Τον Ιανουάριο η άφιξη του ανανεωμένου Mazda MX-5

Με σύστημα Kinematic Posture Control στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων

Τον Ιανουάριο η άφιξη του ανανεωμένου Mazda MX-5

Με σύστημα Kinematic Posture Control στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων

Στην ανανέωση του MX-5 προχωρά η Mazda, δίνοντας έμφαση όχι μόνο σε αισθητικές λεπτομέρειες και δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και στη βελτίωση της οδικής του συμπεριφοράς. Στον τελευταίο τομέα, η Mazda έχει αναπτύξει αποκλειστικά για το MX-5 μια νέα τεχνολογία, το Kinematic Posture Control (KPC).

Το σύστημα αυτό είναι σε θέση να αναγνωρίζει διαφορά στις ταχύτητες μεταξύ των πίσω τροχών κατά τις στροφές, πατώντας ελαφρά τα φρένα στον εσωτερικό τροχό. Έτσι βελτιώνεται η σταθερότητά του σε δύσκολες στροφές. Το KPC, το οποίο δεν προσθέτει κανένα βάρος στο αυτοκίνητο, θα είναι ο βασικός εξοπλισμός για όλα τα MX-5 του 2022, στην έκδοση με μαλακή οροφή αλλά και στην retractable fastback (RF). Το Mazda MX-5 του 2022 πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο.

Σχετικά με τον σχεδιασμό, οι δύο εκδόσεις αμαξώματος διαθέτουν το κομψό εξωτερικό χρώμα Platinum Quartz Metallic και το εσωτερικό από Terracotta. Το Platinum Quartz Mettalic είναι μια νέα εξωτερική επιλογή, η οποία συνδυάζει ένα μεταξένιο λευκό ημιδιαφανές φινίρισμα αμαξώματος που μοιάζει με χαλαζία. Προσθέτει ένα επίπεδο κλάσης στο MX-5, ιδιαίτερα σε συνδυασμό με το νέο εσωτερικό Terracotta, το οποίο διαθέτει δέρμα Nappa με ζωντανά χρώματα υψηλής ποιότητας το οποίο είναι απαλό στην αφή. Αυτές οι δύο νέες επιλογές συνδυαστικά, δημιουργούν μια αίσθηση ελευθερίας και απόλαυση της ζωής.

Η μαλακή οροφή του MX-5 roadster, η οποία ανοίγει και κλείνει με μια κίνηση του καρπού, είναι πλέον διαθέσιμη σε σκούρο μπλε. Αυτό προσφέρει νέες δυνατότητες για μια καθαρά μοντέρνα επιλογή, για παράδειγμα μαζί με χρώματα αμαξώματος όπως το Machine Grey Premium Metallic. Η ηλεκτροκίνητη σκληρή οροφή RF ανοίγει και κλείνει σε μόλις 13 δευτερόλεπτα (ακόμα και εν κινήσει μέχρι τα 10χλμ./ώρα).

Κινητήρες

Ο 2λιτρος Skyactiv-G ανταποκρίνεται με πολύ μεγαλύτερη αμεσότητα σε ολόκληρη την κλίμακα των στροφών, αντιδρά πολύ πιο γρήγορα στις εντολές του γκαζιού και ακούγεται πολύ πιο ζωντανός, διατηρώντας ταυτόχρονα και την κατανάλωση σε χαμηλό επίπεδο. Το όριο λειτουργίας βρίσκεται στις 7.500 rpm με απόδοση 184 ίππων στις 7.000 σ.α.λ, ενώ η μέγιστη ροπή των 205 Nm είναι ήδη διαθέσιμη στις 4.000 σ.α.λ. Με τον κινητήρα Skyactiv-G 2.0, το MX-5 soft-top επιταχύνει από 0 -100χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 219 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση και στις δύο εκδόσεις είναι 6,9 λίτρα/100χλμ. Για βελτίωση της κατανάλωσης, ο Skyactiv-G 2.0 εφοδιάζεται με το σύστημα i-Eloop, ένα σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, και το σύστημα start-stop που ονομάζεται Mazda i-stop.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον Skyactiv-G 1.5, που αποδίδει 132 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 152 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Και οι δύο εκδόσεις με τον κινητήρα Skyactiv-G 1.5 εμφανίζουν κατανάλωση 6,1 λl/100χλμ. Εφοδιάζονται επίσης και με το σύστημα i-Eloop, για ανάκτηση ενεργείας κατά το φρενάρισμα και το i-stop, το σύστημα start-stop της Mazda. Οι κινητήρες συνοδεύονται από χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων Skyactiv-MT που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για το MX-5, και την κλασική διάταξη κινητήρα μπροστά και στη μέση, και κίνηση πίσω.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!