Η τάση στην Ευρώπη: Ανεβαίνουν υβριδικά – ηλεκτρικά, υποχωρούν βενζίνη και diesel

Η στροφή προς οικολογικά αυτοκίνητα επιταχύνθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2021

Η τάση στην Ευρώπη: Ανεβαίνουν υβριδικά – ηλεκτρικά, υποχωρούν βενζίνη και diesel

Η στροφή προς οικολογικά αυτοκίνητα επιταχύνθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2021

Σημαντική άνοδος στο μερίδιο των υβριδικών, plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων καταγράφηκε το τρίμηνο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με τα στοιχεία του ACEA, της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.

Το μερίδιο των απλών υβριδικών (όσων δηλαδή δεν «μπαίνουν» στην πρίζα) σχεδόν διπλασιάστηκε στο 18,4% (από 9,4% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020). Το μερίδιο των plug-in υβριδικών ανήλθε στο 8,2% (από 3,1%) και των 100% ηλεκτρικών στο 5,7% (από 3,7%).

Την αντίθετη διαδρομή ακολούθησαν τα αυτοκίνητα με συμβατικά συστήματα κίνησης, δηλαδή με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου. Το μερίδιο της βενζίνης υποχώρησε στο 42,2% (από 52,3%) και του diesel στο 23,2% (από 29,9%).

Η ζήτηση για αυτοκίνητα φυσικού αερίου μειώθηκε στην ΕΕ κατά 10,1%, παρά την αύξηση στην Ιταλία, η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά οχημάτων CNG στην Ευρώπη. Αντιθέτως, οι πωλήσεις των LPG (με καύσιμο το υγραέριο) σχεδόν διπλασιάστηκαν (+92,7%), κυρίως χάρη στη Γαλλία και την Ιταλία.

Στον ακόλουθο πίνακα καταγράφονται οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021, ανά κατηγορία εναλλακτικών καυσίμων.

Τα σχέδια για την ανάπτυξη του δικτύου πρατηρίων φυσικού αερίου στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!