Έτσι θα μοιάζει η BMW iX1 που θα δούμε το 2023

Με ένα επίσημο σκίτσο η BMW μας δίνει μια πρώτη ιδέα του αμιγώς ηλεκτρικού SUV.

Έτσι θα μοιάζει η BMW iX1 που θα δούμε το 2023

Με ένα επίσημο σκίτσο η BMW μας δίνει μια πρώτη ιδέα του αμιγώς ηλεκτρικού SUV.

Η BMW δημοσιοποίησε ένα σκίτσο της επόμενης ηλεκτροκίνητης iX1, που θα κυκλοφορήσει στα τέλη του επόμενου έτους. Το μικρότερο ηλεκτρικό SUV της μάρκας θα βρεθεί δίπλα στην τελευταία γενιά της X1 με κινητήρες εσωτερικής καύσης, που θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο έτος.

Σύμφωνα με τη BMW η αμιγώς ηλεκτρική iX1 θα μπει στις εκθέσεις στα τέλη του 2023 και θα βρεθεί αντιμέτωπη με το επόμενο ηλεκτρικό SUV της Alfa Romeo, το Cupra Tavascan, το Kia EV4, αλλά και τα  Volvo XC40 P8 Recharge και Mercedes EQA.

Αυτή η εικόνα αποκαλύπτει παραδοσιακά στιλιστικά στοιχεία της BMW, αλλά και μερικά πιο σύγχρονα που έχουμε ήδη δει σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας. Η μάσκα είναι πιο τετραγωνισμένη και μικρότερη σε σχέση με των i7 και iX, ενώ την περιβάλει μια μπλε διακοσμητική γραμμή. Άλλη μια μπλε λωρίδα υπάρχει γύρω από τον κάτω αεραγωγό (αλλά πιθανότατα δεν θα τη δούμε στο αυτοκίνητο παραγωγής), ενώ θα έχει τους διπλούς προβολείς που υπάρχουν στα περισσότερα άλλα μοντέλα της BMW.

Η σημερινή X1 είχε μια αισθητική ανανέωση στο μέσο της ζωής της, το 2019 και η ηλεκτρική iX1 θα είναι μέρος της επόμενης γενιάς του μοντέλου που θα δούμε το 2023. Κανένα τεχνικό στοιχείο δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά αναμένουμε ότι το νέο μοντέλο θα βασίζεται σε μια εκτενώς τροποποιημένη  έκδοση της σημερινής πλατφόρμας UKL που χρησιμοποιεί η X1.

Η BMW έχει ήδη αναπτύξει μια ηλεκτρική έκδοση των υποστρωμάτων του MINI Electric, ωστόσο, η iX1 πιστεύουμε ότι θα χρησιμοποιεί το επόμενης γενιάς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της εταιρείας, (όπως η iX3), που θα της δώσει πρόσβαση στον κινητήρα 286 ίππων και τεχνολογία μπαταρίας με αυτονομία που θα ξεπερνά τα 321 χιλιόμετρα.

Με την επόμενη X1 η BMW θα επιδιώξει να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους αγοραστές, υιοθετώντας την στρατηγική «Power of Choice» που θα εφαρμοστεί στις επόμενες Σειρά 5 και Σειρά 7. Αυτό σημαίνει ότι παράλληλα με το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα υπάρχουν ήπια υβριδικές επιλογές  βενζίνης και πετρελαίου, καθώς και ένα plug-in υβριδικό μοντέλο.

Πιστεύουμε ότι η αμιγώς ηλεκτρική iX1 θα μοιάζει αρκετά με τη νέα X1, με τις μόνες ουσιαστικές διαφορές την κλειστή μάσκα και το ξανασχεδιασμένο πίσω μέρος χωρίς εξάτμιση. Το αυτοκίνητο παραγωγής θα πρέπει επίσης να έχει κάποιες μπλε λεπτομέρειες, αεροδυναμικές ζάντες και διακριτικά που θα αποκαλύπτουν τα οικολογικά του διαπιστευτήρια.

Η απόφαση της BMW να επεκτείνει την ηλεκτρική της γκάμα αποτελεί μέρος της στρατηγικής του Ομίλου για τη μείωση του συνολικού του ανθρακικού αποτυπώματος. Μέχρι το 2030, η BMW στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές CO2 της εφοδιαστικής αλυσίδας κατά 20% σε σχέση με το 2019 και κατά 80% τις εκπομπές από τα εργοστάσιά της και άλλες εγκαταστάσεις. Η εταιρεία φιλοδοξεί να πουλήσει δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το τέλος του 2025 και μέχρι το 2030 θέλει τουλάχιστον οι μισές παγκόσμιες πωλήσεις της να αφορούν οχήματα με μπαταρία.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!