμε την ευκαιρία να προσελκύσουμε νέο κοινό στην ηλεκτροκίνηση, την καινοτομία και την ψηφιοποίηση. Από αυτή την άποψη, είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με ορισμένες από τις κορυφαίες ομάδες στη βιομηχανία του κινηματογράφου», συμπλήρωσε ο Zellmer. Η συνεργασία ξεκινά με ένα προωθητικό video που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Lucasfilm και την Industrial Light & Magic, χρησιμοποιώντας την κορυφαία τεχνολογία παραγωγής εικονικού περιεχομένου ILM StageCraft στο «Infinity Stage».

«Η καινοτόμος καμπάνια με το εντυπωσιακό περιεχόμενο που δημιούργησαν οι Lucasfilm και ILM, είναι ο τέλειος τρόπος για να γιορτάσουμε την κυκλοφορία του ‘Obi-Wan Kenobi’ στο Disney+», δήλωσε η Lylle Breier, Αντιπρόεδρος και υπεύθυνη παγκόσμιου marketing των Walt Disney Studios. «Ανυπομονούμε να το μοιραστούμε με τους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο».

Ο Ewan McGregor που έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη σειρά, θα γίνει και ο νέος πρεσβευτής της Volkswagen. Ενθουσιώδης θαυμαστής της Volkswagen, ο Ewan έχει τη δική του συλλογή vintage αυτοκινήτων. «Είμαι λάτρης της Volkswagen όλη μου τη ζωή. Απέκτησα το πρώτο μου Volkswagen σε ηλικία 16 ετών και από τότε άρχισα να δημιουργώ τη δική μου συλλογή». Ο γνωστός ηθοποιός είχε ήδη συμμετάσχει στην παγκόσμια πρεμιέρα του ID. Buzz τον Μάρτιο, όπου είχε δηλώσει: «Το ID. Buzz έχει πραγματικό χαρακτήρα. Αυτό είναι ασυνήθιστο για ένα νέο αυτοκίνητο και με κάνει να χαμογελώ. Νομίζω ότι είναι ένα πραγματικά χαρούμενο αυτοκίνητο».

Η καμπάνια, την οποία επιμελήθηκαν οι Scholz & Friends και Markenfilm, θα «τρέξει» σε πολλές αγορές με προσαρμοσμένο περιεχόμενο για τηλεόραση, ψηφιακό περιβάλλον και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, σχεδιαστές από τη Volkswagen και τη Lucasfilm δημιούργησαν δύο ID. Buzz «Star Wars Edition» που θα αποκαλυφθούν στη εορταστική εκδήλωση για το Star Wars στο Anaheim της Καλιφόρνια στα τέλη Μαΐου.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!