Volkswagen ID. Buzz: Δοκιμές για το ηλεκτρικό van λίγο πριν την αποκάλυψή του

Φωτογραφήθηκε να κάνει δοκιμές, φέροντας ελάχιστο καμουφλάζ

Volkswagen ID. Buzz: Δοκιμές για το ηλεκτρικό van λίγο πριν την αποκάλυψή του

Φωτογραφήθηκε να κάνει δοκιμές, φέροντας ελάχιστο καμουφλάζ

Μέσω των αυτοκινήτων δοκιμών, η Volkswagen μας έδωσε την καλύτερη, μέχρι σήμερα, εικόνα των δύο εκδόσεων του ηλεκτρικού ID. Buzz. Διαθέσιμο σε έκδοση van και minibus, αντλεί έμπνευση από το εμβληματικό Campervan Type 2 της δεκαετίας του 1950 και πρόκειται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2022. Θα ανταγωνιστεί, μεταξύ άλλων, τα Citroen e-SpaceTourer και Mercedes-EQV.

Στην εικόνα του καμουφλαρισμένου ID. Buzz που δημοσίευσε ο επικεφαλής επιβατικών αυτοκινήτων της Volkswagen, Ralf Brandstaetter, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διακρίνεται το καλυμμένο σήμα της μάρκας εμπρός, το κεκλιμένο παρμπρίζ και οι λείες επιφάνειες που παραπέμπουν στο Microbus, το οποίο έδωσε την έμπνευση για το νέο μοντέλο. Όπως επιβεβαίωσε ο Herbert Diess, CEO της Volkswagen, η επίσημη αποκάλυψη του ID. Buzz θα γίνει στις 9 Μαρτίου.

Ο κατασκοπευτικός φακός έχει ανακαλύψει επίσης ένα από τα πρωτότυπα minibus σε δοκιμές κοντά στον Αρκτικό Κύκλο. Από τις φωτογραφίες διακρίνουμε τους σπορ λεπτούς προβολείς, τα πίσω φώτα LED και έναν διάτρητο εμπρός προφυλακτήρα. Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από άλλα μοντέλα της ηλεκτρικής οικογένειας ID., η οποία σήμερα αποτελείται από τα ID.3 hatchback, ID.4 SUV και το ID.5 coupe-SUV. Ένα hatchback και ένα station wagon στο μέγεθος του Passat, βασισμένα στο ID.Vizzion concept, έχουν εντοπιστεί πρόσφατα σε δοκιμές εξέλιξης.

Όπως τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της οικογένειας ID, έτσι και το ID.Buzz θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB πάνω στην οποία βασίζονται επίσης τα Audi Q4 e-tron, Cupra Born και Skoda Enyaq iV. Η χωρητικότητα της μπαταρίας θα είναι από 48 έως 111 kWh και θα προφέρει αυτονομία περίπου 550 χιλιομέτρων. Αναμένουμε εκδόσεις με έναν και δύο κινητήρες. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς των 204 ίππων θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και στη δεύτερη η απόδοση θα μπορούσε να φτάσει στους 300 ίππους. Όπως και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά οχήματα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen, το ID. Buzz αναμένεται να υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 135 kW, κάτι που θα επιτρέπει φόρτιση της μπαταρίας 77 kWh από 0-80% σε 26 λεπτά.

Ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο σε μορφή van, που θα ονομάζεται ID. Buzz Cargo, παρουσιάστηκε από τη Volkswagen στο σαλόνι αυτοκινήτου του Μονάχου, το φθινόπωρο. Το μοντέλο χρησιμοποιείται στις δοκιμές της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Argo AI.

Οι πωλήσεις του ID.Buzz είναι πιθανό να αρχίσουν το δεύτερο μισό του 2022, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται στις αρχές του 2023. Η άφιξή του αποκλείει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της γενιάς Τ7 του Multivan, αλλά το μοντέλο υπάρχει σε plug-in υβριδική εκδοχή που παρέχει ηλεκτρική αυτονομία έως 48 χιλιόμετρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!