Το Hyundai Tucson θα ξετυλίξει τις δυνατότητες του στη νέα ταινία περιπέτειας της Sony Pictures «Uncharted», με τη συμμετοχή ενός ειδικά σχεδιασμένου, πρωτότυπου μοντέλου που ονομάζεται «Beast». Εκτός από το «Beast» στην ταινία που θα κάνει πρεμιέρα στις 11 Φεβρουαρίου στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις 18 Φεβρουαρίου στις ΗΠΑ και σε άλλες παγκόσμιες αγορές, εμφανίζονται και μοντέλα παραγωγής, όπως το Hyundai Tucson παραγωγής και τα Genesis G90, G80 και GV80.
Η ταινία δράσης βασίζεται στο δημοφιλές ομώνυμο videogame του PlayStation. Στο έργο ο κλέφτης Nathan Drake (Tom Holland) στρατολογείται από τον έμπειρο κυνηγό θησαυρών Victor “Sully” Sullivan (Mark Wahlberg) για να ανακτήσει την περιουσία που έχασε ο Ferdinand Magellan πριν από 500 χρόνια.
Αυτό που αρχίζει ως μια ληστεία για το δίδυμο, γίνεται ένας αγώνας δρόμου για να φτάσουν στο στόχο πριν από τον αδίστακτο Moncada (Antonio Banderas), ο οποίος πιστεύει πως ο ίδιος και η οικογένειά του είναι οι νόμιμοι κληρονόμοι. Αν ο Nate και ο Sully καταφέρουν να αποκρυπτογραφήσουν τα στοιχεία και να λύσουν ένα από τα παλαιότερα μυστήρια του κόσμου, θα βρουν τον 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων θησαυρό και ίσως βρουν και τον χαμένο αδερφό του Nate, αλλά μόνο εάν καταφέρουν να συνεργαστούν.
Στο πλαίσιο της προώθησης της ταινίας, η Hyundai ετοίμασε μια παγκόσμια τηλεοπτική διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Tom Holland. Το διάρκειας 60 δευτερολέπτων «Car Wash» δείχνει τον Nathan Drake να φτάνει σε ένα τοπικό πλυντήριο αυτοκινήτων με το Tucson του καλυμμένο με λάσπη και γεμάτο με διάφορα εργαλεία και αντικείμενα για το κυνήγι θησαυρού. Μια έκδοση 30 δευτερολέπτων θα μεταδίδεται μέσα στα προγράμματα υψηλής τηλεθέασης στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Κορέα και άλλες παγκόσμιες αγορές όλο τον Φεβρουάριο.
Η συνεργασία της Hyundai Motor στο «Uncharted» είναι μέρος μια συμφωνίας που υπογράφηκε τον περασμένο Μάιο με τη Sony Pictures και θα αναδείξει το ανθρωποκεντρικό όραμα της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας για την μελλοντική κινητικότητα μέσω προϊόντων και τεχνολογικών καινοτομιών.
Ακολουθεί η ταινία «Spider-Man: No Way Home», μία από τις 10 κορυφαίες παγκόσμιες ταινίες όλων των εποχών με τις μεγαλύτερες εισπράξεις, που προβάλλεται αυτή τη στιγμή στις κινηματογραφικές αίθουσες. Στη συνέχεια, η Hyundai Motor θα έχει μια συμμετάσχει στο «Spider-Man™: Across the Spider-Verse (Part One)» που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2022.